Urząd Gminy i Miasta w Korszach ogłasza przetarg
- Adres: 11-430 Korsze, ul. Mickiewicza 13
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7541828 , fax. 089 7540011
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Korszach
ul. Mickiewicza 13 13
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7541828, fax. 089 7540011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa polbruku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa polbruku w miejsca wyznaczone wraz z rozładunkiem: 1. Korsze ul.Orzeszkowej ; - kostka szara 6x10x20 - 300m2 - kostka szara 8x10x20 - 60m2 - krawężnik drogowy 15x30x100 - 200 szt, - obrzeż - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w VII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie : zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1 PZP , zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne było by unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art. 25.ust.1.PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. Formularz oferty - załącznik Nr 1 SIWZ 2.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 oraz dotyczące art. 24. ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zał Nr 2 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wpisów ( odpisów), wymaga się złożenia dokumentu ( w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii0 wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego( składających) ofertę. 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5.. Aktualne zaświadczenia :(1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VII pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7.Przy składaniu ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia o wartości nie mniejszej niż podana w pkt. VII pkt 3. 8.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania ofert obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 9.Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. 10.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ppkt 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 11. Dokumenty, o których mowa w pkt VII ppkt 10 a i c SIWZ muszą być wystawione nie wcześniej niż 6-mcy przed upływem terminu składania ofert 12. Dokument, o którym mowa w pkt VII ppkt 10 b SIWZ musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza wraz z tłumaczeniem na język polski. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Inne dokumenty dołączone do oferty w języku obcym, składane są wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.korsze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do realizacji zadania pn.: Budowa chodników i zakup materiałów do budowy chodników, z podziałem na części (2): 1.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów, do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno - prefabrykatów betonowych; 2.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno.
Dodano: 2016-07-21 - Zakup materiałów na potrzeby budowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego (msc. Wielbark i Zabiele)
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2016-04-14 - ZDP.7.252.18.2016 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do : Zadanie Nr 1 : budowy chodnika w msc. Ełdyty Wielkie w ciągu dr. woj. nr 593; Zadanie Nr 2 : rozbudowy drogi woj. nr 593 w zakresie budowy chodnika zlokalizowanego w msc. Dobre Miasto ul. Jeziorańska na odc. od km 23+888 do km 24+130.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadań pn. : Zadanie Nr 1 : budowa chodnika w msc. NAPIWODA w ciągu dr. woj. nr 545; Zadanie Nr 2 : remont chodnika w msc. WIELBARK w ciągu drogi woj. nr 508.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadania pn. : budowa chodników wraz z zakupem materiałów.
Dodano: 2015-07-24 - ZDP.7.252.37.2015 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-07-08 - zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 508 w msc. WIELBARK w lok od km 21+965 do km 22+583
Dodano: 2015-06-12 - Zakup materiałów na potrzeby przebudowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego
Dodano: 2015-04-09