Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zwierznie

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2013-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zwierznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej w Zwierznie, Zwierzno 28, dz. Nr 40/20 KM 2 obręb Zwierzno. Roboty realizowane będą w części budynku Szkoły wpisanej do rejestru zabytków pod nr rej. A-40 decyzją z dnia 16.06.1978r. Zamawiający posiada pozwolenie na wykonywanie innych działań przy zabytku nr 77/2013 z dnia 28.02.2013r. Roboty realizowane będą w czynnej Szkole, realizującej proces nauczania.2.Roboty budowlane obejmują: demontaż stolarki okiennej i drzwiowej z parapetami, montaż nowej stolarki okiennej drewnianej, obsadzenie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, montaż drzwi drewnianych zewnętrznych i witryn drewnianych zewnętrznych, roboty wykończeniowe.3.Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia.4.Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: a)wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2: 1,0 szt., b)wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2: 11 szt., c)wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2 m2: 13 szt., d)wyjęcie ze ściany drewnianej ościeżnicy drewnianej o pow. do 1 m2: 12 szt., e)wyjęcie ze ściany drewnianej ościeżnicy drewnianej o pow. od 1 m do 2 m2: 2 szt., f)wykucie z muru podokienników drewnianych: 30,04 m, g)okna drewniane jednoramowe użyteczności publicznej fabrycznie wykończone o pow. do 0,6 m2: 1 szt., h)okna drewniane jednoramowe użyteczności publicznej fabrycznie wykończone o pow. do 1 m 2: 15 szt., i)okna drewniane jednoramowe użyteczności publicznej fabrycznie wykończone o pow. do 2 m2: 10 szt., j)okna drewniane jednoramowe użyteczności publicznej fabrycznie wykończone o pow. ponad 2 m2: 10 szt., k)obsadzenie podokienników drewnianych do 1,5 m w ścianie z cegły: 24 szt., l)obsadzenie podokienników drewnianych ponad 1,5 m w ścianie z cegły: 1 szt., m) drzwi drewniane zewnętrzne dwuskrzydłowe (2mx2,5 m): 1 szt., n)witryny drewniane (2mx2,5 m): 2 szt., o)elementy wykończenia stolarki osadzonej w murze pruskim opaska: 82,68 m, p)okładziny z płyt k-g (suche tynki) pojedyncze na ościeżach na zaprawie: 23,32 m2, q)dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ościeży suchych tynków z gruntowaniem: 37,31 m2 , r)narożniki ochronne ościeżnicowe: 93,28 m, s)wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość 3 km: 1 m3. 5.Minimalne wymagania dotyczące drewnianej stolarki okiennej: a)okna jednoramowe z drewna sosnowego klejonego trójwarstwowo (warstwy zewnętrzne lite lub klejone na długości), b)szer. profilu 68 mm, c)szyby zespolone 4/16/4 U=1,1 W/m2 x K, d)okucia obwiedniowe z mikrorozszczelnieniem, e)kolor biały f)współczynnik przenikania ciepła (całego okna) U = 1,30 W/m2 x K, g)współczynnik akustyczny Rw =32 dB, h)szprosy wiedeńskie naklejane (obustronne), i)malowanie: system czteropowłokowy, j)klamka standardowa, k)ogranicznik otwarcia sterowany klamką, l)trzystopniowy uchył, ł)okapnik drewniany lub drewnopodobny, m)otwieranie skrzydeł w oknach dwuskrzydłowych: 1 skrzydło R, drugie R-U; w oknach jednoskrzydłowych R-U. 6.Minimalne wymagania dotyczące stolarki drzwiowej i witryn: a)witryny z prawej i lewej strony głównych drzwi wejściowych do budynku w miejsce znajdujących się obecnie drzwi dwuskrzydłowych, b)kształt i wygląd witryn jak drzwi wejściowych, c)drzwi dwuskrzydłowe z drewna sosnowego trójwarstwowo klejonego o konstrukcji ramowej wzmocnionej pod zawiasy i zamki, wypełnione płycinami z drewna sosnowego, d)grubość elementów konstrukcyjnych i wypełnienia dostosowana do rozmiarów skrzydeł drzwiowych, e)ościeżnica lita drewniana, f)szklenie skrzydeł i witryn szkłem bezpiecznym, g)klamka z szyldem, 2 zamki atestowane, h)wyposażenie skrzydła w samozamykacz, i)blokada jednego skrzydła w 2 punktach, j)zabezpieczenie powierzchni skrzydeł czteropowłokowe, k)próg aluminiowy z systemem podwójnych gumowych uszczelek, l)zawiasy chromowane, ł)kolor biały 7.Inne wymagania i informacje dotyczące stolarki: Kształt i podział okien i drzwi widoczny jest na zdjęciu elewacji oraz przedstawiony jest w zestawieniu stolarki w opracowaniu :Wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej zewnętrznej stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Nową stolarkę należy wykonać zgodnie z istniejącymi podziałami wraz z drewnianymi szprosami. Wszystkie wymiary stolarki należy sprawdzić w naturze na budowie przed zamówieniem. Stolarka musi posiadać stosowne atesty i aprobaty techniczne i powinna być dopuszczona do stosowania w budynkach użyteczności publicznej. Atesty i aprobaty należy przedłożyć Zamawiającemu przed przystąpieniem do montażu.8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: Załącznik nr 7:Projekt budowlany wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, Załącznik nr 8:Przedmiar robót, Załącznik nr 9:Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 9.Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:a) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zapewnienie na swój koszt dostawy energii elektrycznej i wody, b)zabezpieczenie placu budowy, c)wykonanie dokumentacji powykonawczej, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,d) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, wywiezienie materiałów ubocznych powstałych w trakcie realizacji zamówienia typu gruz, złom, szkło ze zdemontowanej stolarki i inne, złożenie materiałów z odzysku tj. elementów drewnianych zdemontowanej stolarki (po usunięciu szkła) w miejsce wskazane przez Zamawiającego.10.Wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia: 60 miesięcy (stolarka i montaż) od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.11.W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z art. 647 1 Kodeksu Cywilnego oraz do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty.12.Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia powierza podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Nr 62 8300 0009 0095 0015 2000 0100. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w pokoju nr 40, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach