Przetargi.pl
Przebudowa ulic: Kilińskiego, Klimackiego, Św. Wawrzyńca i Sądowa w Nakle nad Notecią

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2016-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic: Kilińskiego, Klimackiego, Św. Wawrzyńca i Sądowa w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakresem przedmiotu zamówienia jest przebudowa ulic : Jana Kilińskiego (090825C), Księdza Ignacego Klimackiego (090880C) i Sądowej (090860C) w Nakle nad Notecią działki 2597/4, 2324/1, 2432/1, 2424/1 obręb Nakło nad Notecią. Długość przebudowywanej trasy wynosi: 1. Jana Kilińskiego ( 090825C) o projektowanym kilometrażu 0+000-0+443,70 - długości 443,70 mb; 2. Księdza Ignacego Klimackiego ( 090880C) o projektowanym kilometrażu 0+000 -0+093,70 - długości 93,70 mb; 3. Sądowa (090860C) o projektowanym kilometrażu 0+000-0+302,30 - długości 302,30 mb; Razem długość od poz. 1 do poz. 3 wynosi - 839,70 mb. 4. Świętego Wawrzyńca ( nr ewid 090865C)o projektowanym kilometrażu 0+013 - 0+144,8 - długości 131,8 mb. ROZWIĄZANIE PROJEKTOWE 1. Parametry techniczne: przyjęto następujące parametry techniczne - drogi klasy L; kategoria ruchu KR3; szerokość jezdni od 6,0 do 7,00 m; szerokość ścieżki rowerowej - 2,50 m; szerokość chodników zmienna w zakresie od 1,50 do 2,50 m. 2. Rozwiązanie projektowe obejmuje wykonanie: a) Robót przygotowawczych i rozbiórkowych polegających na: karczowanie drzew i pni o średnicy od 31-75 cm; odmłodzeniu i wykarczowaniu żywopłotów; wywóz materiałów z karczowania oraz oczyszczanie terenów po karczowaniu z wywozem na składowisko wskazane przez Zamawiającego; mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grubości 10 cm ze spryzmowaniem w bliskości robót i odwozem na wysypisko; rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych; rozebranie nawierzchni z płyt betonowych gr. 15 cm; rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8 cm, rozebranie chodników z płytek betonowych 50x50 i 35x35 cm, rozebranie nawierzchni z betonu, rozebranie nawierzchni z bruku kamiennego oraz kostki kamiennej, rozebranie podbudowy z betonu cementowego, rozebranie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cem.-piask., rozebranie ławy betonowej pod krawężniki, rozebranie obrzeży betonowych, burzenie murku betonowego, rozebranie słupków do tablic znaków drogowych ze znakami wraz z wywozem na składowisko wyznaczone przez Zamawiającego, wywiezieniu gruzu z rozbiórek na składowisko Zamawiającego. b) Robót ziemnych polegających na: wykonanie wykopów w gruntach kat. I-II z transportem gruntu na składowisko Zamawiającego; formowanie i zagęszczanie nasypów z dostarczonej ziemi kat. I-III; c) Elementów ulic, chodników, ścieżek i wjazdów polegających na: Wykonanie rowków pod krawężniki, ławy i obrzeża, ustawienie krawężników najazdowych 15x22 z wykonaniem ław betonowych z betonu C 12/15 na podsypce cem.-piask. 1:4; ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław betonowych z betonu C12/15 na podsypce cem-piask. 1:4; ustawienie krawężników kamiennych na płask o wymiarach 15x30 z wykonaniem ław betonowych z betonu C12/15 na podsypce cem-piask. 1:4; wykonanie koryta, warstw odsączających z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze wg projektu, na podsypce cem.-piask. 1:4; wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze wg projektu na podsypce cem.-piask. 1:4 z wypełnieniem spoin piaskiem; nawierzchnie z płytek akustycznych; ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową (część wjazdów - kostka z demontażu - przełożenie), podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm. d) Jezdnie i nawierzchnie - polegającej na: profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, oczyszczanie warstw bitumicznych; skrapianie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna -grubość warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm - materiał wytworzony w mieszarkach stacjonarnych; wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych AC16P; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową AC16W; wzmocnienie w technologii Bitufor siatką stalową typu lekkiego z wykonaniem membrany Slurry Seal gr. 10 mm; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych AC 16W-warstwa wiążąca; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych -warstwa ścieralna SMA 0/8; e) Ścieków przykrawężnikowych - wykonanie ław betonowych pod ścieki z betonu C12/15; montaż obrzeży btonowych oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 8 cm. Na podsypce cem. - piask. zgodnie z projektem. f) Nawierzchnie bitumiczne zjazdów - oczyszczanie warstw bitumicznych; skrapianie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych AC 16W-warstwa wiążąca; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych -warstwa ścieralna SMA 0/8; g) Wyspa dzieląca - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna -grubość warstwy 20 cm; wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm - materiał wytworzony w mieszarkach stacjonarnych; wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej 8/11 na podsypce cem. - piask. zgodnie z projektem o grubości 4 cm z wypełnieniem szczelin kruszywem mineralnym z dodatkiem żywicy h) Parking wydzielony i parkingi przyjezdniowe - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstw odsączających z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie podbudowy betonowej bez dylatacji, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm w kolorze wg projektu, na podsypce cem.-piask. 1:4 i) Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu polegające na: ustawianie poręczy ochronnych - sztywnych z pochwytem, wykonaniu oznakowania poziomego jezdni materiałami grubowarstwowymi; ustawienie znaków aktywnych, na przejściach dla pieszych zasilane solarno-wietrzenie; ustawienie słupków z rur stalowych śr. 70 mm; przymocowanie tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków - typ1 i 2 zgodnie ze stała organizacją ruchu; ustawianie barier ochronnych stalowych jednostronnych, N23WB+ zakończenie; j) Inne roboty polegające na: ułożeniu rur ochronnych; wykonanie regulacji wysokościowej pokrywy studzienek i zasuw sieci podziemnych; montażu betonowych płyt nastudziennych i włazów kanałowych, regulacja świetlików. k) Geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej ( papierowa + cyfrowa.dxf lub .dwg) włączenie jej do zasobów geodezyjnych. l) Przebudowa kanalizacji deszczowej: - przebudowę kanalizacji deszczowej w ulicach Sądowej, Klimackiego oraz Kilińskiego. montaż 29 wpustów deszczowych, - wykonanie 29 przyłączy kanalizacji deszczowej z rur PVC ?160x4,7mm o łącznej długości trasowej 106m wraz z towarzyszącą infrastrukturą podziemną, wykonanie dwóch odgałęzień do granic działek 2433/7 oraz 2433/3 z rur PVC ?200x5,9mm o łącznej długości 16,8m., wykonanie kanalizacji deszczowej z rur betonowych (żelbetowych) WIPRO ?300-400mm, PVC ?200-250 klasy S (lub PE SDR 17) w działkach drogowych o łącznej długości 526m; Budowę studni rewizyjnych DN400-1200. Wykonanie wykopów do wykonania przebudowy kanalizacji deszczowej. Po wykonaniu montażu przewodów, wykopy zasypywać warstwami gr. 30 cm z jednoczesnym zagęszczaniem. Wskaźnik zagęszczania 0,97 poza jezdnią, a w pasie jezdni do głębokości 1,2m wskaźnik zagęszczenia nie niższy niż 1,0. Całość robót wykonać zgodnie z dokumentacją i obowiązującymi normatywami. Po wykonaniu przebudowy kanalizacji deszczowej należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą ( papierowa + cyfrowa. dxf lub .dwg) włączenie jej do zasobów geodezyjnych. Przebudowa ulicy Św. Wawrzyńca ( (090865C) w Nakle nad Notecią 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe oraz ziemne. Roboty pomiarowe, Rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych frezowanie, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej- wysokość kostki 6 i 8 cm; Rozebranie mechaniczne nawierzchni z betonu zwykłego, Rozebranie ław pod krawężniki, Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach: 15x30 cm, Rozebranie obrzeży trawnikowych, Rozebranie chodników z płyt: betonowych 35x35x5 cm, Rozebranie nawierzchni z brukowca - mechaniczne - wysokość .brukowca 13-17 cm, Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej na podsypce piaskowej -, przy wysokości kostki 14 cm , Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, utylizacja, na odległość 10 km. Uzupełniające korytowanie jezdni, chodników , wjazdów wraz z wywozem i utylizacją na odl. 10 km.; 2) Krawężniki i obrzeża Wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe oraz obrzeża, wykonanie ław pod krawężniki i obrzeża - betonowe z betonu C12/15 z oporem, Montaż krawężników betonowych wystających, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej. Montaż krawężników betonowych wtopionych wjazdowych , o wymiarach: 15x22cm - na podsypce cementowo-piaskowej, montaż obrzeży betonowych 30x8 cm, na podsypce: piaskowej, z wypełn.spoin piaskiem; 3) Wjazdy oraz chodniki z kostki betonowej Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, Warstwy odsączające w korycie z zagęszczeniem mechanicznym, Wykonanie podbudowy betonowej z betonu C8/10 bez dylatacji, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm , na podsypce cementowo-piaskowej; 4) Jezdnia profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm - materiał wytworzony w mieszarkach stacjonarnych; wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna -grubość warstwy 20 cm; skrapianie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych AC16P; czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych AC 16W-warstwa wiążąca; nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych, grysowo-żwirowych -warstwa ścieralna SMA 0/8; 5) Inne roboty polegające na: wykonanie regulacji wysokościowej pokrywy studzienek i zasuw sieci podziemnych; regulacja świetlików; 6) Geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na: wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej ( papierowa + cyfrowa. dxf lub .dwg) i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych; Załączniki do przedmiotu zamówienia: -projekt budowlany, -przedmiar robót, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, -kosztorys ofertowy, -projekt stałej organizacji ruchu. UWAGA Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności - etapie, Wykonawca winien przystąpić do realizacji prac na ulicy Kilińskiego i Klimackiego nie wcześniej niż 01 maja 2016 r., a po zakończeniu pierwszego etapu nie wcześniej niż 15 sierpnia 2016 r. przystąpić do wykonania prac na ul. Sądowej i Św. Wawrzyńca w Nakle nad Notecią. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram rzeczowo - finansowy, z uwzględnieniem terminów realizacji etapów. Zamawiający wymaga, od Wykonawcy w terminie 14 od dnia podpisania umowy przedstawienia do akceptacji czasowej organizacji ruchu uwzględniającej ciągły dojazd, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. ROZWIĄZANIE PROJEKTOWE 3. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia, w skład której wchodzi projekt budowlany, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, kosztorysy ofertowe oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Rozwiązania równoważne. 1) Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. 2) Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 3) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno - ruchową. 4) Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenie do stosowania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 40 000 złotych - w przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na wykonanie przedmiotu Zamówienia (słownie: czterdzieści tysięcy złotych); 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy Nakło nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przebudowa ulic: Kilińskiego, Klimackiego, Św. Wawrzyńca i Sądowa w Nakle nad Notecią. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach