Przetargi.pl
Przebudowa wraz z rozbudową budynku garażowego OSP Kruszyna

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3202003 , fax. 34 3202054
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 34 3202003, fax. 34 3202054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz z rozbudową budynku garażowego OSP Kruszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę wraz z rozbudową budynku garażowego OSP Kruszyna zlokalizowanego przy ulicy Strażackiej 2, działka nr ewid. 485 k.m. 1. Budynek istniejący murowany parterowy, niepodpiwniczony ze stropodachem jednospadowym. Po rozbudowie powierzchnia użytkowa garażu zwiększy się z 110,46 m2 do 138,67 m2. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia między innymi obejmuje: 1. roboty demontażowe: - rozebranie stropodachu, - demontaż syreny alarmowej, - demontaż bram garażowych stalowych, - rozbiórka pieca kaflowego, - rozebranie części posadzki betonowej, - wyburzenie ścianki działowej, 2. podmurowanie części garażowej, 3. wykonanie nowych nadproży nad bramami garażowymi oraz drzwiami wejściowymi, 4. wykonanie konstrukcji stalowej więźby dachowej, 5. położenie płyt warstwowych na połaci dachowej, 6. położenie papy termozgrzewalnej na styropapie, 7. docieplenie połaci dachowej i ułożenie podbitki - magazyn, 8. wykonanie instalacji elektrycznej w tym oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego i gniazd wtykowych, 9. wykonanie instalacji odgromowej i ochronnej, 10. wyniesienie układu pomiarowego, 11. montaż grzejników elektrycznych, 12. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 13. wykonanie instalacji wentylacyjnej, 14. naprawa i uzupełnienie tynków, 15. wymurowanie nowych ścianek, 16. wykonanie sufitu podwieszanego termatex w szatni i wiatrołapie ocieplonego wełną mineralną, 17. wykonanie sufitu podwieszanego z karton - gips w łazience ocieplonego wełną mineralną, 18. wykonanie posadzki z płytek: wiatrołap, szatnia i łazienka, 19. wykonanie w pomieszczeniu łazienki okładziny na ścianach z płytek do wysokości 2 m, 20. wykonanie posadzki betonowej w części garażu oraz pomieszczeniu magazynowym, 21. malowanie ścian, montaż drzwi 22. wykonanie ogniomurów, obróbek blacharskich i orynnowania z PCV, 23. docieplenie budynku od zewnątrz oraz od wewnątrz w miejscach gdzie budynek styka się z innymi budynkami, 24. montaż anteny z syreną elektroniczną, 25. montaż bram garażowych segmentowych ocieplonych, 26. wykonanie podjazdu pod bramy wjazdowe i wejście z kostki betonowej, 27. wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego. Szczegółowy zakres zawiera: 1. przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7, 8, 9 do SIWZ, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 10, 11, 12 do SIWZ, 3. projekt budowlany: a) architektoniczny i zagospodarowania terenu (branża budowlana) stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ; b) instalacji wod-kan (branża sanitarna) stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ; c) przyłączy wod-kan (branża sanitarna) stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ; d) instalacji elektrycznej (branża elektryczna) stanowiący załącznik nr 16 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (rozwiązania równoważne). W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia negatywna będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące wadium podano w pkt XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach