Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest : a/ dostawa-sprzedaż oleju napędowego w ilości 29 000 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego. b/ dostawa-sprzedaż benzyny 95 w ilości 1 600 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-352 Wicko, Wicko 51
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 866 16 91 , fax. 0-59 866 16 91
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    Wicko 51 51
    84-352 Wicko, woj. pomorskie
    tel. 0-59 866 16 91, fax. 0-59 866 16 91
    REGON: 22063505300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wicko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest : a/ dostawa-sprzedaż oleju napędowego w ilości 29 000 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego. b/ dostawa-sprzedaż benzyny 95 w ilości 1 600 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : a/ dostawa-sprzedaż oleju napędowego w ilości 29 000 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego. b/ dostawa-sprzedaż benzyny 95 w ilości 1 600 litrów, do środków transportu stanowiących wyposażenie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1 Oferta na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWIZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 2. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 1.6.Parafowany na każdej stronie wzór umowy jako potwierdzenie akceptacji jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ . 1.7. Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 1.8., muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.8 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1.9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. b) każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wicko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach