Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 199008 N dr. kraj. nr 53 - Wilamowo i drogi powiatowej nr 1512 N od km 32+960,00 do km 33+668,00 w miejscowości Wilamowo

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, ul. 22 Lipca 22
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7226002 , fax. 089 7226055
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    ul. 22 Lipca 22 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7226002, fax. 089 7226055
    REGON: 00054100300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 199008 N dr. kraj. nr 53 - Wilamowo i drogi powiatowej nr 1512 N od km 32+960,00 do km 33+668,00 w miejscowości Wilamowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: ? Droga gminna nr 199008N 1. Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 1,589 km, - karczowanie drzew o średnicy 36-55 cm - 20 szt. - karczowanie drzew o średnicy 55-150 cm - 1 szt. 2. Odwodnienie korpusu drogowego: - ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 60 cm wraz ze ściankami czołowymi - 20 m, - regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 4 szt. 3. Podbudowy: - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego w-wa dolna o gr. 15 cm - 9590,50 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem na miejscu, grubość w-wy 18 cm - 9151,30 m2, - wykonanie podbudowy z betonu asfalt. o uziarnieniu 0/16 gr. w-wy 4 cm - 8807,10 m2, 4. Nawierzchnie: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/8 warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 8634,50 m2, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej beton. o gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego 10 cm i podsypce cem.- piask. 1:4 - 198,75 m2, 5. Roboty wykończeniowe: - ułożenie przepustów rurowych beton. o średnicy 50 cm pod zjazdami - 184 m, - uzupełnienie poboczy pospółką obustronnie, o gr. 10 cm. - 3315,50 m2 , - oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowu - 2913 m, 6. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) - linie ciągłe 43,20 m2 , - ustawienie pionowych znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych - 11 szt. 7. Elementy ulic: - ustawienie krawężników beton. o wym. 15x30 cm na ławie betonowej - 132,50 m, - ustawienie obrzeży beton. o wym. 30x8 cm - 132,50 m. ? Droga Powiatowa 1512N 1. Roboty przygotowawcze: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,708 km, - zdjęcie warstwy humusu, grub. 15 cm - 2124 m2, - rozbiórka podbudowy z KŁMSM 20 cm, 108x4,60 - 500 m2, 2. Roboty ziemne: - wykonanie wykopów z gruntach I-V kat. z wywiezieniem materiału - 1009 m3, - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu uzyskanego z wykopu - 410 m3, 3. Roboty budowlane: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2124 m2, - oczyszczenie warstw niebitumicznych - 1765 m2, - skropienie emulsją asfaltową warstw niebitumicznych - 1765 m2, - oczyszczenie w-wy podbudowy z MCE - 4248 m2, - skropienie w-wy podbudowy z MCE emulsją asfaltową (0,2 kg/ m2 ) - 4248 m2, - oczyszczenie w-wy wiążącej z B.A. - 850 m2, - skropienie w-wy wiążącej z B.A. emulsją asfaltową (0,2 kg/ m2 ) - 850 m2, - podbudowa z kruszywa natural. stabiliz. mech. : ulepszone podłoże - pospółka 10 cm - 1179 m2, ulepszone podłoże - pospółka 20 cm - 989 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego stabiliz. mech. gr. 15 cm - 244 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego stabiliz. mech. gr. 20 cm - 968 m2, - podbudowa z betonu B20, gr. 22 cm - 254 m2, - wykonanie podbudowy z MCE o gr. 15 cm z doziarnieniem - 4248 m2, 4. Nawierzchnie: - nawierzchnia z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna gr. 4 cm - 105 m2, warstwa wiążąca gr. 4 cm - 105 m2, warstwa wiążąca gr. 6 cm - 670 m2, - frezowanie nawierzchni asfalt. na zimno gr. 4 cm - 500 m2 , - nawierzchnia z mieszanki grys.-mastyksowej (SMA) gr. 4 cm - 4248 m2, - ułożenie kostki beton. kolor. o gr. 8 cm na techn. podsypce cem.-piaskowej - 119 m2, - ułożenie kostki beton. kolor. o gr. 8 cm na parkingi oraz zat. autobus. na techn. podsypce cem.-piaskowej - 228 m2, - ułożenie kompozytu przeciwspękaniowego z włókna szklanego o wytrzymałości min. 100 kN/m na styku starej i nowej naw. o szer. 1,5 m - 900 m2, 5. Roboty wykończeniowe: - umocnienie pow. skarp, rowów - humusowanie gr. 10 cm z obsianiem skarp - 708 m2 , - oznakowanie poziome grubowarstwowe - 122 m2 , - oznakowanie pionowe: przymocowanie tarcz znaków średnich z folii typ 1, ostrzegawcze (A) - 7 szt. przymocowanie tarcz znaków średnich z folii typ 1, zakazu i nakazu (BC) - 9 szt. przymocowanie tarcz znaków średnich z folii typ 1, informacyjne (D 600x600) - 8 szt. przymocowanie tarcz znaków E - 4 szt. słupki - 28 szt. 6. Elementy ulic: - ustawienie krawężników beton.30x20x100 na ławie beton. z oporem B-15 - 550 m, - ustawienie krawężników beton. wtopionych 30x20x100 na ławie beton. z oporem B-15 - 164 m, - ustawienie krawężników beton. najazdowych 22x15x100 na ławie beton. z oporem B-15 - 36 m, - ułożenie chodników z kostki beton. szrej gr. 8 cm na techn. podsypce cem.- piask. gr. 3 cm - 1079 m2 , - ustawienie obrzeży betonowych 30x 8x100 - 440 m. Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawarty jest w projektach technicznych, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji oraz pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenie; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona poprzez sprawdzenie odpowiednich dokumentów/ oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty następujące dokumenty /oświadczenia: 1. dowód wpłacenia /wniesienia w terminie wadium w wysokości określonej przez Zamawiającego, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór zał. nr 2), 3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - (wzór zał. nr 3), 4. upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 11. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 13. wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty takie jak: listy referencyjne, protokoły odbioru itp. - (wzór zał. nr 4), 14. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - (wzór zał. nr 5), 15. oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (wzór zał. nr 6), 16. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - (wzór zał. nr 7). 17. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 18. jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór zał. nr 8), a w szczególności: a) wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt. 13 SIWZ, b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych - zgodnie z pkt. 14 SIWZ, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zgodnie z pkt. 16 i 17 SIWZ. POZOSTAŁE DOKUMENTY WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1. Formularz ofertowy - (wzór zał. nr 1). 2. Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia zgodnie z zakresem zamówienia - (wzór zał. nr 9).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rozogi-ug.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach