Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Wilsona 6a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6215378 , fax. 016 6215378
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jarosławiu
ul. Wilsona 6a 6a
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 016 6215378, fax. 016 6215378
REGON: 65088677600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.psouu.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach projektu pod nazwą-Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy oś. Witosa 18. Dobudowa sali rehabilitacyjnej i modernizacja budynku służącego rehabilitacji leczniczej, społecznej i zawodowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach projektu pod nazwą-Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy oś. Witosa 18. Dobudowa sali rehabilitacyjnej i modernizacja budynku służącego rehabilitacji leczniczej, społecznej i zawodowej. 2.Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje: a)dobudowa sali rehabilitacyjnej b)wykonanie docieplenia stropu i dachu c)wykonanie elewacji d)wykonanie opaski e)modernizacja tarasów 3.Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określa Przedmiar Robót, stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 1 oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które wraz z Dokumentacją Projektową (Projektami Wykonawczymi) stanowią integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania budową; b)wykonali siłami własnymi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej jedno o wartości netto nie mniej niż 400 000,00 zł. c)dysponują dokumentami potwierdzającymi, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)na wykonane roboty budowlane udzielą Zamawiającemu rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia; 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą-spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz osób, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, ich wykształcenia i doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, z których co najmniej jedna będzie posiadać uprawnienia do kierowania budową, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ; 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą realizować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia, ze szczególnym uwzględnieniem zaświadczeń o wpisie tych osób na listę właściwej izby samorządu zawodowego; 7)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ (za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważane będą roboty polegające na remoncie, modernizacji, przebudowie lub budowie budynków użyteczności publicznej w tym co najmniej jedno, o wartości netto nie mniej niż 400 000,00 zł.) 8)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w powyższym wykazie (wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ) zostały wykonane należycie;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.psouu.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie WLZ w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z wymianą instalacji wewnętrznej w sali widowiskowo-kinowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont parkietu w sali 23 Miejskiego Ośrodka Kultury w Jarosławiu
Dodano: 2016-07-27 - ZG.270.1.4.2016; Wykonanie i naprawy szlaków zrywkowych drewna w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne - II postępowanie
Dodano: 2016-07-27 - Remont kładek przy obiektach mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce: Zad. Nr 1 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok bez nazwy w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 23+160 strona prawa w miejscowości Kalembina; Zad. Nr 2 - remont kładki dla pieszych przy moście przez potok Pstrągówka w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 988 Babica - Warzyce w km 26+276 strona lewa w miejscowości Wiśniowa
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie jakości kształcenia w ZS w Zarzeczu, poprzez budowę Sali gimnastycznej i zakup nowoczesnego wyposażenia dydaktycznego oraz przebudowę istniejącej Sali gimnastycznej - I część - Budowa Sali gimnastycznej w ZS w Zarzeczu z łącznikiem oraz przebudowa istniejącej Sali gimnastycznej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Polańczyku - Zacisze
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków bytowych w miejscowości Solina do przepustowości Qśr.d=920 m3/d
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1247R Brzyska Wola - Słoboda (Kolonia Polska) w km 0+950 - 1+930 w miejscowości Brzyska Wola i Słoboda
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja dróg na os. Rozwadów w Stalowej Woli.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni sportowej przy stadionie wielofunkcyjnym w Młodowie i przebudowa boiska sportowego w Lisich Jamach
Dodano: 2016-07-27