Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw budowlanych wynikających z zaleceń pokontrolnych sprawdzenia stanu technicznego obiektu Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie w podziale na części: część A - roboty ogólnobudowlane część B - osuszenie ściany w pomieszczeniu magazynowym Wydziału Informatyki.

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2011-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw budowlanych wynikających z zaleceń pokontrolnych sprawdzenia stanu technicznego obiektu Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie w podziale na części: część A - roboty ogólnobudowlane część B - osuszenie ściany w pomieszczeniu magazynowym Wydziału Informatyki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Część A: - roboty konserwująco-remontowe na dachu budynku, - roboty konserwująco- remontowe wewnątrz budynku, - roboty konserwująco-remontowe elewacji i otoczenia budynku. Część B: - naprawa oraz malowanie tynków, - osuszenie magazynu Wydziału Informatyki. 2. Szczegółowy zakres prac określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6, rysunki stanowiące załącznik nr 7, dokumentacja fotograficzna stanowiąca załącznik nr 8 i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do niniejszej siwz. 3. Prace muszą być wykonywane w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie prac w godzinach, po godzinach funkcjonowania Urzędu oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela). Prace mogą być wykonywane 24h na dobę z uwzględnieniem powyższego. W przypadku prac uciążliwych muszą one być wykonywane po godzinach pracy Urzędu. 4. Prace związane z naprawą elewacji na dziedzińcu należy realizować ze szczególną ostrożnością ze względu na konstrukcje dachu aluminiowo-szklanego. Przed przystąpieniem do prac należy odpowiednio zabezpieczyć konstrukcję aluminiowo-szklaną. Zabrania się ustawienia rusztowań na w/w konstrukcji. 5. W ciągu 3 dni od daty wprowadzenia na budowę Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac. 6. Wykonywane prace na bieżąco będą uzgadniane z Zamawiającym poprzez wpisy w dzienniczek budowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wewnętrznych zasad i przepisów, jakie obowiązują na terenie remontowanego obiektu, przepisów przeciwpożarowych i ochrony mienia oraz zapoznania się z treścią instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i przestrzegania jej postanowień. 8. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego sprzątania miejsca prac. Jeżeli nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający zleci sprzątanie serwisowi realizującemu usługę na terenie Urzędu a kosztami obciąży Wykonawcę. 9. Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym pełną kolorystykę materiałów oraz rodzaj wyposażenia użytego do wykonania przedmiotu zamówienia. 10. Wybrany Wykonawca złoży, po zakończeniu prac, dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), w zakresie gospodarki wytwarzania odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach