Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasto Ełk administrowanych przez Administrator Sp.zo.o w Ełku.

Administrator Sp. z o. o. Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Wojska Polskiego 68
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 610 66 11 , fax. 0-87 610 66 11
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administrator Sp. z o. o. Ełk
    ul. Wojska Polskiego 68 68
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 610 66 11, fax. 0-87 610 66 11
    REGON: 51140300600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w komunalnych zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasto Ełk administrowanych przez Administrator Sp.zo.o w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w komunalnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez Administrator Sp. z o.o. polegające na: - Demontażu starej stolarki okiennej, pomiarach, dostawie i montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej z profili PVC - 230 szt. - Wykonanie obróbek tynkarskich i malowanie ościeży - Wywozie zdemontowanej stolarki okiennej ( stolarka nie może być składowana dłużej niż 3 dni przed budynkiem)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy: -posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, a)kierownik robót posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- zgodnie z wymogami ustawy z dn 7 lipca 1994r - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dn 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 ( dwóch ) podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości min 150000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) , z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - udzielenie gwarancji na okres 5 lat - wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktur - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150000 zł Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg Formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do złożonej oferty Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki Wykonawca spełnił Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy zawierający cenę netto , brutto i podatek VAT za wykonanie całości zadania , ceny okien zgodnie z wykazem (Załącznik nr 2) , okres gwarancji wyrażony w latach lub miesiącach Cena okien przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom - Zestawienie wykazu poszczególnych okien przeznaczonych do wymiany z cenami - Informacje o oknach: - Opis okien zawierających informację na temat parametrów technicznych okien wymienionych w pkt III SIWZ wraz z rysunkami - Aprobatę techniczna ITB , certyfikat lub deklarację zgodności z PN lub aprobatą techniczną - Certyfikat dotyczący okuć - Certyfikat dotyczący szyb - Atest PZH dotyczący profilu - Informację na temat klasyfikacji ogniowej - Opis systemu nawiewników - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert - dokument potwierdzający kto reprezentuje firmę i jest upoważniony do podpisania oferty - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zaakceptowany wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.administrator. elk.pl- zakładka:POBIERZ-Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach