Przetargi.pl
Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30

103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5423202 , fax. 089 5423214
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 103 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 30 30
    10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5423202, fax. 089 5423214
    REGON: 51110041750000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa szybu windowego i wejścia głównego do przychodni wraz z pochylnią dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 30: 1. Przebudowa istniejącego szybu windowego w budynku nr 30 - Przychodnia na terenie kompleksu wojskowego nr 266 w Olsztynie przy ul.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 złotych (słownie : pięć tysięcy złotych ). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, porę
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykonali w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż ofertowa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. 3. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace ogólnobudowlane i instalacyjne a na materiały i urządzenia - zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać: 4.1. stosowne uprawnienia budowlane oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, 4.2. legitymować się uprawnieniami do instalacji, uruchomienia i serwisowania urządzeń : dźwig hydrauliczny, kurtyna powietrzna drzwi wejściowych zewnętrznych, drzwi wejściowe - zewnętrzne otwierane automatycznie, 4.3. Uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika montażu dźwigu, odpowiedzialnego za montaż urządzenia oraz za sporządzenie powykonawczej dokumentacji projektowej dźwigu i za odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na koncie kwotę równoważną cenie ofertowej brutto na realizację przedmiotu zamówienia lub będzie miał udzielony, potwierdzony kredyt na tę kwotę. 6. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu złoży następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 3. Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. V ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. 4. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5. 5. Wykaz osób, kierownictwa, które zostaną zatrudnione przy realizacji zamówienia, z podaniem nr uprawnień - załącznik nr 6. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 (oba dokumenty spięte jako całość), 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 10 10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto na realizację przedmiotu zamówienia lub zostanie mu udzielony kredyt na tę kwotę zapewniającą realizację zamówienia. - załącznik nr 11 11. Dowód wpłacenia wniesienia wadium - załącznik nr 12 12. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiarów robót, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną wraz z harmonogramem, tabelą elementów do fakturowania oraz wypisanymi wskaźnikami cenotwórczymi - załącznik nr 13 13. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni przez minimum 10 lat od daty realizacji przedmiotu zamówienia dostęp do części zamiennych i zużywalnych w trakcie eksploatacji wbudowanych urządzeń dźwig, kurtyna powietrzna - załącznik nr 18 14. Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - złącznik nr 23 15. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 24. 16. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 17. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.propubilco.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach