Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej

Gmina Kęty ogłasza przetarg

  • Adres: 32-650 Kęty, Rynek 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 844-76-70 , fax. 033 8447660
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
    Rynek 7 7
    32-650 Kęty, woj. małopolskie
    tel. 033 844-76-70, fax. 033 8447660
    REGON: 07218182400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Kościuszki w Kętach na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Krakowskiej na długości ok. 280mb. W zakresie zadania znajduje się przebudowa jezdni do szer. 6,0 m o nawierzchni asfaltobetonowej; przebudowa obustronnych chodników oraz zjazdów indywidualnych do posesji na nawierzchnię z płyt granitowych; przebudowa kanalizacji deszczowej; przebudowa oświetlenia ulicznego oraz wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 50.000,00zł. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, dotyczące: 1.Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie dołączonego dokumentu (jeżeli dotyczy): -umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołączy każdy ze wspólników. 2.Posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: 1)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót drogowych odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 roboty dotyczącej budowy lub przebudowy drogi o przekroju ulicznym o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto; 2)Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu robót z kamienia naturalnego, tj. nawierzchni z płyt lub kostki granitowej z krótkim opisem wykonanych zadań, miejsca ich wykonania wraz z załączonymi fotografiami. 3)Wykaz sprzętu dostępnego przez Wykonawcę robót budowlanych w celu realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ), w tym co najmniej sprzętu do ułożenia nawierzchni asfaltobetonowej całą szerokością jezdni (układarka o odpowiednim rozstawie) oraz obróbki krawędzi ułożonej nawierzchni (walec z odpowiednim urządzeniem dociskającym lub obcinającym krawędzie układanej nawierzchni). 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższym dokumencie: 1)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 3 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania co najmniej osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy (branża drogowa) oraz osobami uprawnionymi do przebudowy oświetlenia ulicznego i przebudowy kanalizacji deszczowej w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe ww. osób, które należy dołączyć do oferty to kopie uprawnień zawodowych oraz aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w poniższych dokumentach: 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500.000 PLN. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2)Kosztorysy ofertowe. 3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 4)Dowód złożenia wadium. 5)Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenie dołącza każdy ze wspólników. 6)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 500.000 PLN. 10)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 3 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie dysponowania co najmniej osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy (branża drogowa) oraz osobami uprawnionymi do przebudowy oświetlenia ulicznego i przebudowy kanalizacji deszczowej w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe ww. osób, które należy dołączyć do oferty to kopie uprawnień zawodowych oraz aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 do SIWZ, tj. wymagane jest potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót drogowych odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 1 roboty dotyczącej budowy lub przebudowy drogi o przekroju ulicznym o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto. 12)Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w wykonywaniu robót z kamienia naturalnego, tj. nawierzchni z płyt lub kostki granitowej z krótkim opisem wykonanych zadań, miejsca ich wykonania wraz z załączonymi fotografiami. 13)Wykaz sprzętu dostępnego przez Wykonawcę robót budowlanych w celu realizacji zamówienia (zał. nr 5 do SIWZ), w tym co najmniej sprzętu do ułożenia nawierzchni asfaltobetonowej całą szerokością jezdni (układarka o odpowiednim rozstawie) oraz obróbki krawędzi ułożonej nawierzchni (walec z odpowiednim urządzeniem dociskającym lub obcinającym krawędzie układanej nawierzchni). 14)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach