Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ulicy Lipowej w Stegnie.

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34/6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2478171 , fax. 055 2478395
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34/6 34/6
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 055 2478171, fax. 055 2478395
    REGON: 00054264600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: stegna.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ulicy Lipowej w Stegnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa kanalizacji deszczowej na odcinku ulicy Lipowej w Stegnie. Projekt ma przyczynić się do zwiększenia wykorzystania naturalnego potencjału turystycznego Gminy Stegna poprzez rewitalizację obszarów nadmorskich. Projekt składa się z części A (kosztów kwalifikowanych przez Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego) oraz części B (kosztów finansowanych wyłącznie ze środków własnych Gminy Stegna. Część A i B stanowi kompletną i integralną całość przedsięwzięcia rewitalizacyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: A. Budowa kanalizacji deszczowej. B. B.1. a. Wykonanie nawierzchni ulicy wraz z chodnikami, dojazdami do posesji i ścieżką rowerową; b. Wykonanie kanalizacji sanitarnej. c. Wykonanie oświetlenia ulicznego; d. Usunięcie kolizji z kablami telekomunikacyjnymi sieci kanalizacji deszczowej e. Instalacja elementów małej architektury: kosze, ławki. B.2. Wykonanie działań związanych z realizacją projektu rewitalizacyjnego: a. Opracowanie Programu Rewitalizacji rejonu ulicy Lipowej w Stegnie: zagospodarowania przestrzennego, gospodarczego i społecznego; b. Opracowanie przewodnika obiektów budowlanych jako pomocy dla inwestorów w zakresie budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów budowlanych, kształtowania przestrzeni w rejonie opracowania programu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium zostanie określona w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się: Warunki podmiotowe szczegółowe, jakie muszą spełniać Wykonawcy: A. Potencjał ekonomiczno - finansowy: 1. Dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i / lub dostępem do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN. 2. Posiada aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 300.000 PLN. Przed podpisaniem umowy przedstawi polisę OC na wartość nie niższą niż cena ofertowa. B. Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby, są następujące 1) dla funkcji kierownika robót drogowych a) liczba osób 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych , przynajmniej jeden kontrakt w kierowaniu realizacją inwestycji budowlanych, przy czym co najmniej jeden kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej (lub powiązane logicznie kontrakty w ramach jednej inwestycji łącznie), zakończony i rozliczony (doprowadzony do wystawienia Świadectwa Przyjęcia/Protokołu odbioru) 3) dla funkcji kierownika robót sanitarnych a) minimalna liczba osób 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w niniejszej specjalności, w tym co najmniej na 1 kontrakcie na stanowisku Kierownika. 4) dla funkcji kierownika robót elektrycznych i telekomunikacyjnych a) minimalna liczba osób 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w niniejszej specjalności, w tym co najmniej na 1 kontrakcie na stanowisku Kierownika. C. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat poprzedzających złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) jako wykonawca zamówienie o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia tzn. przynajmniej trzy kontrakty związane z pełnieniem roli Wykonawcy projektów, których przedmiotem było wykonania kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 3 000 000 PLN. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. przynajmniej dwa kontrakty polegające na wykonaniu robót budowlanych - budowy, remontu lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 PLN brutto każdy. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. przynajmniej jeden kontrakt związany z realizacją projektu rewitalizacyjnego, tj a. opracowanie Programu Rewitalizacji zagospodarowania przestrzennego, projektów gospodarczych i społecznych b. opracowanie przewodnika obiektów budowlanych jako pomocy dla inwestorów w zakresie budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów budowlanych, kształtowania przestrzeni w rejonie opracowania programu. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. W przypadku Wykonawców składających wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie. W sytuacji, gdy minimalne warunki udziału w postępowaniu spełniać będzie większa ilość Wykonawców niż określona w pkt. IV. 1.2) Zamawiający zastosuje niżej opisany sposób oceny spełniania tych warunków 1. Potencjał kadrowy W ramach tego warunku oceniane będą Kierownika robót drogowych, Kierownika robót sanitarnych, Kierownika robót elektrycznych, potwierdzone ilością zrealizowanych kontraktów ( o min. parametrach wskazanych w pkt. III.2.4 na których pełnili w/w funkcje. Maksymalnie 30 pkt, po 10 pkt dla każdego. Kwalifikacje za 1 kontrakt- 3 punkty za 2 kontrakty - 5 punktów za 3 i więcej robót - 10 punktów. 2. Doświadczenie W ramach tego warunku oceniana będzie ilość realizacji ( rozpoczął i zakończył ) przez wykonawcę w ostatnich 5 latach kontraktów ( o min. parametrach wskazanych w pkt III.2). I. Za przynajmniej trzy kontrakty związane z pełnieniem roli Wykonawcy projektów, których przedmiotem było wykonanie kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 3 000 000 PLN. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. - 6 punktów, Za przynajmniej cztery kontrakty związane z pełnieniem roli Wykonawcy projektów, których przedmiotem było wykonanie kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 3 000 000 PLN. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. - 12 punktów, Za przynajmniej pięć kontraktów związanych z pełnieniem roli Wykonawcy projektów, których przedmiotem było wykonanie kanalizacji deszczowej o wartości co najmniej 3 000 000 PLN. W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. - 20 punktów. II. za przynajmniej dwa kontrakty polegające na wykonaniu robót budowlanych - budowy, remontu lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 PLN brutto każdy W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie.- 6 punktów, za przynajmniej trzy kontrakty polegające na wykonaniu robót budowlanych - budowy, remontu lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 PLN brutto każdy W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. - 12 punktów, za przynajmniej pięć kontraktów polegających na wykonaniu robót budowlanych - budowy, remontu lub przebudowie drogi o wartości co najmniej 1.500.000 PLN brutto każdy W ramach tego punktu dopuszcza się wskazanie podwykonawcy, który posiada opisane wyżej doświadczenie. .- 20 punktów, III. Za przynajmniej jeden kontrakt związany z realizacją projektu rewitalizacyjnego, tj a. opracowanie Programu Rewitalizacji: zagospodarowania przestrzennego, projektów gospodarczych i społecznych b. opracowanie przewodnika obiektów budowlanych jako pomocy dla inwestorów w zakresie budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów budowlanych, kształtowania przestrzeni w rejonie opracowania programu.- 5 punktów Za przynajmniej dwa i więcej kontrakty związane z realizacją projektu rewitalizacyjnego, tj a. opracowanie Programu Rewitalizacji zagospodarowania przestrzennego, projektów gospodarczych i społecznych b. opracowanie przewodnika obiektów budowlanych jako pomocy dla inwestorów w zakresie budowy, rozbudowy i modernizacji obiektów budowlanych, kształtowania przestrzeni w rejonie opracowania programu. - 10 punktów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 oraz 5 - 7 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 oraz w pkt 4., zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 1-9 sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski. Dokumenty urzędowe sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza i potwierdzone przez Wykonawcę. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 11. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) i / lub ma dostęp do linii kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 12. Ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 300.000 PLN oraz oświadczenie potwierdzające, że przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż cena ofertowa oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składają wykonawcy, którzy łącznie lub osobno potwierdzą spełnienie postawionego warunku. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat - poprzedzających termin złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - usług i robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymaganiom określonym w warunkach uczestnictwa w III.2) WARUNKI UDZIAŁU pkt 2 ppkt C z podaniem ich wartości. Powyższe dokumenty muszą potwierdzać należyte wykonanie robót. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie. 14. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 15. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia. Wykonawca winien do wykazu osób przewidzianych do zajmowania stanowisk określonych w Sekcji III pkt 2 warunków szczegółowych podmiotowych załączyć kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z wpisami w drodze decyzji ( zaświadczeniami) do centralnego rejestru GINB oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. nr 83 z 2006r., poz. 578;). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia ( zależnie od zakresu obowiązków) i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie III.2.4 warunków szczegółowych podmiotowych. Potencjalni wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej spełnią warunki określone w prawie polskim składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten może być złożony łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie udostepniona wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do dalszej części postepowania.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach