Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.

Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-460 Mała Wieś,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2314147 , fax. 024 2314147
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie
    09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie
    tel. 024 2314147, fax. 024 2314147
    REGON: 61020174600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wymagania techniczne i użytkowe samochodu: pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, ilość miejsc siedzących 7 silnik napędzany: olej napędowy lub etylina o mocy minimalnej 110 KM, rozstaw osi min. 2703 mm, całkowita długość pojazdu min. 4460 mm, kolor nadwozia - podstawowy europejski standard emisji spalin - EURO 5 opony letnie - 4 szt. (zamontowane w chwili dostarczenia) oraz dodatkowo opony zimowe (4 szt.) wraz z felgami, (uwaga: rozmiary opon zimowych i letnich oraz felg muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu), koło zapasowe skrzynia biegów manualna - liczba przełożeń 6 czujnik cofania tył reflektory przeciwmgłowe światła do jazdy dziennej tapicerka materiałowa ciemna fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacja wzdłużna drugiego rzędu siedzeń kierownica regulowana na wysokości i głębokości poduszki powietrzne przednie i boczne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne układ hamulcowy z ABS kontrola trakcji klimatyzacja dwustrefowa wspomaganie układu kierowniczego wszystkie szyby sterowane elektrycznie tylna szyba podgrzewana centralny zamek sterowany pilotem pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim, radio CD z 6 głośnikami hak holowniczy uchwyty nad drzwiami w przestrzeni pasażerskiej trzeci rząd siedzeń w układzie dwóch foteli chowanych w przestrzeni bagażowej lub łatwo demontowalnych lewarek, klucze do kół, trójkąt, gaśnica i apteczka samochodowa dywaniki gumowe dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu rejestracja pojazdu plus opłata rejestracyjna i opłata za upoważnienie do rejestracji pakiet ubezpieczenia OC ,AC , NW , Assistance 2) Koszt przeglądów serwisowych wg zaleceń producenta w okresie 5 lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym (robocizna, materiały) 3) Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu): karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4) Gwarancja i serwis: minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, serwis gwarancyjny dostępny na terenie powiatu płockiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt przeglądów serwisowych zalecanych przez producenta w okresie 5-lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-zakrzewo/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach