Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-331 Lublin, ul. Grenadierów 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7284626 , fax. 081 7285698
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie
ul. Grenadierów 3 3
20-331 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7284626, fax. 081 7285698
REGON: 43097218000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa aparatury do kontroli jakości oraz sprzętu do rehabilitacji dla ZOZ MSWiA w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do kontroli jakości oraz sprzętu do rehabilitacji dla ZOZ MSWiA w Lublinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części - pakiety. Pakiet nr 1 - Zestaw do kontroli jakości; Pakiet nr 2 - Sprzęt do rehabilitacji; Pakiet nr 3 - Termometr elektroniczny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - Pakiet nr 1 - 400 zł, słownie: czterysta złotych; - Pakiet nr 2 - 200 zł, słownie: dwieście złotych; - Pakiet nr 3 - 400 zł, słownie: czterysta złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument), b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), c) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. (W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć powyższe dokumenty). W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia: a) oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub b) oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów dopuszczających do obrotu zaoferowany sprzęt (np. certyfikat CE lub, jeśli oferowany sprzęt jest sprzętem medycznym - wpis do rejestru wyrobów medycznych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmsw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia dla skoczków spadochronowych
Dodano: 2015-10-21 - dostawa stanowiska laboratoryjnego diagnostyki zintegrowanego systemu nawigacyjnego -
Dodano: 2015-10-02 - dostawa stanowiska laboratoryjnego diagnostyki zintegrowanego systemu nawigacyjnego - Zp/pn/79/2015
Dodano: 2015-09-18 - BZP/PN/12/2015 Dostawa przepływowego miernika zużycia paliwa na potrzeby projektu CLW PL
Dodano: 2015-02-04 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń do opomiarowania systemu do badań procesu przetwarzania energii promieniowania słonecznego w elektryczną zamawianego na potrzeby realizowanego przez PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej projektu pn. Regionalne Centrum Badań Środowiska, Rolnictwa i Technologii Innowacyjnych EKO-AGRO-TECH
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa stanowiska do wyznaczania środka ciężkości ciała człowieka - Zp/pn/43/2014
Dodano: 2014-08-05 - Zakup i dostawę towarów dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa wyposażenia i pomocy naukowych do pracowni praktycznej nauki zawodu i laboratoriów specjalistycznych Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie im. gen. F. Kleeberga w Projekcie Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością
Dodano: 2014-02-13 - Dostawę wyposażenia i pomocy naukowych do pracowni praktycznej nauki zawodu i laboratoriów specjalistycznych Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie im. gen. F. Kleeberga w Projekcie Mechanik lotniczy - zawód z przyszłością.
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa urządzenia do obrazowania korzeni in-situ
Dodano: 2013-11-29