Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 97-040 Koluszki, ul. Brzezińska 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 714 58 25 , fax. 44 714 58 25
  • Data zamieszczenia: 2013-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach
    ul. Brzezińska 32 32
    97-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 44 714 58 25, fax. 44 714 58 25
    REGON: 59000621500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dotyczących aktywizacji zawodowej i kompetencji społecznych w ramach projektu Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie będzie realizowane dla 31 Beneficjentów Ostatecznych (25 kobiet, 6 mężczyzn) projektu systemowego Aktywizacja społeczno - zawodowa na terenie gminy Koluszki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Zadania A. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym.Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 31 osób (25 kobiet, 6 mężczyzn) po 6 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 min.) przeznaczonych dla jednego uczestnika/uczestniczki. Zakres tematyczny indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym obejmuje: - badanie oczekiwań oraz potrzeb szkoleniowych pod kątem zdobywania umiejętności podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- analizę dotychczasowej edukacji i doświadczenia zawodowego oraz charakteru poszukiwanej pracy;- ustalenie preferencji dotyczących rodzaju i charakteru poszukiwanej pracy;-ustalenie luk kompetencyjnych utrudniających podjęcie pracy na preferowanych stanowiskach;- wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste;- wskazanie możliwych kierunków rozwoju kariery zawodowej;- wzbogacenie wiedzy z zakresu regionalnego rynku pracy;- przygotowanie zawodowe do podjęcia pracy; - sporządzenie profili zawodowych pod kątem podjęcia pracy oraz szkoleń zawodowych;- opracowanie Indywidualnego Planu Działania - wskazanie predyspozycji i oczekiwań. Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres szkolenia,- czas i miejsce realizacji zadania,- cele szkolenia,- plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar,- treści szkolenia,- wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych.Szczegółowy opis realizacji zadania:- indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki,- zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze 3 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,- Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć,- Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć;- w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta;- Wykonawca po zakończeniu indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie zajęć przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ;- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas indywidualnych konsultacji, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, Indywidualnego Planu Działania;- materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. B. Warsztaty Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi. Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu grupowych Warsztatów Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi dla 31 osób ( 25 kobiet, 6 mężczyzn) w wymiarze 40 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min zajęć) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę, w tym:-15 godzin dydaktycznych zajęć komputerowych - zajęcia grupowe ( I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób),-25 godzin dydaktycznych zajęć prowadzonych przez doradcę zawodowego - zajęcia grupowe ( I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób). Zakres tematyczny Warsztatu Diagnozy Zawodowej wraz z zajęciami komputerowymi obejmuje:- analizę dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz edukacji BO;- ocenę kompetencji, umiejętności i predyspozycji pod kątem poszukiwania pracy;- metody skutecznego poszukiwania pracy;- planowanie i podejmowanie decyzji dotyczącej zatrudnienia i edukacji;- zasady redagowania listu motywacyjnego, życiorysu i CV;- sztuka autoprezentacji;- rozmowa kwalifikacyjna jako znaczący element rekrutacji pracownika;- metody właściwego kontaktu z pracodawcą;- Internet jako narzędzie w poszukiwaniu pracy;-sporządzanie dokumentów aplikacyjnych w wersji elektronicznej; - obsługa przeglądarki WWW;- poruszanie się po stronach internetowych dotyczących ofert pracy;- internetowe strony dotyczące prawa pracy. Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres szkolenia,- czas i miejsce realizacji zadania,- cele szkolenia,- plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar,- treści szkolenia,- wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania:- zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, - zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: I grupa - 15 osób; II grupa - 16 osób,- zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze 6 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych ani też żadnych innych przerw technicznych,- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,- Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć,- Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD), - podczas zajęć Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce samodzielne miejsce pracy tzn. jeden komputer do dyspozycji jednej osoby,- w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego Beneficjenta.- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa (sypana i rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka - 3 rodzaje do wyboru. Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Pączki z marmoladą (waga jednostkowa od 10 do 15 dkg) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć.Woda mineralna (butelka 500 ml, gazowana/niegazowana) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć.- Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ,- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas zajęć, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, list potwierdzających odbiór każdego dnia cateringu (kawa/herbata, ciastka, pączek, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć, - materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, pączek, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, lista potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. C. Indywidualne spotkania z psychologiem. Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Indywidualnego Wsparcia Psychologicznego dla 31 osób (25 kobiet, 6 mężczyzn) po 3 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45 min) przypadających na jednego uczestnika/uczestniczkę. Zakres tematyczny indywidualnego wsparcia z psychologiem obejmuje: - analizę mocnych i słabych stron uczestnika/uczestniczki;- wzrost motywacji do podejmowania działań zmierzających do zmiany sytuacji życiowej;- wzrost wiary we własne możliwości; - określenie celów życiowych;- kształtowanie umiejętności rozpoznawania i nazywania własnych emocji;- tematyka indywidualna w zależności od potrzeb BO;- komunikacja werbalna i niewerbalna. Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres szkolenia,- czas i miejsce realizacji zadania,- cele szkolenia,- plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar,- treści szkolenia,- wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. Szczegółowy opis realizacji zadania:- zajęcia indywidualne muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki,- zajęcia muszą odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00, w wymiarze 3 godzin dydaktycznych dziennie zajęć na każdego uczestnika/uczestniczkę,- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,- Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć,- Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika/uczestniczkę w szczegółowy harmonogram przebiegu zajęć, - w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego beneficjenta,- Wykonawca po zakończeniu indywidualnych spotkaniach z psychologiem wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ,- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas indywidualnych spotkań, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć,- materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. D. Warsztat Kompetencji i Umiejętności Społecznych Zadanie polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Warsztatu Kompetencji i Umiejętności Społecznych dla 31 osób ( 25 kobiet, 6 mężczyzn) w formie grupowej w wymiarze 25 godzin dydaktycznych (godzina dydaktyczna=45min zajęć) przypadających na każdą grupę ( I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób). Zakres tematyczny Warsztatu Kompetencji i Umiejętności Społecznych: - zasady auto-motywacji oraz planowania,- aktywizacja zawodowa,- nabycie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych podczas poszukiwania pracy,- asertywność i metody radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,- nabycie umiejętności funkcjonowania w grupie. Program zajęć powinien zawierać:- nazwę i zakres szkolenia,- czas i miejsce realizacji zadania,- cele szkolenia,- plan nauczania z uwzględnieniem tematów zajęć i ich wymiar,- treści szkolenia,- wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych.Szczegółowy opis realizacji zadania:- zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Koluszki, - zajęcia muszą odbyć się w dwóch grupach: I grupa - 15 osób.; II grupa - 16 osób.- zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 w wymiarze 5 godzin dydaktycznych zajęć dziennie na każdą grupę. W czas trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych ani też żadnych innych przerw technicznych,- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanej kadry trenerskiej,- Wykonawca zapewni odpowiednie warunki lokalowe zgodne z przepisami BHP,- podczas zajęć Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi/uczestniczce samodzielne miejsce pracy,-Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdemu uczestnikowi/uczestniczce ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków podczas zajęć, - Wykonawca prowadzić będzie dokumentację fotograficzną z przebiegu prowadzonych zajęć (minimum 20 zdjęć na płycie CD),- w trakcie trwania zajęć Wykonawca zapewni i przekaże każdemu uczestnikowi/uczestniczce materiały szkoleniowe związane z tematyką szkolenia wraz z materiałami biurowymi (notatnik, długopis) niezbędnymi do prowadzenia zajęć. Po odbytych zajęciach materiały szkoleniowe i biurowe stają się własnością każdego beneficjenta,-Wykonawca po zakończeniu warsztatów wystawi certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie warsztatów przez Beneficjentów Ostatecznych zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ;- Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności podczas Warsztatów Kompetencji i Umiejętności Społecznych spotkań, listy potwierdzającej odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, list potwierdzających odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, pączek, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listy potwierdzającej odbiór certyfikatów przez BO, dziennika prowadzonych zajęć,- Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia dla każdego uczestnika/uczestniczki cateringu w formie kawa (sypana i rozpuszczalna), herbata ekspresowa, ciastka - 3 rodzaje do wyboru. Dodatki - mleko do kawy, cytryna, cukier. Pączki z marmoladą (waga jednostkowa od 10 do 15 dkg) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć.Woda mineralna (butelka 500 ml, gazowana/niegazowana) - 1 szt. na osobę każdego dnia zajęć.- materiały szkoleniowe, listy obecności na zajęciach, listy potwierdzające odbiór materiałów szkoleniowych i biurowych, listy potwierdzające odbiór cateringu (kawa/herbata, ciastka, pączek, woda mineralna) przez każdego uczestnika/uczestniczkę, listę potwierdzającą odbiór certyfikatów przez BO, dzienniki prowadzonych zajęć, sale wykładowe muszą być oznaczone logotypem EFS i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczony na stronie WUP w Łodzi). Wzór papieru firmowego stanowi załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mgopskoluszki.wikom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach