Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
REGON: 00130182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Malowanie słupów oświetleniowych przy ul. Niepodległości i ul. Szrajbera w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest malowanie słupów oświetleniowych przy ul. Niepodległości i ul. Szrajbera w Olsztynie. Zakres robót obejmuje zabezpieczenie antykorozyjne 65 słupów i 4 masztów oświetleniowych przy ul. Niepodległości i Szrajbera zgodnie z techn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: - wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego (malowaniu) min. 20 szt. masztów, słupów lub latarń w ramach jednej umowy; - dysponował minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV; - dysponował min. 1 szt. podnośnika koszowego. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 PLN, W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności. Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji (zgodnie z ppkt 5). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 4) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV. 7) wykaz sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz sprzętu 8) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt7), wykonawca wykazał sprzęt, którym będzie dysponował. 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie powłok malarskich i naprawa konserwacyjna posadzek
Dodano: 2013-11-06 - Remont klatek schodowych w Bartoszycach przy ul. Gosiewskiego 1-15
Dodano: 2013-10-28 - PRACE REMONTOWO-MALARSKIE W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE
Dodano: 2013-08-27 - MALOWANIE POMIESZCZEŃ BIUROWO WARSZTATOWYCH GDDKIA OBWODU DROGOWEGO W BISKUPCU WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI
Dodano: 2012-06-18 - Wykonanie robót malarskich na parterze budynku Punktu Informacji Turystycznej w Ostródzie w ramach projektu Modernizacja i rozbudowa regionalnego systemu informacji turystycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2011-09-02 - Odnowienie powłok malarskich w pomieszczeniach budynku WBE nr 7 w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 96 - postępowanie 169/RB
Dodano: 2011-08-30 - Remont korytarza i wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe w starej części budynku szkoły oraz wymiana parkietu i gumolitu na wykładziny zgrzewalne w Zespole Szkół Nr 2 w Nidzicy
Dodano: 2011-07-27 - Malowanie ścian i sufitów w budynku ZUS Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4.
Dodano: 2011-06-02 - Malowanie ścian, sufitów i wymiana wykładzin w budynku ZUS Oddział w Elblągu przy ul. Teatralnej 4, zgodnie ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót.
Dodano: 2010-10-14 - Wykonanie robót remontowych budowlanych i instalacyjnych w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Węgorzewo: Pniewo nr 1/4, Pniewo nr 1/5, Pniewo nr 5/4, Kamionek Wielki nr 5/4, Sztynort Mały nr 3/4 i Sztynort Mały 3/6, a także elementów części wspólnych budynków: Pniewo 1, Pniewo 5, Kamionek Wielki 5, Sztynort Mały 3.
Dodano: 2010-09-07