Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników i ulic

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-320 Jeziorany, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 718 13 52 , fax. 089 718 26 77
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 23 23
    11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 718 13 52, fax. 089 718 26 77
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100 % udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów budowlanych do przebudowy chodników i ulic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych do przebudowy chodników i ulic w miejsce wskazane przez Zmawiającego. 2. Zakres dostaw: a) Kostka betonowa brukowa o grubości 8 cm o wymiarach: 18 x 12 cm - kolor: melanż jasny - 6525m2 b) Kostka betonowa brukowa o grubości 8 cm o wymiarach: 10 x 20 cm - kolor czerwony - 1531 m2 c) Kostka betonowa brukowa o grubości 6 cm o wymiarach: 12 x 18 cm - kolor: żółty - 1240 m2 d) Krawężnik betonowy drogowy o wymiarach 15 x 30 x 100 cm - kolor: szary - 2961 mb e) Obrzeże betonowe 30 x 8 cm - kolor: szary - 896 mb f) Prefabrykaty ściekowe 60 x 50 x 20 - 31 sztuk g) Palisada betonowa o wymiarach: 35 x 17,20 x 11,50 cm - kolor: szary - 845 sztuk 3. Właściwości użytkowe dla kostki betonowej brukowej: a) Wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu nie mniejsza niż 3,6 MPa; b) Średnia nasiąkliwość nie większa niż 5 %; c) Średni ubytek masy po badaniu zamrażania, rozmrażania z udziałem soli odladzających nie większy niż 1,0kg/m2 - D d) Ścieralność na szerokiej tarczy ścieralnej nie większa niż 20 mm - I. 4. Właściwości użytkowe dla krawężnika betonowego drogowego: a) Charakterystyczna wytrzymałość na zginanie nie mniejsza niż 3,5 MPa - S; b) Średnia nasiąkliwość nie większa niż 5 %; e) Średni ubytek masy po badaniu zamrażania, rozmrażania z udziałem soli odladzających nie większy niż 1,0kg/m2 - D; f) Ścieralność na szerokiej tarczy ścieralnej nie większa niż 20 mm - I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy - art.22 ust.1 Pzp: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. a/ Spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp; b/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c/ Nie zalegają na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia b/ Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; c/ Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a/ Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: 1/ Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2/ Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3/ Nie złożenie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie skutkować, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 4/ Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdziale 5: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - (zał. nr 1), 5) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - (zał. nr 1), 6) Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 7) Deklarację zgodności materiałów z Rozdziałem 3 punkt 3 i 4. 8) Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na zakupione materiały. 9) Kalkulacja zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 3 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wykonawca musi złożyć formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Zamówienia wspólne (konsorcja) a/ Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. b/ Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c/ Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców - art. 23 ust.4. Zaleca się załączenie umowy do oferty. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt 1 ppkt 2, 3, 4 i 5. 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia. 8. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w dokumentów albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach