Przetargi.pl
Budowa żelbetowych grobowców pojedynczych, dwumiejscowych oraz trzymiejscowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Cmentarza Komunalnego ul. Mościckiego 57 w Chełmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żelbetowych grobowców pojedynczych, dwumiejscowych oraz trzymiejscowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Cmentarza Komunalnego ul. Mościckiego 57 w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa żelbetowych grobowców jednomiejscowych - szt. 73, dwumiejscowych - szt. 146 i trzymiejscowych - szt. 73 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Cmentarza Komunalnego ul. Mościckiego 57 w Chełmie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na zasadach określonych w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: 1. Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz określone przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. 3. Wykonawcy posiadający dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 4. Wykonawcy posiadający polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, polisa musi obejmować zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania. 5. Wykonawcy, którzy złożą szczegółowy kosztorys ofertowy wykonania grobowca jednomiejscowego, dwumiejscowego i trzymiejscowego. 6. Wykonawcy posiadający na montowane elementy żelbetowe grobowców: aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami dla wyrobów żelbetonowych, obliczenia wytrzymałościowe dla konstrukcji narażonych na ściskanie gruntem oraz dla płyt rozdzielających i przykrywających komory grobowe. 7. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia i dokumenty opisane w ust. V, - dokumenty i oświadczenia opisane w ust. V ust. 1 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w SIWZ. 3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: - wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, - prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), - oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego i umowy gwarancyjnej, - określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w pkt. IV SIWZ Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 lub załącznikiem nr 3a (jeżeli dotyczy) do SIWZ. 3. Referencje - wymagane wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2008, o podobnej specyfice i wielkości robót. Dokument musi zawierać informację o czasie wykonania zadania oraz dokładnie określonej specyfice i ilości wykonanych robót wraz z podaniem ich wartości. Określenie: - podobnej - w ocenie Zamawiającego ma zastosowanie w odniesieniu do następujących prac: - roboty ziemne wraz z wykonaniem podziemnych obiektów murarskich do głębokości 3,5 m 4. Aktualne dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 5. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z wartością ubezpieczenia podstawowego minimum 600 tys. zł, aktualnej w okresie trwania umowy, polisa musi obejmować zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania. 6. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonania grobowca jednomiejscowego i dwumiejscowego oraz trzymiejscowego, stanowiącego podstawę do wyliczenia ceny oferty. 7. Aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności z Polskimi Normami oraz obliczenia wytrzymałościowe wraz z rysunkami konstrukcyjnymi, dla konstrukcji z elementów żelbetonowych narażonych na ściskanie gruntem oraz dla płyt rozdzielających i przykrywających komory grobowe, dla elementów których Wykonawca będzie używał do budowy grobów. 8. Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty wadium według zasad opisanych w pkt. IX SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach