Przetargi.pl
Zakup i dostawę towarów dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Piłsudskiego 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6392638 , fax. 84 6393469
  • Data zamieszczenia: 2014-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu
    ul. Piłsudskiego 65 65
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6392638, fax. 84 6393469
    REGON: 00019943800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsbudz.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zespół szkół ponadgimnazjalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę towarów dla potrzeb projektu Staż Twoją Szansą realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: Część nr 1 - zakup i dostawa wyposażenia sprzętu fryzjerskiego na potrzeby realizacji stażu zawodowego Część nr 2- zakup i dostawa wyposażenia sprzętu montera zabudowy na potrzeby realizacji stażu zawodowego Część nr 3- zakup i dostawa odbiornika GPS do pracowni geodezyjnej Część nr 4- zakup i dostawa wyposażenia do pracowni geodezyjnej Część nr 5 - zakup i dostawa wyposażenia do pracowni technik budownictwa Część nr 6 - zakup i dostawa narzędzi serwisowych i zestawu diagnostycznego komputera do pracowni informatycznej Część nr 7 zakup i dostawa zestawu blocker do pracowni informatycznej Część nr 8- zakup i dostawa drukarki 3d i materiałów eksploatacyjnych do drukarki na potrzeby pracowni technik budownictwa Część nr 9 - zakup i dostawa ubrań roboczych i artykułów bhp na potrzeby realizacji stażu zawodowego Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Dostarczone towary winny odpowiadać następującym warunkom: Muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, Posiadać wymagane prawem certyfikaty zezwalające na sprzedaż na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do: Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu, ul. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość Wykonawca ponosi ryzyko związane z dostawą, rozładunkiem, montażem, ustawieniem, instalacją, rozruchem, wykonaniem prób, do czasu podpisania protokołu odbioru końcowego przez koordynatora projektu. Jeśli harmonogram prac nie przewiduje dostawy i instalacji zestawu w ciągu jednego dnia, Wykonawca w pełni odpowiada za utratę lub zniszczenie sprzętu również w sytuacji, kiedy sprzęt znajduje się w szkole lub u innych osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsbudz.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach