Gmina Bychawa ogłasza przetarg
- Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5660004 w. 42 , fax. 081 5660048
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
ul. Partyzantów 1 1
23-100 Bychawa, woj. lubelskie
tel. 081 5660004 w. 42, fax. 081 5660048
REGON: 43102009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bychawa.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa włączenia ulicy Rynek do drogi wojewódzkiej Nr 836 przy ul. Lubelskiej w Bychawie wraz z przebudową ulic: Kopernika i Rynek w Bychawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa włączenia ulicy Rynek do drogi wojewódzkiej Nr 836 przy ul. Lubelskiej w Bychawie wraz z przebudową ulic: Kopernika i Rynek w Bychawie, obejmująca: 1. roboty pomiarowe, 2. roboty ziemne, 3. roboty rozbiórkowe, 4. ustawienie krawężników na ławach, 5. podbudowę pod poszerzenie nawierzchni, 6. nawierzchnię asfaltową na podbudowie z trylinki, 7. ustawienie obrzeży chodnikowych i palisady, 8. chodniki z kostki brukowej, 9. urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1. uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od właściwego zarządcy drogi - poniesienia kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, zapewnienia odbioru przez właściwych zarządców po zakończeniu robót. 2. informowania zarządców dróg o rozpoczęciu robót, 3. informowania zarządców mediów znajdujących się w obrębie prowadzonych robót o rozpoczęciu i zakończeniu robót, ponoszenie ewentualnych kosztów nadzoru z ramienia tych służb, zapewnienie odbioru wykonanych prac przez przedstawicieli odpowiednich zarządców, 4. informowania mieszkańców terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, 5. zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej, 6. zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 7. utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku - zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn.zm.) 8. wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót -zał. nr 5, dokumentacja projektowa - zał. nr 6 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 7 do SIWZ. Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez oferentów.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy, 5. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 -3 ustawy, 6. spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania w ofercie spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości minimum 150 000,00 brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (co najmniej 1) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 3; 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.5. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym dla kierownika budowy kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, stwierdzającym przynależność do Izby. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową minimum 500 000,00 zł; 9. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla jednego podmiotu do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców powinien złożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 1., 2., 8, natomiast dokument wymieniony w pkt 3. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik. Dokumenty wymienione w pkt. 4., 5., 6., 7., ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku - oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców i łączny potencjał kadrowy W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bychawa.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Olchowej w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1532 L (od dr kr. nr 19- Kock- Obw. Kocka - Tarkawica - Ostrówek Kolonia- do dr. pow. nr 1536 L) polegająca na budowie chodnika w m. Tarkawica.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa chodnika w m. Okopy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 816 Terespol-Sławatycze-Włodawa-Okopy-Horodło-Zosin na odcinku od km 115+420 do km 116+800
Dodano: 2016-07-26 - Zagospodarowanie terenu działki Nr 355/13 w Motyczu - budowa boiska wielofunkcyjnego, boiska do piłki nożnej z infrastrukturą towarzyszącą w Motyczu.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa sieci dróg gminnych poprzez przebudowę wybranych odcinków dróg gminnych w miejscowościach Tuchowicz, Józefów, Jarczówek i Jonnik
Dodano: 2016-07-25 - Budowa drogi gminnej w m. Szewnia Górna
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 108681L położonej na działce nr ew. 551 w m. Dzierzkowice Wola na odcinku na długości 0,876 km ( od km 1+024 do km 1+900 )
Dodano: 2016-07-07 - Remont i przebudowa osiedlowych boisk rekreacyjnych, budowa zaplecza sanitarno-szatniowego, zagospodarowanie terenu oraz wjazdu na działce nr 149, obręb 39, ark. 4 przy ul. Judyma 1 w Lublinie
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie robót budowlano sanitarnych w budynku Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8 b w Lublinie ( nr sprawy: UM-ZP-262-30/16)
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa drogi gminnej Nr 100921L ul. Młynarska w Piszczacu oraz drogi gminnej Nr 100907L ul. Wąska w Piszczacu
Dodano: 2016-06-07