Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - OD DROGI POWIATOWEJ NR 2411P DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 92

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - OD DROGI POWIATOWEJ NR 2411P DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ KRAJOWĄ NR 92
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wrzesińskiej w Kostrzynie - od drogi powiatowej nr 2411P do skrzyżowania z drogą krajową nr 92, o długości ok. 1 km, polegająca na wykonaniu następującego zakresu robót i usług: 1) Roboty drogowe: a) warstwa ścieralna SMA8-SMA11, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, c) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P, d) podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie, e) warstwa kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, f) chodniki z kostki betonowej, g) ścieżki rowerowe z kostki betonowej, h) zjazdy indywidualne i publiczne z kostki betonowej, i) wyspy kanalizujące z kostki granitowej, j) zatoki autobusowe z kostki granitowej, k) zatoki postojowe z kostki granitowej, l) skrzyżowanie typu RONDO z kostki granitowej, m) likwidacja istniejącego przepustu betonowego oraz montaż nowego przepustu z rur spiralnie karbowanych, a także wykonanie odciążenia konstrukcji nad przepustem z keramzytu geotechnicznego ułożonego w otulinie z geotkaniny; 2) Odwodnienie nawierzchni - kanalizacja deszczowa z przykanalikami i wpustami ulicznymi; 3) Roboty elektryczne - usunięcie kolizji; 4) Przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych będących własnością TP S.A, Orange, Netia; 5) Stała organizacja ruchu; 6) Opracowanie wraz z uzgodnieniem projektu tymczasowej organizacji ruchu, w tym pisemne informowanie (z trzydniowym wyprzedzeniem) podmiotów gospodarczych, znajdujących się przy ul. Wrzesińskiej o planowanych utrudnieniach w ruchu drogowym, w poszczególnych etapach robót, zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem robót; 7) Wykonanie tymczasowego ciągu pieszorowerowego z płyt betonowych pomiędzy ulicami Estkowskiego i Wrzesińską o długości 300 m; 8) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5-ciu egzemplarzach i przedłożenie do GEOPOZ-u; 9) Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót faktycznie wykonanych w 5-ciu egzemplarzach. Wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi - min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony jest od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót i po przedłożeniu dokumentacji powykonawczej, zgłoszonej do GEOPOZ-u. Zamówienie współfinansowane będzie w ramach programu wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH - ETAP II BEZPIECZEŃSTWO - DOSTEPNOŚĆ - ROZWÓJ Szczegółowy zakres robót został określony w: 1. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6, PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE, na którą składa się: 1) Projekt budowlano-wykonawczy ROBOTY DROGOWE - z lipca 2013 r. 2) Projekt budowlano-wykonawczy ROBOTY SANITARNE KANAŁ DESZCZOWY WRAZ Z PRZYKANALIKAMI I WPUSTAMI ULICZNYMI - z września 2013 r. 3) Projekt budowlano-wykonawczy OPERAT WODNO-PRAWNY Odprowadzenie oczyszczonych ścieków z kanalizacji deszczowej do rowu melioracji szczegółowej RÓW STRUMIEŃ - z lipca 2013 r. 4) Projekt wykonawczy STAŁA ORGANIZACJA RUCHU - z lipca 2013 r. 5) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ROBOTY DROGOWE - z lipca 2013 r. 6) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót KANAŁ DESZCZOWY- z września 2013 r. 2. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez FIRMĘ ENTRA Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 Kostrzyn, PRZEBUDOWA ZASILANIA ELEKTROENERGETYCZNEGO, na którą składa się: 1) Projekt budowlany ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEJ LINII NAPOWIETRZNEJ nn 0,4Kv; BUDOWA LINII NAPOWIETRZNEJ nn 0,4kV; BUDOWA LINII KABLOWEJ nn 0,4kV ORAZ SN 15 kV W MIEJSCOWOŚCI KOSTRZYN UL. WRZESIŃSKA - z października 2013 r. 2) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - z lutego 2015 r. 3. DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ - opracowanej przez PUHW POLISYSTEM - Mirosław Kubiak, 62-020 SWARZĘDZ, Os. Raczyńskiego 1/60, PRZEBUDOWA ULICY WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE, na którą składa się: 1) Projekt budowlano-wykonawczy BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ DLA POTRZEB GMINY KOSTRZYN - z października 2013 r. 2) Projekt budowlano-wykonawczy PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ NETIA S.A. W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 3) Projekt budowlano-wykonawczy PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ TP S.A. ORANGE W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 4) STWiOR - Specyfikacja techniczna BUDOWA KANALIZACJI TELETECHNICZNEJ DLA POTRZEB GMINY KOSTRZYN - z października 2013 r. 5) STWiOR - Specyfikacja techniczna PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ NETIA S.A. W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 6) STWiOR - Specyfikacja techniczna PRZEBUDOWA - ZABEZPIECZENIE URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH WŁASNOŚĆ TP S.A. ORANGE W UL. WRZESIŃSKIEJ W KOSTRZYNIE - z lipca 2013 r. 4. GEOTECHNICZNYM PROJEKCIE WZMOCNIENIA ORGANICZNEGO PODŁOŻA NA AWARYJNYM ODCINKU ULICY WRZESINSKIEJ (REJON ISTNIEJACEGO PRZEPUSTU) W KOSTRZYNIE - opracowanym we wrześniu 2013 r. przez firmę GEOTECHNIKA Jerzy Rzeźniczak, 60-123 POZNAŃ, ul. Albańska 18. 5. PRZEDMIARACH ROBÓT - kosztorysach ofertowych, stanowiących załącznik nr 5 do oferty, na który składają się: 1) Załącznik nr 5.1 roboty drogowe, 2) Załącznik nr 5.2 odwodnienie - kanalizacja deszczowa, 3) Załącznik nr 5.3 przebudowa zasilania elektroenergetycznego, 4) Załącznik nr 5.4 przebudowa - zabezpieczeń urządzeń telekomunikacyjnych - TP S.A.ORANGE, 5) Załącznik nr 5.5 przebudowa - zabezpieczeń urządzeń telekomunikacyjnych - NETIA SA, 6) Załącznik nr 5.6 budowa kanalizacji teletechnicznej dla potrzeb Gminy Kostrzyn. Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robot, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI: 1) W trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji prowadzona będzie równolegle inwestycja Zakładu Komunalnego, polegająca na wymianie wodociągu biegnącego w ulicy Wrzesińskiej w rejonie ulicy Kuśnierskiej oraz między ulicami Sportową i Krzywoustego. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia części placu budowy Wykonawcy w/w robót, na czas prowadzenia robót wodociągowych. Termin realizacji przedmiotowych robót planuje się na okres od czerwca do sierpnia 2015 r. Rzeczywisty termin wykonania robót zostanie podany bezpośrednio po zawarciu umowy z wykonawcą robót wodociągowych. 2) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 9) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia: 1. Rozpoczęcie robót i przekazanie placu budowy - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Termin wykonania umowy, tj. termin przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do GEOPOZ-u i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót - 30.11.2015 r. 3. Termin podpisania ostatecznego protokółu pogwarancyjnego bezusterkowego - (min. 60) miesięcy licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do GEOPOZ-u i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), Gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do (klauzule): bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia (bez jakichkolwiek zastrzeżeń Gwaranta, z wyjątkiem zaleceń organizacyjnych) kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wyżej wymienione zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi Gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy. 6) Postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 26 1050 1520 1000 0022 4573 0391. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na przebudowę ulicy Wrzesińskiej w Kostrzynie - od drogi powiatowej nr 2411P do skrzyżowania z drogą krajową nr 92. 2) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p. w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na przebudowę Wrzesińskiej w Kostrzynie - od drogi powiatowej nr 2411P do skrzyżowania z drogą krajową nr 92 oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy. 3) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20 marca 2015 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt. 2) SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4) pkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji udzielanej na wykonane zamówienie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20151.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach