Przetargi.pl
Budowa Szopki Bożonarodzeniowej na Placu Edwarda Łuczkowskiego w Chełmie oraz jej rozbiórka

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 082 5630450
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Wołyńska 57 57
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5631461 do 63, fax. 082 5630450
    REGON: 11005287100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Szopki Bożonarodzeniowej na Placu Edwarda Łuczkowskiego w Chełmie oraz jej rozbiórka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa Szopki Bożonarodzeniowej na Placu Edwarda Łuczkowskiego w Chełmie oraz jej rozbiórka, z materiałów powierzonych przez Zamawiającego. Zakres do wykonania: a) transport z placu przy ul. Bieławin 5 w Chełmie i montaż konstrukcji drewnianej budynku szopki, b) montaż sceny i pomieszczeń na zwierzęta, c) pokrycie budynku słomą, d) uporządkowanie placu budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, e) rozbiórka elementów drewnianych oraz pokrycia i złożenia ich na placu przy ul. Bieławin 5 w Chełmie. Całość realizacji zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 1 do siwz. Całość realizacji z materiałów powierzonych od Zamawiającego, wraz z ich rozliczeniem przy montażu i demontażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać: 1. Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), oraz określone przez Zamawiającego w siwz. 2. Wykonawcy, którzy wykażą wykonanie co najmniej jednego zadania, w latach 2006 - 2009, o podobnej specyfice i wielkości robót. 3. Wykonawcy posiadający dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 4. Wykonawcy posiadający polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawcy, którzy złożą kalkulacje ceny montażu oraz demontażu szopki. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Oferta przetargowa - sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 3 lub załącznikiem nr 3a (jeżeli dotyczy) do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Referencje - wymagane wykonanie co najmniej trzech zadań, w latach 2006 - 2009, o podobnej specyfice i wielkości robót, w tym minimum dwóch polegających na budowie obiektu budowlanego z drewna. Dokument musi zawierać informację o czasie wykonania zadania oraz dokładnie określonej specyfice i ilości wykonanych robót. 5.Aktualne dokumenty stwierdzające przynależność Kierownika budowy do Izby Inżynierów. 6.Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z wartością ubezpieczenia podstawowego minimum 50 tys. zł, aktualnej w okresie trwania umowy, OC deliktowa i kontraktowa. UWAGA: W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza przedstawienia dodatkowo (przed podpisaniem umowy) polisy, która obejmowała będzie zabezpieczenie roszczeń w zakresie prac wynikających z niniejszego postępowania. 7.Oświadczenie o zaakceptowaniu warunków i wymagań zawartych w załączniku nr 5 podczas wykonywania robót. 8.Kalkulację ceny ofertowej. 9.Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 do siwz. 10.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 11.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w ust. IX, -dokumenty i oświadczenia opisane w ust. IX, pkt 3, oraz jeżeli dotyczy 10, 11 są składane dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, iż spełniają warunki udziału w postępowaniu w sposób określony w siwz. 3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). 4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy, są zobowiązani do zawiązania konsorcjum. Zaleca się zawiązanie konsorcjum na drodze umowy cywilno-prawnej. W tym celu, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum) zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: -wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców tworzących konsorcjum, -prawa, obowiązki i uprawnienia lidera (upoważnienie lidera do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę i każdego z osobna, a także upoważnienie do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę), -oznaczenie czasu trwania umowy konsorcjum - minimum na okres trwania umowy o wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, -określenie sposobu współdziałania Wykonawców po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz zakresu prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 6.Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 5 potraktowane będzie jako uchylanie się od podpisania umowy. 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach