Przetargi.pl
Kompleksowe utrzymanie czystości obiektu o łącznej powierzchni 2243,8m2 Budynek Zespołu Szkół w Strzebiniu

Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Strzebiniu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-288 Strzebiń, ul. Lompy 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3570078 , fax. 34 3570078
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Strzebiniu
    ul. Lompy 9 9
    42-288 Strzebiń, woj. śląskie
    tel. 34 3570078, fax. 34 3570078
    REGON: 00119702200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strzebin.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe utrzymanie czystości obiektu o łącznej powierzchni 2243,8m2 Budynek Zespołu Szkół w Strzebiniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowe utrzymanie czystości obiektu o łącznej powierzchni 2243,8m2 Budynek Zespołu Szkół w Strzebiniu Zakres obowiązków po stronie Wykonawcy Obsługa obiektu - otwieranie szkoły i nadzór nad uczniami od godz 7.30 i do zamknięcia szkoły po zakończeniu trwających w szkole zajęciach lekcyjnych o godz. 15.30. w z obowiązkiem: monitorowania wchodzących i wychodzących ze szkoły. - otwieranie i zamykanie szatni uczniowskich/nadzór nad szatnią/ -dyżurowanie w portierni w czasie lekcji -punktualne dzwonienie na lekcje i przerwy-w razie braku prądu lub wystąpienia innych awarii sygnalizowanie innym sposobem czasu lekcji i przerw. -bieżąca kontrola instalacji wodnych i elektrycznych/zakręcanie zbędnej wody, gaszenie zbędnego światła. -bieżące informowanie dyrekcji o zauważonych nieprawidłowościach Utrzymanie porządku i czystości -Utrzymanie w czystości obiektu o łącznej powierzchni 2.243,8 m2, przy użyciu własnych materiałów i środków chemicznych Wykonawcy w szczególności : -a/środki czyszczące do podłóg, b/płyny do mycia szyb, luster, c/płyny dezynfekująco-myjące do WC- wyrób przeznaczony do mycia muszli klozetowych ,umywalek i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych: grzybobójczych i bakteriobójczych na bazie chloru d/płyn do czyszczenia urządzeń sanitarnych skutecznie usuwający osad z kamienia ,rdzy, przeznaczonych do czyszczenia powierzchni chromowanych ,stali nierdzewnej, fajansu. e/płyn do mycia glazury, f/ emulsja do pielęgnacji mebli g/ zapachowy odświeżacz powietrza do każdej ubikacji. h./foliowe worki na odpady dostosowane do posiadanych koszy przez szkołę -Bieżące utrzymanie porządku i czystości sanitariatów, pomieszczeń z natryskami/mycie podłóg ,ubikacji, umywalek, luster ,natrysków ,poręczy ,opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci/, uzupełniania pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe we wszystkich ubikacjach zakupione i dostarczone przez wykonawcę, oraz mycie korytarzy dwa razy w czasie trwania zajęć lekcyjnych, oraz Sali gimnastycznej w miarę potrzeb. - Codzienne czynności wykonywane w godzinach popołudniowych w zakresie utrzymania porządku i czystości: a/ sal lekcyjnych: mycie podłóg, tablic lekcyjnych, ławek lekcyjnych, krzeseł oraz biurek, czyszczenie i ścieranie kurzu : stolików, parapetów, tablic, opróżnianie koszy na śmieci. b/ piwnicy (korytarz, 2 szatnie)-mycie podłóg ,czyszczenie i wycieranie z kurzu ławek ,wieszaków, parapetów , jak i powierzchni zakurzonych nie wymienionych// c/parteru (hol, przedsionki, korytarz, pokój trenerów, portiernia, gabinet lekarski z łazienką, dwie szatnie z ubikacjami i natryskami, trzy ubikacje, schody oraz sala gimnastyczna - mycie podłóg/ dla Sali gimnastycznej w godzinach porannych do godziny 8 ,00 / , czyszczenie i wycieranie z kurzu z parapetów ,poręczy ,krzeseł, biurek ,szaf, z myciem i czyszczeniem sprzętu wyposażenia medycznego , jak i powierzchni zakurzonych nie wymienionych, z uwzględnieniem zakresu wynikającego z bieżącego utrzymania porządku i czystości sanitariatów i pomieszczeń z natryskami, korytarzy ,sali gimnastycznej / d/ I piętra ( korytarz, galeria, hol, trzy sale lekcyjne, pokój nauczycielski, trzy ubikacje, )- mycie podłóg , czyszczenie i wycieranie z kurzu z parapetów ,balustrad ,krzeseł, biurek , szaf, jak i powierzchni zakurzonych nie wymienionych, z uwzględnieniem zakresu wynikającego z bieżącego utrzymania porządku i czystości sanitariatów korytarzy, sal lekcyjnych bez pomieszczeń z natryskami/ e/II piętra (korytarz, hol, cztery sale lekcyjne, trzy ubikacje)- mycie podłóg , czyszczenie i wycieranie z kurzu z parapetów ,balustrad ,krzeseł, biurek , szaf, jak i powierzchni zakurzonych nie wymienionych, z uwzględnieniem zakresu wynikającego z bieżącego utrzymania porządku i czystości sanitariatów, korytarzy, sal lekcyjnych, bez pomieszczeń z natryskami,/ f/ dwóch klatek schodowych, - mycie schodów, , czyszczenie i wycieranie z kurzu z parapetów ,balustrad ,poręczy g/ opieka nad kwiatami, podlewanie, przesadzanie. h./ wietrzenia klas i zamykanie okien. Zamykanie szkoły po sprawdzeniu czy zamknięte są wszystkie okna oraz sprawdzeniu czy wyłączone są wszystkie światła i/ utrzymanie porządku wokół obejścia budynku, czyszczenie koszy znajdujących się w budynku oraz przed nim., - Doraźne sprzątanie pozostałych pomieszczeń: magazynów, archiwum, pomieszczenia Technicznego na polecenie Dyrektora Szkoły - Czynności wykonywane w zależności od potrzeb jednak nie mniej niż jeden raz w tygodniu; a/ odkurzanie i mycie drzwi dwustronnie występujących na obiekcie. b/odkurzanie i wycieranie grzejników centralnego ogrzewania, sprzętu, obudów komputerów,/ monitorów, drukarek ,czyszczenie lamp, ram reprodukcji i obrazów ,sprzętu RTV ,szaf, pomocy naukowych, dyplomów, tablic znajdujących się w klasach i korytarzach c/mycie lamperii, mycie drzwi wejściowych do obiektu oraz schodów i podjazdów na zewnątrz obiektu. 1. Dwa razy w roku mycie okien w sali gimnastycznej, na dwóch klatkach schodowych w salach lekcyjnych oraz innych pomieszczeniach szkolnych. 2. W miarę potrzeby wykonywanie dodatkowych względnie uzupełniających czynności w terminach wyznaczonych przez dyrektora szkoły Zestawienie powierzchni do utrzymania Nazwa pomieszczenia Wymiary pomieszczenia PIWNICA 361,3 m2 w tym: Korytarz 116,3 Archiwum 48,6 Pomieszczenie techniczne 48,3 Szatnia 48,3 Szatnia 68,0 Magazyn 29,8 Napęd windy 2,0 Schowek PARTER 1.113,8 m2 w tym: Schody 19,4 Sala sportowa 728,6 Przedsionek 8,8 Korytarz 63,4 Magazyn 44,2 Magazyn 20,3 Szatnia 19,3 Przedsionek 3,9 Natryski 24,2 WC 2,6 WC 3,0 WC 3,0 WC 2,6 Natryski 20,3 Przedsionek 2,4 Szatnia 20,3 WC, natrysk 3,0 Gabinet lekarski 12,7 WC niepełnosprawnych 3,7 Hol 55,3 Przedsionek 14,0 Pokój trenera 14,2 Portiernia 10,0 Schody 14,6 Schody 19,4 I PIĘTRO 410,6 m2w tym: Korytarz 107,6 Galeria 51,0 Klasa 51,6 Klasa 50,2 Klasa 50,2 Pokój nauczycielski 50,2 Hol 28,4 WC 7,3 WC 7,6 WC niepełnosprawnych 6,5 II PIĘTRO 358,1 m2 w tym : Korytarz 107,6 Klasa 50,6 Klasa 50,2 Klasa 50,2 Klasa 50,2 Hol 28,1 WC 7,1 WC 7,6 WC niepełnosprawnych 6,5 Wymiary okna Ilość sztuk szer. wys. 160x 60- 3 szt 240x 60- 3 szt 180x 150- 3 szt 280x 710- 12 szt 240x 230- 26 szt 80x 80- 6 szt 120x 120- 6 szt 180x 80- 9 szt 120x 60- 2 szt 110x 80- 15 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach