Gmina Rozogi ogłasza przetarg
- Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7226002 , fax. 089 7226055
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
ul. 22 Lipca 22 22
12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7226002, fax. 089 7226055
REGON: 00054100300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Wincentego Witosa w miejscowości Rozogi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,403 km, - karczowanie drzew o średnicy ponad 55 cm - 1 szt. 2. Odwodnienie korpusu drogowego: - ułożenie przepustu pod koroną drogi, ? 60 cm wraz ze ściankami czołowymi - 11 m, - wykonanie kanalizacji deszczowej, dren francuski ? 50 cm z rurą drenarską PCV ? 200 mm - 208,18 m, - regulację pionową studzienek rewizyjnych - 10 szt. - regulację pionową zaworów wodociągowych - 7 szt. - wykonanie studni chłonnych z kręgów ? 120cm jako studzienki ściekowe - 12 szt. 3. Podbudowy: - wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat. I-VI, głębokość koryta 11-20 cm - 2625,97 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, w-wa górna gr. 20 cm - 2625,97 m2, 4. Nawierzchnie: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 warstwa wiążąca, wzmacniająca gr. 4 cm AC 16 W 50/70 - 2625,97 m2, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4cm AC 11 S 35/50 - 2625,97 m2 , 5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) - linie na przejściach - 36 m2 - ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 15 szt. 6. Elementy ulic: - ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej - 806,74 m, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 821,79 m2 , - ustawienie obrzeży betonowych 30 x 8 cm - 768,30 m. 7. Inne roboty: - wykonanie zjazdów gospodarczych z nawierzchnią utwardzoną z elementów betonowych - kostka gr. 8 cm i podbudowa 10 cm z kruszywa naturalnego - 271,15 m2 Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w projektach technicznych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji oraz pozwoleniu na budowę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8.000 zł (słownie:osiem tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenie; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2), 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (wzór zał. nr 3), 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 13. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty takie jak: listy referencyjne, protokoły odbioru itp. - (wzór zał. nr 4), 14. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (wzór zał. nr 5), 15. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór zał. nr 6), 16. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (wzór zał. nr 7). 17. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 18. jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zał. nr 8), a w szczególności: a) wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt. 13 SIWZ, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 14 SIWZ, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie z pkt. 16 i 17 SIWZ. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy - (wzór zał. nr 1). 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia - (wzór zał. nr 9).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Garnizonowej, stanowiącej część drogi powiatowej Nr 1418N w mieście Dobre Miasto
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zdory na dz. o nr geod. 141, 96, 82 na odcinku 620 m
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1489N w miejscowości Najdymowo
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 16 na odcinku Kisielice - Ogrodzieniec w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Rozdrożu.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika przy drodze pow. nr 1738 N w miejscowości Kruklanki (strona prawa, od siedziby Nadleśnictwa Borki do skrzyżowania z drogą pow. nr 1734 N), w lokalizacji od km 1+098 do km 1+229.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie modernizacji drogi na dz. Nr 19/2, 19/3, obręb Molwity, gm. Bartoszyce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Brzozowa w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1584N drogi woj. nr 592 - Jeżewo - Winda - Jankowice - Srokowo na odcinku dr. woj. nr 592 - Podławki - Kiemławki Wielkie
Dodano: 2016-07-25