Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest organiozacja szkolenia grupowego pod nazwą; DEKORATOR IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Barona 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7164941 , fax. 042 7174160
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Barona 10 10
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7164941, fax. 042 7174160
    REGON: 47228600200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest organiozacja szkolenia grupowego pod nazwą; DEKORATOR IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu posiadających wykształcenie minimum zasadnicze. 2.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności warsztatowych z zakresu aranżacji wnętrz o różnym przeznaczeniu. 3.Organizacja szkolenia: 1)Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób w grupie. 2)Zajęcia muszą odbywać się codziennie, z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia musi wynosić 6 godzin zegarowych. Harmonogram musi zakładać taką samą liczbę godzin zajęć dziennie dla każdego uczestnika szkolenia. 3)Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4)Łączny czas szkolenia wynosi 170 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 29 dni. 5)Zajęcia przewidziane do realizacji szkolenia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć nie później niż o godzinie 19.00. 6)Zajęcia przewidziane do realizacji szkolenia muszą się odbywać na terenie miasta Zgierza. 7)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną (dostosowaną do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych) adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 8)Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zapewni dla każdego uczestnika zajęć odpowiednią ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem. 9)Zajęcia przewidziane do realizacji Modułu II muszą się odbywać w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego. Zamawiający wskaże salę konferencyjną (wraz z korytarzem) dla zajęć Modułu II. 10)Moduł II i III musi być realizowany pod nadzorem min. 1 opiekuna. 11)Wykonawca zobowiąże opiekuna/ów Modułu II i III do prowadzenia Indywidualnej karty zajęć praktycznych każdego uczestnika szkolenia. 12)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 13)Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 14 listopada 2013 roku. 4.Program szkolenia 1)Szkolenie musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2)Program szkolenia musi zawierać: a)nazwę i zakres szkolenia, b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d)cele szkolenia, e)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f)opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h)przewidziane sprawdziany i egzaminy, 3)Wykonawca musi wykorzystać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) 4)Zakres tematyczny szkolenia musi składać się z następujących po sobie modułów: a)Moduł I - zajęcia teoretyczno-zawodowe (126 godzin zegarowych) obejmujące zagadnienia: -dekorowanie obiektów o różnej użyteczności (sale bankietowe, konferencyjne, kościoły, pomieszczenia biurowe, restauracje, hotele, sklepy i inne) -dekoracje tkaninowe -dekoracje kwiatowe (wiązanki ślubne, komunijne, okolicznościowe) -dekorowanie światłem -wykonywania i projektowania dekoracji balonowych -decoupage -zasady obsługi klienta b)Moduł II - praktyczna aranżacja wnętrz (24 godziny zegarowe) Produktem końcowym Modułu II będzie udekorowanie sali i korytarza. c)Moduł III - opracowanie własnych projektów (18 godzin zegarowych) d)Moduł IV - egzamin z Modułu I (2 godziny zegarowe) 5)Na ocenę końcową szkolenia składają się wynik egzaminu (Moduł IV) oraz oceny z Modułu II i III. 6)Wykonawca, w przypadku ukończenia przez uczestnika szkolenia, musi wydać osobie bezrobotnej: a. zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodny z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 177 poz. 1193 z późn. zm.), według wzoru Zamawiającego zawierające: a)numer z rejestru, b)Imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, c)nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, d)formę i nazwę szkolenia, e)okres trwania szkolenia, f)miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, g)tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, h)podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie na papierze kredowym matowym o gramaturze min. 150g Ww. zaświadczenie powinno być wydane w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony. i gdy jest do tego uprawniony: b. zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 17.02.2012 r., poz. 186) 5.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 6.Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 7.Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes - format A-4 oraz długopis, a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia). 8.Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć odpowiednio zapakowaną kanapkę oraz herbatę, kawę, wodę. 9.Przedmiot zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę, zwrotu poniesionych przez skierowanego bezrobotnego rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie i z powrotem na zasadach określonych w umowie szkoleniowej zawartej z Wykonawcą szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: udział kosztów bezpośrednich do łącznego kosztu szkolenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne i bip.pupzgierz.pl/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach