Przetargi.pl
Przebudowa ul. Staszica w Gnieźnie, II etap

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Staszica w Gnieźnie, II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie na odcinku od km 0+000,00 do km 0 + 092,31 (II etap) robót drogowych w następujących elementach: - roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie nawierzchni ulic (ciąg pieszo - jezdny i miejsca postojowe), - roboty w zakresie nawierzchni chodników, - oznakowanie - roboty uzupełniające W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 1. Oznakowanie miejsca wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181/X. na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego z zarządca drogi, organem zarządzającym ruchem oraz Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie. W/w projekt należy wykonać na własny koszt. 2. Obsługę geodezyjną ( wytyczenie w terenie, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ) 3. Utrzymanie czystości ulic o nawierzchni bitumicznej ( zgodnie z przepisami z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach / Dz. U. 05.236.2008 ze zm. / przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy, w okresie trwania robót. 4. Utrzymanie przejezdności nawierzchni gruntowych ulic przyległych do placu budowy w w przypadku ich uszkodzenia wykonanie remontu, celem przywrócenia do stanu pierwotnego. 5. Sprzęt: koparko - ładowarkę kołową, koparkę 0,6 m3, spycharkę gąsienicową55 kW (75 kM), żuraw samochodowy 6 t, walce statyczne samojezdne od 5 Mg do 10 Mg , samochody wywrotki 5 - 10 Mg, samochód dostawczy, wibrator powierzchniowy, piłę do cięcia drobnowymiarowych elementów betonowych Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: projektu technicznego -Przebudowy ul. Staszica- w zakresie: wykonania ciągu pieszo - jezdnego, miejsc parkingowych i przyległych chodników, projektu docelowej organizacji ruchu drogowego, przedmiarów robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym : -min. 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry, -min. 2 pracownikami którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, - dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, określonym w pkt. 2.2.5. SIWZ - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykonali min. pięć robót budowlanych branży drogowej, o wartości 150.000,00 zł każda (w tym min. dwie jako generalny wykonawca ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, klinkierowej, kamiennej, z płyt betonowych ażurowych i innych drobnowymiarowych elementów) Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; f) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oddzielnie dla każdego roku, g) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie wraz z załączeniem: - dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), -zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających w/w/ uprawnienia, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. -aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował , jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania, także zakresu wykonywania przez nie czynności h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i urządzeń z punktu w pkt. 2.2.5. SIWZ Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie narzędzi i urządzenia, którymi będzie dysponował jest zobowiązany do złożenia pisemnego oświadczenia innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi i) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j) wykaz wykonanych min. pięć robót budowlanych w branży drogowej o wartości min. 150.000,00 zł każda ( w tym min. dwie jako generalny wykonawca) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia ( nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, klinkierowej, kamiennej, z płyt betonowych ażurowych i innych elementów drobnowymiarowych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach