Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89 89
10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
REGON: 01751157500179 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania w km 339+902 drogi krajowej nr 15 z drogami miejskimi - ulicą Borek i Grunwaldzką w Lubawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa skrzyżowania w km 339+902 drogi krajowej nr 15 z drogami miejskimi - ulicą Borek i Grunwaldzką w Lubawie. Zakres robót obejmuje: - przebudowę istniejącego skrzyżowania na skrzyżowanie typu małe rondo; - wzmocnienie konstrukcji drogi nr 15 - ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni; - przebudowę konstrukcji ulicy Borek - ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni; - przebudowę konstrukcji ulicy Grunwaldzkiej - ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni; - remont przejścia podziemnego dla pieszych pod drogą krajową nr 15 z przebudową schodów do przejścia; - przebudowę ciągów pieszych; - przebudowę istniejących zjazdów; - przebudowę istniejących i budowę nowych urządzeń infrastruktury technicznej; - przebudowę kanalizacji deszczowej; - przebudowę oświetlenia ulicznego; - wycinkę drzew kolidujących z projektowaną przebudową skrzyżowania; - zagospodarowanie obszaru wyspy ronda szatą roślinną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegajacy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniajacy niżej określone warunki udziału w postepowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN; b) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 400 tyś. PLN. 3) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujace sie doswiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcje wymieniona poniżej,które spełniaja nastepujace wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: - minimalna liczba osób: 1; 4) Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzedziami i urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do ich udostepnienia: a) wytwórnia mas bitumicznych o wydajnosci minimum 100 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantujacej czas transportu spełniajacy wymagania SST - minimalna liczba jednostek: 1; b) układarka do mas bitumicznych szerokosci min. 4 m - minimalna liczba jednostek: 1; c) walec stalowy - minimalna liczba jednostek: 2. 5) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazac, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczecia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca budowę lub przebudowę co najmniej dwóch odcinków z mieszanki mineralno-asfaltowej o powierzchni nie mniejszej niż 2 500 m2 każdy. 6) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach III.2)2), III.2)3), III.2)4) oraz III.2)5) muszą spełniać łącznie. 7) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wczesniej niź 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F) Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporzadzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporzadzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określajace obroty oraz zobowiazania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzajace spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2)a) niniejszego ogłoszenia. G) Informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczednosciowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajaca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2)2)b) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H) Wykaz osób, którymi dysponuje lub bedzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. I) Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)4) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzedzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urzadzeń. J) Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)5) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. K) Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach III.2)B), III.2)D) i III.2)E) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt III.2) C) - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycza, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. L) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)K), zastępuje sie je dokumentem zawierajacym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. M) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)K) i pkt. III.2)L) powinny być wystawione nie wczesniej niż odpowiadajace im dokumenty określone w pkt. III.2)B) - III.2)E). N) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawce. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporzadzone w sposób umożliwiajacy identyfikacje podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczajacej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jezyk polski poświadczonym przez Wykonawce. O) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2)A) niniejszego ogłoszenia, powinno byc złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) - III.2)E) albo odpowiadajace im określone w pkt. III.2)K) i III.2)L), powinny byc złożone przez każdego Wykonawce; c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)F) - III.2)J) mogą dotyczyć dowolnego sposród Wykonawców składajacych wspólna oferte.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulicy Garnizonowej, stanowiącej część drogi powiatowej Nr 1418N w mieście Dobre Miasto
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej w miejscowości Zdory na dz. o nr geod. 141, 96, 82 na odcinku 620 m
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1489N w miejscowości Najdymowo
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 16 na odcinku Kisielice - Ogrodzieniec w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Rozdrożu.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa chodnika przy drodze pow. nr 1738 N w miejscowości Kruklanki (strona prawa, od siedziby Nadleśnictwa Borki do skrzyżowania z drogą pow. nr 1734 N), w lokalizacji od km 1+098 do km 1+229.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 126029 N w miejscowości Karolewo, działka Nr 108, Gmina Kętrzyn.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie modernizacji drogi na dz. Nr 19/2, 19/3, obręb Molwity, gm. Bartoszyce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej - ul. Brzozowa w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1584N drogi woj. nr 592 - Jeżewo - Winda - Jankowice - Srokowo na odcinku dr. woj. nr 592 - Podławki - Kiemławki Wielkie
Dodano: 2016-07-25