Przetargi.pl
Modernizacja instalacji elektrycznej w kompleksie szkolnym/ szatnia szkolna i parter oraz stołówka z całym zapleczem/

Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bronisława Malinowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Lenartowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6974264 , fax. 0-23 6974850
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bronisława Malinowskiego
    ul. Lenartowicza 1 1
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-23 6974264, fax. 0-23 6974850
    REGON: 00113370800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja instalacji elektrycznej w kompleksie szkolnym/ szatnia szkolna i parter oraz stołówka z całym zapleczem/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji elektrycznych w istniejącym budynku szkoły Podstawowej Nr 3 w Działdowie. Zakres robót obejmuje: a) instalacje elektryczne oświetleni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzieleniu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędną wiedzę i doświadcvzenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.-wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:- jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.87 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny- Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawnienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego- spełnia/niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki ( do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2. Kosztorys ofertowy na poszczególne zakresy robót- wykonany metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację i dołączone przedmiary robót, które stanowią jedynie formę pomocową, 3. Wzór umowy- zaakceptowany, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie Wnioskodawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. B. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem- za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach