Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg
- Adres: 13-206 Płośnica, ul. Dworcowa 52
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6968008 , fax. 023 6968005
- Data zamieszczenia: 2013-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
ul. Dworcowa 52 52
13-206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6968008, fax. 023 6968005
REGON: 00054089000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.plosnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i modernizacja Urzędu Gminy w Płośnicy - część III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń w budynku urzędu gminy polegającego na wykonaniu: a) robót rozbiórkowych: demontaż podsufitek, podłóg; b) izolacji przeciwwilgociowych, c) warstw wyrównawczych pod posadzki, d) posadzek z paneli, e) robót tynkarskich i malarskich, f) wymiany stolarki drzwiowej, g) robót w zakresie instalacji sanitarnych, h) robót w zakresie instalacji elektrycznych Wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem szczegółowo określają Załączniki oznaczony nr 2 w dokumentacji projektowej, (rys. nr 2 rzut parteru);do SIWZ: Załącznik nr 1 Dokumentacja projektowa, Załącznik nr 2 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 Przedmiar robót. Zamawiający podzielił zamówienie na części wobec czego dokumentacja projektowa (Zał nr 1 ) uzupełniona została załącznikiem 1A ( kolorem czerwonym został wyszczególniony zakres przedmiotu zamówienia dla III części remontu i modernizacji Urzędu Gminy w Płośnicy), i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (Zał. Nr 2 SIWZ) należy odnieść do zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia, które obejmuje: zgodnie z załącznikiem nr 1A -rys. nr 2 rzut parteru oraz Załącznikiem nr 3 - przedmiar robót: a) pokój nr 1; b) pokój nr 2; c) pokój nr 3; d) pokój (parter) lewa strona; e) korytarz i klatka schodowa od frontu; f) korytarz UC; g) kuchnia zadanie dwa; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.plosnica.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2016-06-30 - Termomodernizacja budynku w Inspektoracie ZUS w Kętrzynie
Dodano: 2015-07-17 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-07-14 - Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie.
Dodano: 2015-05-12 - 1. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłóg w lokalach będących własnością Gminy Olsztyn, administrowanych przez Zakład Lokali i Budynków Komunalnych w Olsztynie
Dodano: 2014-06-24 - Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynkach Zespołu Szkół im. M. Rataja przy ul. Łukasińskiego 3 w Reszlu
Dodano: 2014-01-29 - Remont i modernizacja poddasza budynku Środowiskowego Domu Samopomocy poddasza na pracownie
Dodano: 2013-11-26 - Wymiana stolarki okiennej i krat w budynkach magazynowych na terenie JW 4226 Skład Hajnówka - postępowanie nr 41/RB
Dodano: 2013-08-30 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zwierznie
Dodano: 2013-08-21