Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi dojazdowej i parkingów oraz sieci wod. - kan. przy Szkole w msc. Węgielsztyn.

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4275424 , fax. 087 4275401
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4275424, fax. 087 4275401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi dojazdowej i parkingów oraz sieci wod. - kan. przy Szkole w msc. Węgielsztyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni, chodników i zatok parkingowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni około 960m2 oraz sieci wod. - kan. zgodnie z projektem budowlanym. Zakres rzeczowy zadania: 1. Rozbiórkę istniejących nawierzchni dróg i chodników, przewiezienie w/w elementów na miejsce wskazane przez Inwestora na terenie msc. Węgielsztyn. 2. Wykonanie jezdni i zatok parkingowych o powierzchni 735 m2 z kostki brukowej betonowej gr.8 cm 3. Wykonanie chodników o powierzchni 225 m2 z kostki brukowej betonowej gr.6cm. 4. Wykonanie sieci wodociągowej i przyłącza wodociągowego z rur PE SDR 17 DN 50 od istniejącej sieci wodociągowej stalowej DN 50 do budynku Szkoły, z zamontowaniem wodomierza i zaworu antyskarzeniowego. 5. Wykonanie sieci kanalizacyjnej z rur PCV, dostawa i montaż studni betonowych Dn 1200 oraz PEHD DN 600, dostawa i montaż 2 zbiorników po 10 000 litrów każdy. 6. Oznakowanie pionowe i poziome na czas remontu i na stałe. 7. Zagospodarowanie terenów zielonych oraz obsianie trawą powierzchni nieutwardzonych. 8. Pełna obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6 000,00 zł /słownie złotych: sześć tysięcy/ należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy .Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: 33 1020 4753 0000 0802 0006 0749 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy nawierzchni dróg, placów lub chodników o pow. łącznej 1 000 m2 i wartości brutto minimum 300 000 zł. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru itd); 2) wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, które przynależą do Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do pełnienia funkcji kierowniczej. 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł,- złotych 5) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę mini.300 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu; sprawdzenie kompletności żądanych dokumentów, zostanie dokonane zgodnie z formułą, spełnia / nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 3) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 5). wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 zamówienie w zakresie budowy nawierzchni dróg, placów lub chodników o łącznej pow. 1 000 m2 i wartości brutto minimum 300 000 zł. z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 6) wykaz osób, zdolnych do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej w specjalności drogowej, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z wykazem (wzór nr 2.4.) W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożyć kopie uprawnień. 7) kopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 6 posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia o specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 8) Polisa a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300 000 PLN 9) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę min. 300 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach