Przetargi.pl
Budowa żelbetowych grobowców

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żelbetowych grobowców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa żelbetowych grobowców jednomiejscowych - szt. 73, dwumiejscowych - szt. 146 i trzyjmiejscowych - szt. 73 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Cmentarza Komunalnego ul. Mościckiego 57 w Chełmie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający nie dopuszcza wnoszenia zabezpieczania w następujących formach: a) wekslach z poręczeniem wekslowym banku, b) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, c) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego PKO S.A. O/Chełm nr 35 12402223 11110000 35769088 wraz z adnotacją: Wadium budowa żelbetowych grobowców Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 29 maja 2009 r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do Zamawiającego MPGK sp. z o. o. w Chełmie najpóźniej do dnia 29 maja 2009 r. do godz. 10:00, po uprzednim porozumieniu się z przedstawicielem Zamawiającego - Panem Tomaszem Szajkowskim, MPGK sp. z o. o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, tel. (0-82) 563-14-61. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej musi być dostarczony w oryginale i powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: 1. Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. 3. Wykonawcy posiadający dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 4. Wykonawcy posiadający polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, polisa musi obejmować zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania. 5. Wykonawcy, którzy złożą kosztorys wykonania grobowca jednomiejscowego, dwumiejscowego i trzymiejscowego. 6. Wykonawcy posiadający na montowane elementy żelbetowe grobowców: aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami dla wyrobów żelbetonowych, obliczenia wytrzymałościowe dla konstrukcji narażonych na ściskanie gruntem. 7. Ocena spełnienia przez Wykonawców ww warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. VI, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VI ust. 1 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancyjnej, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w pkt. V SIWZ Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 lub załącznikiem nr 3a (jeżeli dotyczy) do siwz. 3. Referencje - wymagane wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. Dokument musi zawierać informację o czasie wykonania zadania oraz dokładnie określonej specyfice i ilości wykonanych robót. Określenie (podobnej) w ocenie Zamawiającego ma zastosowanie w odniesieniu do następujących prac: - roboty ziemne wraz z wykonaniem podziemnych obiektów murarskich do głębokości 3,5 m 4. Aktualne dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 5. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z wartością ubezpieczenia podstawowego minimum 500 tys. zł, aktualnej w okresie trwania umowy, polisa musi obejmować zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania 6. Szczegółowy kosztorys wykonania grobowca jednomiejscowego i dwumiejscowego oraz trzymiejscowego, stanowiącego podstawę do wyliczenia ceny oferty. 7. Aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami oraz obliczenia wytrzymałościowe wraz z rysunkami konstrukcyjnymi, dla konstrukcji z elementów żelbetonowych narażonych na ściskanie gruntem, dla elementów których Wykonawca będzie używał do budowy grobów. 8. Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium według zasad opisanych w pkt. X SIWZ. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferenci, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach