Przetargi.pl
Przebudowa ul. Turkusowej w Ruszowicach

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2013-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Turkusowej w Ruszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Turkusowej w Ruszowicach. wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 45.23.32.20-7 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączonym do SIWZ przedmiarem robót oraz dokumentacją. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej o długości 400 mb (dz. nr ewidencyjny 301, obręb Ruszowice, gm. Głogów) od granicy z ul. Tęczową w Ruszowicach do granicy z ul. Ruszowicką w Jaczowie (gm. Jerzmanowa) polegającej na wymianie warstwy konstrukcyjnej, wymianie warstwy odsączającej i wymianie warstwy ścieralnej z asfaltu na nową z kostki betonowej, wraz z ustawieniem krawężników na leżąco, poprzez: - wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - wykonanie koryta na głębokość 46 cm z odwiezieniem ziemi niezagospodarowanej do utwardzenia poboczy, - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie podbudowy z kamienia naturalnego grubość obu warstw po zagęszczeniu 23 cm (15cm +8cm - zgodnie z opisem w przedmiarze), - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, zgodnie ze sztuką brukarską 5 cm, wraz z ustawieniem krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, ława z betonu B-15 (krawężnik ułożony na zewnątrz, na leżąco) - regulacja skrzynek i włazów do poziomu drogi, - wykonanie poboczy z wykorzystaniem tłucznia i ziemi pochodzącej z korytowania drogi, 4. Kostę należy ułożyć, tak aby kierunek odprowadzenia wody opadowej nie uległ zmianie, tzn. woda po zakończeniu inwestycji ma spływać na obniżone, zagęszczone i wyprofilowane pobocza w granicach działki gminnej. 5. Wymieniony powyżej zakres prac należy wykonać w ilościach przewidzianych w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zastosowanie się do uzgodnień z właścicielami sieci znajdujących się w pasie drogi. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia stałej obsługi geodezyjnej realizowanej inwestycji, w szczególności: wykonania pomiarów geodezyjnych przed rozpoczęciem inwestycji i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do robót do opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy. 9. Dokumentacja dotycząca realizacji zadania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca udzieli na wykonane roboty ( materiały i robociznę) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz materiałów stanowiących jego własność. 12. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 13. Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: Faktura płatna jednorazowo - przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT wraz z bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót oraz załączonym dowodem zapłaty Podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 04.03.2013 r. do godz. 08:30 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), w tym: 4.Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.) w art.45 ust.6 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie rachunek nr 44-8646-0008-0000-0000-6161-0004. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 04.03.2013 r. do godz. 08:30. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. 04.03.2013 r. do godz. 08:30 w pok. 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.. 8. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 tejże ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.). 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 ze zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach