Administrator Sp. z o. o. Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 68
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 610 66 11 , fax. 0-87 610 66 11
- Data zamieszczenia: 2009-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administrator Sp. z o. o. Ełk
ul. Wojska Polskiego 68 68
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 610 66 11, fax. 0-87 610 66 11
REGON: 51140300600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasto Ełk administrowanych przez Administrator Sp.zo.o w Ełku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w komunalnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrator Sp. z o.o. polegające na: - Demontażu starej stolarki okiennej, pomiarach, dostawie i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej z profili PVC - 230 szt. - Wykonanie obróbek tynkarskich i malowanie ościeży - Wywozie zdemontowanej stolarki okiennej ( stolarka nie może być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy: -posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, a)kierownik robót posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- zgodnie z wymogami ustawy z dn 7 lipca 1994r - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dn 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 ( dwóch ) podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości min 150000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) , z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - udzielenie gwarancji na okres 5 lat - wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktur - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150000 zł Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg Formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do złożonej oferty Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy zawierający cenę netto , brutto i podatek VAT za wykonanie całości zadania , ceny okien zgodnie z wykazem (Załącznik nr 2) , okres gwarancji wyrażony w latach lub miesiącach Cena okien przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom - Zestawienie wykazu poszczególnych okien przeznaczonych do wymiany z cenami - Informacje o oknach: - Opis okien zawierających informację na temat parametrów technicznych okien wymienionych w pkt III SIWZ wraz z rysunkami - Aprobatę techniczna ITB , certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną - Certyfikat dotyczący okuć - Certyfikat dotyczący szyb - Atest PZH dotyczący profilu - Informację na temat klasyfikacji ogniowej - Opis systemu nawiewników - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - dokument potwierdzający kto reprezentuje firmę i jest upoważniony do podpisania oferty - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zaakceptowany wzór umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator. elk.pl- zakładka:POBIERZ-Zamówienia Publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja budynku w Inspektoracie ZUS w Kętrzynie
Dodano: 2015-07-17 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-14 - Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.
Dodano: 2015-05-12 - 1. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynkach Zespołu Szkół im. M. Rataja przy ul. Łukasińskiego 3 w Reszlu
Dodano: 2014-01-29 - Remont i modernizacja poddasza budynku Środowiskowego Domu Samopomocy poddasza na pracownie
Dodano: 2013-11-26 - Remont i modernizacja Urzędu Gminy w Płośnicy - część III
Dodano: 2013-10-18 - Wymiana stolarki okiennej i krat w budynkach magazynowych na terenie JW 4226 Skład Hajnówka - postępowanie nr 41/RB
Dodano: 2013-08-30