Miejski Zespół Żłobków w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-063 Łódź, ul. Zachodnia 55a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6322361 , fax. 042 6322361
- Data zamieszczenia: 2009-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
ul. Zachodnia 55a 55a
91-063 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6322361, fax. 042 6322361
REGON: 00435176500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzz.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 15 000 litrów do kotłowni olejowej w budynku żłobka nr 8 przy ul. Starorudzkiej nr 5/7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 15 000 litrów do kotłowni olejowej w budynku żłobka nr 8 przy ul. Starorudzkiej nr 5/7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231221009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) t.j. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków złożenie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria : a. są uprawnieni do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznikami do oferty stanowiącymi jej integralną część są: 1. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert tj. po dniu 07.07.2009r 2. oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3 - bądź kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert tj. po dniu 07.10.2009 r. 3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 2 do siwz 4. formularz ofertowy z załącznikami
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzz.lodz.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju grzewczego
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Blaszkach
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkół w Rogowie w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa oleju grzewczego
Dodano: 2015-01-16 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach
Dodano: 2014-11-26 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA SEZON GRZEWCZY 2014 -2016
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkół w Rogowie w roku szkolnym 2014/2015.
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa oleju opałowego
Dodano: 2014-01-17 - Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
Dodano: 2013-12-04 - Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Publicznego Gimnazjum w Błaszkach
Dodano: 2013-11-13