Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 73
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8221147 , fax. 043 8221331
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wojska Polskiego 73 73
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. 043 8221147, fax. 043 8221331
REGON: 73100219000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupsieradz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa w postaci szkolenia grupowego pn. Kasjer - sprzedawca, finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności obsługi komputera i kas fiskalnych. Program szkolenia powinien zawierać, między innymi takie zagadnienia jak: Obsługa kasy fiskalnej, obowiązek stosowania kas fiskalnych; Organizacja gospodarki kasowej; Wykorzystanie komputera w sklepie - podstawy obsługi (Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, korzystanie z Internetu i poczty elektronicznej); Wystawianie faktur VAT i rachunków uproszczonych oraz dokumentów korygujących za sprzedane towary, wyroby, usługi i opakowania w cenach sprzedaży brutto lub netto; Techniki sprzedaży (podstawy marketingu i sprzedaży); Obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży. oraz powinien być zorganizowany w łącznym czasie 90 godzin ( przy czym jedną godzinę zajęć Zamawiający rozumie jako 60 minut); w tym: - 14 godz. - obsługi kasy fiskalnej, - 60 godz. - obsługi komputera, - 16 godz. - techniki sprzedaży, obsługa klienta. 2. Organizacja szkolenia: a) Szkolenie ma być zorganizowane dla 30 osób w dwóch grupach, każda po 15 osób w różnych terminach: - pierwsza grupa 15 osób bezrobotnych w terminie: rozpoczęcie szkolenia nie wcześniej niż 18.05.2009r. zakończenie nie później niż 05.06.2009r. - druga grupa 15 osób bezrobotnych w terminie: rozpoczęcie szkolenia nie wcześniej niż 07.09.2009r. zakończenie nie później niż 25.09.2009r. (Szczegółowe terminy określi umowa). Wykonawca zapewni lokale do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych dla osób szkolonych na terenie miasta Sieradza. Lokal do zajęć praktycznych będzie wyposażony w sprzęt i materiały do ćwiczeń praktycznych, które umożliwią grupie uzyskanie praktycznych umiejętności na poziomie zapewniającym ukończenie szkolenia. Baza szkolenia praktycznego powinna zawierać co najmniej tyle stanowisk, ile osób w grupie, wyposażonych w sposób umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i prawidłowe przygotowanie do egzaminu końcowego. Szkolenia powinny zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy oraz wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia (certyfikat). a) Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, 6 godz. dziennie, w przedziale czasowym od 08.00 - 18.00, c) Miejsce wykonywania usługi: - Miasto Sieradz; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób. 3. Wykonawca powinien zapewnić warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia. 4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. 5. Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 5. Nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (ZUS, KRUS). 6. Nie zalega w opłacaniu podatków. 7. Akceptuje projekt umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w postępowaniu SIWZ według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załącznika nr 1. 2. Podpisany przez wykonawcę projekt umowy załącznik nr 2. 3. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 4. Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP. 5. Kserokopia aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu za siedzibę instytucji szkoleniowej art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. nr 69 poz. 415 z późn. zm.)., opatrzony klauzulą Za zgodność z oryginałem i poświadczona przez Wykonawcę. 6. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 7. Aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca powinien przedstawić zobowiązanie do dysponowania bazą lokalową, poświadczone przez placówkę (instytucję), w której odbywać się będą zajęcia teoretyczne (jeżeli nie dysponuje warunkami niezbędnymi do prowadzenia zajęć). 11. Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art. 22 i 24 ust. 1 i 2 (Zał. Nr 3 , Zał. Nr 4). KAŻDY DOKUMENT POWINIEN BYĆ PODPISANY, A KSEROKOPIA POTWIERDZONA ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupsieradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn.: AKADEMIA MISTRZÓW ZAWODU
Dodano: 2016-07-27 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny współpracujących z rodzinami biologicznymi przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo - wychowawczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-07-06 - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej oraz obsługi automatycznego defibrylatora zewnętrznego w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie zajęć z podstaw obsługi komputera i praktycznego wykorzystania Internetu dla pensjonariuszy Domów Dziennego Pobytu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz wyłonienie wśród uczestników zajęć minimum jednego lidera do przekazywania wiedzy na temat wykorzystania technik informatycznych innym seniorom.
Dodano: 2016-06-16 - Zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla terenowych pracowników socjalnych realizujących zadania z zakresu ustawy o pomocy społecznej w bezpośrednim kontakcie z klientem.
Dodano: 2016-06-06 - zorganizowanie i przeprowadzenie superwizji dla asystentów rodziny.
Dodano: 2016-06-03 - Warsztaty zdrowego gotowania w ramach projektu Żyjesz dla siebie i innych - zadbaj o zdrowie
Dodano: 2016-06-01 - Zaawansowane operacje komputerowe
Dodano: 2016-05-06 - Bukieciarstwo z obsługą kasy fiskalnej
Dodano: 2016-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej, realizowanego w ramach projektu Razem z Rodziną współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania IX.2.1. Regionalnego Programu Operacyjnego.
Dodano: 2016-05-05