Przetargi.pl
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo- wychowawczych typu rodzinnego.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo- wychowawczych typu rodzinnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80500000-9 usługi szkoleniowe 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego 1Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo wychowawczych typu rodzinnego. 2Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia dla 24 osób, które zadeklarowały prowadzenie rodzinnej pieczy zastępczej tj. 2 grupy, każda licząca od 10 do 15 osób. 3Czas realizacji szkolenia: Zamawiający wymaga aby liczba godzin była zgodna z programem szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo- wychowawczych typu rodzinnego, zatwierdzonym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie szkoleń dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej . 4Zamawiający wymaga aby w przypadku nieobecności uczestnika na zajęciach zleceniobiorca umożliwił uczestnikowi uzupełnienie wiedzy poprzez zorganizowanie zajęć indywidualnych w okresie obowiązywania umowy należy to potwierdzić odrębną listą obecności. 5Program szkolenia: celem szkolenia jest przygotowanie kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej, rodziny zastępczej niezawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów do pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego na podstawie programu zatwierdzonego, w drodze decyzji, przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 6Usługa szkoleniowa winna być przeprowadzona na terenie Miasta Łodzi i obejmować: Zapewnienie kadry trenerskiej - certyfikowani trenerzy co najmniej dwóch mających kwalifikacje do prowadzenia szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo- wychowawczych typu rodzinnego; Zapewnienie sal wykładowych adekwatnych do wielkości grupy wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia np. rzutnik, ekran, flipchart oraz warunków pracy zgodnymi z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a także zaplecza sanitarnego i higienicznego oraz środków czystości; Przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych dla każdego uczestnika szkolenia : ramowy program szkolenia i materiały szkoleniowe bindowane lub w inny trwały sposób połączone Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu do akceptacji w terminie 3 dni od podpisania umowy, wstępnego harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności rozbicie na poszczególne dni, godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia. Wstępny harmonogram należy skonsultować z uczestnikami szkolenia na pierwszych zajęciach. W przypadku dokonania zmiany harmonogramu, wynikającej z konieczności uwzględnienia potrzeb uczestników szkolenia, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu jego ostateczną wersję w terminie 3 dni, licząc od dnia, w którym przeprowadzone były pierwsze zajęcia. Jeżeli po upływie tego terminu do Zamawiającego nie wpłynie nowy harmonogram, za obowiązujący uznaje się harmonogram wstępny Przygotowanie oraz druk dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, które winny być przekazane przez Wykonawcę uczestnikom szkolenia na ostatnich zajęciach; Bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego kawa, śmietanka lub mleko do kawy, herbata, cukier, trzy rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć wzór ankiet musi być przekazany do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich wraz z ankietami w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia Zamawiającemu; Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 r. następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: aProgramu nauczania, bDziennika zajęć edukacyjnych zawierających listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, cRejestru wydawanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; Przekazanie Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia, potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów wymienionych w pkt. 8 Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji szkolenia. Zamawiający wymaga, aby szkolenie przeprowadzone było w salach na terenie Miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej oraz nie dopuszcza sal szkoleniowych w piwnicach i suterenach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji zajęć edukacyjnych w trakcie trwania szkolenia. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i miejsca szkolenia w przypadku zawarcia umowy kopia polisy będzie stanowić załącznik do umowy. Zamawiający wymaga dołączenia do formularza oferty, numerów, które uprawniają do przeprowadzenia szkolenia dla kandydatów na rodziny zastępcze niezawodowe, zawodowe, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo- wychowawczych typu rodzinnego, w oparciu o program szkolenia zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej wraz z numerem decyzji zatwierdzającej ów program. W przypadku zawarcia umowy Zamawiający wymaga, aby załącznikiem do umowy była kopia decyzji Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej zatwierdzająca program, w oparciu o który prowadzone jest szkolenie oraz kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia szkolących do przeprowadzenia szkolenia, w/w dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem, winne być dostarczone przez oferenta. Podstawą przyjęcia na szkolenie jest imienna lista osób, którą Zamawiający przekazuje Wykonawcy w terminie 3 dni od podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego lub wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po zrealizowaniu szkolenia, w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego dostarczonej do jego siedziby. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich kosztów nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen. Cena podana przez Wykonawcę nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany jedynie w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie trenerów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach