Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: PROFESJONALNA KOSMETYCZKA

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Barona 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7164941 , fax. 042 7174160
  • Data zamieszczenia: 2014-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Barona 10 10
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7164941, fax. 042 7174160
    REGON: 47228600200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego pod nazwą: PROFESJONALNA KOSMETYCZKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, posiadających wykształcenie minimum średnie oraz brak przeciwwskazań zdrowotnych. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do samodzielnego prowadzenia zabiegów kosmetycznych na twarz, ciało i paznokcie. 3. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2) Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy; czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 6 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3) Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4) Łączny czas szkolenia wynosi 200 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 34 dni. 5) Zajęcia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 18.00. 6) Szkolenie musi się odbywać na terenie Powiatu Zgierskiego lub w Łodzi. 7) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 8) Wykonawca dla celów realizacji szkolenia w części praktycznej zobowiązany jest zapewnić salę dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, wyposażoną w niezbędne urządzenia, akcesoria i przybory, tj. minimum 5 foteli kosmetycznych, minimum 2 stanowiska do wykonywania manicure, minimum 2 stanowiska do wykonywania pedicure, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i paznokci wg zapotrzebowania. 9) Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 10) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11) Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 30 listopada 2014 roku. 4. Program szkolenia 1) Program szkolenia musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2) Program szkolenia musi zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 3) Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 69 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667). 4) Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować m.in. zagadnienia: a) anatomia i fizjologia człowieka, b) pielęgnacja skóry twarzy i ciała, c) masaż twarzy, szyi i dekoltu, d) pielęgnacja oczu i ich oprawy, e) pielęgnacja dłoni i stóp (manicure kosmetyczny, pedicure kosmetyczny, manicure SPA, pedicure SPA, wzornictwo lakierowe, stylizacja paznokci metodą akrylową i żelową, manicure hybrydowy), f) preparaty kosmetyczne, g) kosmetyka upiększająca, h) wizaż, i) egzamin - uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia, w ramach 200 godzin zajęć. 5) Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, przy czym zajęcia teoretyczne muszą obejmować łącznie 18 godzin. 6) Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać osobie bezrobotnej: a. zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodne z § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 maja 2014 r. w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667), według wzoru Zamawiającego zawierające: a) numer z rejestru, b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d) formę i nazwę szkolenia, e) okres trwania szkolenia, f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150g i gdy Wykonawca posiada uprawnienia do jego wydawania: b. zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 622). Ww. zaświadczenia powinny być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 6. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis, a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (minimum skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 7. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć serwis kawowy (kawa, herbata, woda, drobne ciastka). 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazywania list obecności Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa. 9. Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą dane szkolenie według wzoru Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne i bip.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach