Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest remontu dachów budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach przy: ul. Brynowskiej 25A i Brynowskiej 27, stacji transformatorowej i hydroforowni oraz elewacji budynków stacji transformatorowej i hydroforowi.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-585 Katowice, ul. Brynowska 25 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6091618, 6091601 , fax. 032 6091618
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
    ul. Brynowska 25 A 25 A
    40-585 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6091618, 6091601, fax. 032 6091618
    REGON: 00009247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl, http://bip.katowice.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest remontu dachów budynków Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach przy: ul. Brynowskiej 25A i Brynowskiej 27, stacji transformatorowej i hydroforowni oraz elewacji budynków stacji transformatorowej i hydroforowi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zamówienie podzielone zostało na 3 pakiety: Pakiet 1 Remont dachu budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach ul. Brynowska 25A (CPV 45400000-1; 45450000-6; 45453000-7) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium powinno być wniesione do dnia 11.05.2009 r. do godz. 10.00 Dla pakietu 1: 900, 00 PLN (słownie złotych: dziewięćset złotych 00/100 ). Dla pakietu 2: 1700,00PLN (słownie złotyc
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o analizę dokumentów i oświadczenia dołączonych do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikami do niniejszej SIWZ, że: a) po zapoznaniu się z warunkami zawartymi w umowie (zał. 2) akceptuje je bez zastrzeżeń - zał.3 b) po zapoznaniu się z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia akceptuje je bez zastrzeżeń - zał. 3 c) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - zał. 4 d) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. 4, e) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - zał. 4, f) znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zał. 4, g) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - zał. 4. h) oświadczenie osoby, która będzie kierowała robotami budowlanymi o podjęciu obowiązków kierowania robotami- zał. 5 Lista wymaganych dokumentów Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póź. zmianami ), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta musi zawierać : b) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty przetargowej stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; c) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 10 , 13 i 16 do specyfikacji d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie I SIWZ Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. ( Dz. U. 87 poz. 605 z póź. zm. ) h) W przypadku Wykonawcy - działającego jako spółka cywilna lub konsorcjum wymaga się załączenia umowy spółki lub odpowiednio umowy konsorcjum przed zawarciem umowy. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika. Pełnomocnictwo udzielone winno być pod rygorem nieważności na piśmie i dołączone do oferty. i) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z umowy spółki. i) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych obejmujących swoim zakresem remont dachów i elewacji o wartości co najmniej 130.000 zł brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i odbiorców oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 j) aktualny dokument potwierdzający, że osoba która będzie kierowała robotami posiada uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność osoby, która będzie kierowała robotami do właściwej izby samorządu zawodowego z określonym na nim terminem ważności k) Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 l) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ł) dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.katowice.wiw.gov.pl/index.php?cnt=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach