Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, szkoleń z zakresu psychologiczno-doradczego, specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego oraz szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego dla podopiecznych MOPS, w ramach proj. współfinan. ze środków EFS pt. /Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy MOPS w Czeladzi/ ramach POKL 2007-2013 w 2013r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-250 Czeladź, ul. 17 Lipca 27
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2651442 , fax. 032 2656811 w. 18
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 17 Lipca 27 27
    41-250 Czeladź, woj. śląskie
    tel. 032 2651442, fax. 032 2656811 w. 18
    REGON: 00345041300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, szkoleń z zakresu psychologiczno-doradczego, specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego oraz szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego dla podopiecznych MOPS, w ramach proj. współfinan. ze środków EFS pt. /Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy MOPS w Czeladzi/ ramach POKL 2007-2013 w 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, szkoleń z zakresu psychologiczno-doradczego, specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego oraz szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego dla podopiecznych MOPS, w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. /Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi/ w ramach PO KL 2007 - 2013 w 2013 roku. CPV: 80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe 80 53 00 00 - 8 usługi szkolenia zawodowego 79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne i usługi informacyjne 85 31 23 20 - 8 usługi doradztwa 80 57 00 00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 55 00 00 00 - 0 Usługi restauracyjne, hotelarskie i handlu detalicznego Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Część I kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs kosmetyczny i wizażu, manicure, pedicure, stylizacji paznokci + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej. Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 8 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować: ABC Savoir Vivru, utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej, sztuka negocjacji z klientem, kultura obsługi klienta, podstawowe informacje dotyczące wyposażenia gabinetu w sprzęt, narzędzia, aparaty, materiały i kosmetyki wykorzystywane w pracy, zasady bhp i p.poż. w pracy kosmetyczki, pielęgnacja skóry i twarzy, pielęgnacja oprawy oczu, zabiegi na ciało, elementy wizażu, elementy masażu, schorzenia skóry utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej, zajęcia z zakresu dermatologii, anatomii i higieny manicure tradycyjny i biologiczny, masaż i pielęgnacja dłoni (m. in. zabieg parafinowania), pedicure, masaż i pielęgnacja stopy, stopy z problemami, (wrastające i narastające paznokcie, modzele, nagniotki, pękające pięty), pielęgnacja paznokci, rekonstrukcja płytki paznokciowej, zdobienie paznokci (m. in. manicure francuski), przyklejanie i zdobienie sztucznych paznokci, nakładanie tipsów metodą żelową i akrylową, historia makijażu, harmonia kolorów, barwy podstawowe, ich typologia, kompozycja i zastosowanie, stylizacja - określenie typu urody i sylwetki, dobór fryzury, ubioru, korekcji stylu, figury, twarzy, zastosowanie dodatków, makijaż odpowiedni do typu urody, techniki kamuflowania, makijaż dzienny, wieczorny, sporty visage, ślubny i fotograficzny, makijaż permanentny (teoria i praktyka): historia, cel, efekty, wskazania, i przeciwwskazania. obsługa kasy fiskalnej Część II kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs kucharz, barman, kelner + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 5 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować m.in.: - bhp, zasady bezpieczeństwa żywności, HACCP, - szkolenie z zakresu minimum sanitarnego, - podstawowe informacje nt nazw, pojęć i określeń typowych w gastronomii, - klasyfikacja surowców, półproduktów i gotowych wyrobów w zależności od pochodzenia i wartości odżywczej, - warunki przechowywania surowców i półproduktów, - rozpoznanie zmian w surowcach i półproduktach stosowanych w gastronomii, - identyfikacja i wykorzystanie informacji zawartych na opakowaniach, - obliczanie surowców i półproduktów potrzebnych do sporządzania potraw, przewidywanie czasu potrzebnego na wykonanie potraw, - dobieranie narzędzi, naczyń, maszyn i urządzeń do wykonywania czynności, - techniki przyrządzania potraw, - obliczanie wartości energetycznej i odżywczej przygotowanych potraw, - zestawienia potraw, - skutki niezgodnego z normami wykorzystania surowców i półproduktów, - dobieranie surowców i technik wykonania potraw w zależności od diety, - zasady przygotowania potraw z wybranej kuchni regionalnej, - estetyka podawania potraw, - sylwetka barmana - kelnera, - utrzymania wyglądu i prezentacji osobistej, - ABC Savoir Vivru, - sprzęt barowy - techniki miksowania napojów, - organizacja i technika pracy w cocktail barze, - kultura obsługi klienta, - techniki obsługi klienta na Sali, - rozliczenia i wydawanie rachunków, - podstawowe czynności kelnerskie, - zasady obsługi baru, bufetu, - obsługa kasy fiskalnej. Część III kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs spawania metodą MAG i TIG Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 6 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin i program szkolenia Szkolenie winno zostać przeprowadzone na podstawie programu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Ośrodek Kształcenia i Nadzoru Spawalniczego. Ma ono za zadanie przygotować jego uczestników do egzaminu w zakresie podstawowego spawania metodą TIG - elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego - 141 materiałowa 1.1. oraz podstawowego spawania metodą MAG - elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych - 135 materiałowa 1.1 Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Część IV kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Profesjonalna obsługa firmy - kurs księgowości, kadry, płace, ZUS + Moduł asystencko - sekretarski + sztuka negocjacji Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 4 osoby Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować m. in.: I Księgowość: 1. Podstawy i organizacja rachunkowości - zasady rachunkowości, - księgi rachunkowe i ich rodzaje, 2. Konta księgowe - syntetyczne, - analityczne, - bilansowanie aktywów, - bilansowanie pasywów, - pozabilansowe, 3. Sprawozdania finansowe i statystyczne. 4. Bilans. 5. Rachunek zysków i strat. 6. Klasyfikacja kosztów. 7. Rachunek przepływów pieniężnych - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, II Kadry,płace, ZUS: 1. Prawo pracy po nowelizacji - źródła i zasady. 2. Forma, treść, sposób zawierania i rodzaje umów o pracę. 3. Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia, wygaśnięcie umowy. 4. Wynagrodzenie za pracę, za godziny nadliczbowe i za czas przestoju. 5. Regulamin wynagrodzenia za pracę. 6. Obowiązki pracodawcy w zakresie prowadzenia akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy. 7. Obowiązki pracownika wynikające z Kodeksu Pracy, wykazy obowiązków służbowych, zakresy odpowiedzialności. 8. Regulamin pracy. 9. Czas pracy. Praca w godzinach nadliczbowych, w niedziele i święta. 10. Urlopy pracownicze. 11. Ochrona danych osobowych. Prawo ubezpieczeń społecznych 1. Świadczenia z ubezpieczenia społecznego na wypadek choroby i macierzyństwa. 2. Rodzaje zasiłków, dokumentowanie prawa do zasiłków, podstawa wymiaru zasiłków Naliczanie płac 1. Elementy składowe płac. 2. Ustalanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych. 3. Dokumentacja wynagrodzeń. 4. Obowiązki zakładu pracy przy rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych 5. Ewidencja płac. 6. Wykazanie danych o płacach w sprawozdaniu finansowym. III Moduł asystencko - sekretarski 1.Organizacja pracy sekretariatu 2.Psychologia pracy sekretarki 3.Obsługa urządzeń biurowych IV Sztuka negocjacji 1. Style i techniki negocjacji 2. Sztuka negocjacji 3. Wizerunek negocjatora Część V kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III + Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + Operator wózka widłowego Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 6 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin i program szkolenia Program szkolenia - minimum 300 godzin - musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: część teoretyczna: I. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III 1. dokumentacja techniczna maszyn roboczych, 2. bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych 3. Podstawy elektrotechniki 4. Silniki spalinowe, 5. Elementy hydrauliki 6. technologii wykonywania robót ziemnych, 7. użytkowania i obsługi maszyn roboczych. II. Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III 1. Budowa ładowarek jednonaczyniowych 2. technologia robót ładowarką jednonaczyniową III Operator wózka widłowego 1. typy stosowanych wózków jezdniowych 2. czynności kierowcy w czasie pracy wózka Część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonych przez komisję powołana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Szkolenie w zakresie obsługi wózków widłowych musi zakończyć się egzaminem UDT i uzyskaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego Urzędu Dozoru Technicznego w przypadku jego pozytywnego zaliczenia. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min) Część VI kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs monter instalacji wod-kan-gaz Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 7 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia : Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 200 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować: Przepisy bhp, ochrona przeciwpożarowa, zasady udzielania pierwszej pomocy Czytanie projektu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej Elementy instalacji wodociągowej Połączenie gwintowe rur stalowych ocynkowanych Połączenie lutowane rur miedzianych Połączenie zgrzewane rur z polipropylenowych Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji wodociągowej Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji wodociągowej Montaż wodomierza Montaż instalacji wodociągowej przeciwpożarowej Próba szczelności i odbiór instalacji wodociągowej Elementy instalacji kanalizacyjnej Łączenie przewodów instalacji kanalizacyjnej Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji kanalizacyjnej Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej bytowo-gospodarczej Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej deszczowej Badanie szczelności i odbiór instalacji kanalizacyjnej Przybory sanitarne i warunki ich montażu Przygotowanie stanowiska pracy montera przyborów sanitarnych Montaż przyborów sanitarnych Elementy instalacji gazowych Przyłącza gazowe Wymagania dotyczące pomieszczeń Rodzaje odbiorników Odprowadzanie spalin Zasady napraw i konserwacji instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych Naprawa i konserwacja istniejących instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych Kontrola prawidłowości działania instalacji wod-kan i gaz Część VII kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs ochrony osób i mienia Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 11 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować m. in.: - blok ogólnoprawny, - ochrony mienia, - ochrony osób, - wyszkolenia strzeleckiego oraz samoobrony, - technik interwencyjnych. Część VIII kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs opieki nad osobami chorymi, starszymi, niepełnosprawnymi oraz opieki nad dziećmi Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 10 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 240 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować m. in.: bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie opiekunki, podstawy higieny i pielęgnacji osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych podstawy dietetyki; przygotowanie posiłków, anatomia i fizjologia wieku podeszłego, choroby wieku podeszłego (obserwacja chorego, pomiar parametrów), umiejętność skutecznego komunikowania się z osobami chorymi, dostrzeganie ich potrzeb, organizacja czasu wolnego, stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka, określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania, stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, psychologia wychowawcza, stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia, zaspakajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości, etyka w zawodzie opiekunki. Część IX kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu: Kurs prawa jazdy KAT.B+badanie lekarskie+egzamin Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 21 osób Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia 60 godzin na osobę w tym: 30 godz. teoretycznych w grupie (1 godzina = 45 minut) i 30 godz. praktycznych indywidualnie dla każdej osoby (1 godzina = 60 minut). Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 roku (Dz. u. z dnia 14 września 2012 roku, poz. 1019) Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym od 16.00 do 20.00 lub w soboty od 9.00-18.00. Program zajęć powinien zawierać w szczególności: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia. Część X kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego Nazwa kursu/szkolenia: Kurs florysty i pielęgnacji ogrodów i terenów zieleni + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. Liczba osób: 4 osoby Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia: Zajęcia winny obejmować minimum 230 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Program kursu powinien obejmować m. in.: podstawy BHP w ogrodnictwie i zawodzie florysty, podział i przegląd roślin ozdobnych dla potrzeb dekoratorskich, zasady pielęgnacji po ścięciu, wykonanie kompozycji okolicznościowych (bukiety z kwiatów ciętych, suchych i sztucznych, aranżacje w naczyniach), kompozycji świątecznych (stroiki wielkanocne i bożonarodzeniowe, ikebany), florystykę komunijną, ślubną i pogrzebową, przystrajanie stołów i pomieszczeń na imprezy okolicznościowe typu: ślub, komunia, przyjęcia biznesowe, suszenie i utrwalanie roślin: przygotowanie roślin do suszenia, techniki suszenia i przechowywania, dobór gatunków roślin, dobór gatunków roślin do bukietów i kompozycji, techniki wykonania układów roślin, narzędzia, naczynia i środki pomocnicze, artystyczne pakowanie przedmiotów, rodzaje terenów zieleni i ich funkcje. analiza i rozróżnianie typów roślin ogrodowych (roślinoznawstwo) oraz dobór materiału roślinnego i pielęgnacja: rośliny cebulowe, rośliny dwuletnie, wieloletnie, byliny - ich gatunki i odmiany, gatunki i odmiany drzew i krzewów liściastych i iglastych, zastosowanie roślin ozdobnych w założeniach ogrodowych, kryteria doboru roślin zielnych dla terenów zieleni miejskiej, podłoża ogrodnicze, nawozy, potrzeby pokarmowe roślin, podstawy projektowania ogrodów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa m.in. wybrane elementy ustawy o ochronie przyrody, prawa budowlanego w tym przepisów warunkujących prowadzenie prac w terenie (z uwzględnieniem sieci gazowej, telefonicznej, elektrycznej i innych), zasad utrzymania czystości itp., elementy i czynniki kompozycji - proporcje, rytm, symetria - planowanie funkcji w ogrodzie, harmonogram prac ogrodniczych, inwentaryzacja zieleni, elementy ochrony środowiska, obsługa kasy fiskalnej ABC Savoir Vivru, utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej, zagadnienia z handlu hurtowego i detalicznego, zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy, sztuka negocjacji i rozmowy z klientem, Część XI kod CPV: 80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe 80 57 00 00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85 31 23 20 - 8 usługi doradztwa Zadanie A Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe kod CPV - 80 57 00 00 - 0 Liczba osób: 29 osób. Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować: komunikacja interpersonalna, asertywność, motywacja do zmiany, sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć, podniesienie kompetencji osobistych, budowanie poczucia własnej wartości, badanie predyspozycji zawodowych, sporządzanie planu kariery zawodowej, metody i sposoby poszukiwania pracy, kreowanie wizerunku zawodowego, autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej Zadanie B Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe kod CPV - 80 57 00 00 - 0 Liczba osób: 22 osoby Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych. Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować: komunikacja interpersonalna, asertywność, motywacja do zmiany, sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć, podniesienie kompetencji osobistych, budowanie poczucia własnej wartości, badanie predyspozycji zawodowych, sporządzanie planu kariery zawodowej, metody i sposoby poszukiwania pracy, kreowanie wizerunku zawodowego, autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej, z uwzględnieniem specyfiki grupy osób w wieku 18-25, jak również osób powyżej 50 roku życia Część XII Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe CPV: 80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe 80 57 00 00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85 31 23 20 - 8 usługi doradztwa 55 00 00 00 - 0 Usługi restauracyjne, hotelarskie i handlu detalicznego Liczba osób i czas trwania szkolenia W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 10 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności (choroby układu oddechowego i krążenia, ruchowe), będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Realizacja szkolenia trwać będzie 7 dni (6 noclegów) i musi zakończyć się do 31.12.2013r. Liczba godzin szkolenia Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Przykładowy zakres tematyczny szkolenia Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować: komunikacja interpersonalna, asertywność, motywacja do zmiany, sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć, podniesienie kompetencji osobistych, budowanie poczucia własnej wartości, strategia definiowania i rozwiązywania problemów życiowych, zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego, badanie predyspozycji zawodowych, sporządzanie planu kariery zawodowej, metody i sposoby poszukiwania pracy, kreowanie wizerunku zawodowego, autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej, nauka niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością Część XIII Nazwa szkolenia: Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego kod CPV - 79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne i usługi informacyjne Liczba osób: 61 osób Czas trwania : od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r Liczba godzin szkolenia Indywidualne poradnictwo prawne. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 61 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut) Konsultacje w ramach poradnictwa psychologicznego z psychologiem lub psychoterapeutą. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 61 godzin konsultacji psychologicznych i rodzinnych (1 godzina = 60 minut). Przykładowy zakres tematyczny: Zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa prawnego powinien m.in. obejmować: Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg m.in. z zakresu: - Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych. - Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej - Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. - Poradnictwa z zakresu prawa pracy. - Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa psychologicznego i rodzinnego powinien m.in. obejmować: Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów; Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, problemów dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mops.czeladz.pl/component/option,com_zamowienia/task,view/id,33/Itemid,26/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach