Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie

Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-214 Uzdowo, Uzdowo 18/19
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 696 54 16 , fax. 0-23 696 55 56
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie
    Uzdowo 18/19 18/19
    13-214 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-23 696 54 16, fax. 0-23 696 55 56
    REGON: 00090108000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsuzdowo@go2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Powiatowa Jednostka Organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Prace remontowe polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej w obiektach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie zamówienie ze względu na różną kwalifikację budynków,w których będą prowadzone remonty i związaną z tym inną stawkę VAT zostało podzielone na dwa zadania. ZADANIE NR 1 - VAT 8% Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku głównym (mieszkalnym) Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie - 38 szt. obejmuje: Budynek główny: wymiana stolarki okiennej, wymiana podokienników wewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych, obróbki wokół okien z malowaniem, wywiezienie gruzu, szkła, okien i innych odpadów remontowych wraz z ich utylizacją, ZADANIE NR 2 - VAT 23% Wymiana stolarki okiennej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku administracyjnym Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie - 49 szt. obejmuje: Budynek administracyjny: wymiana stolarki okiennej, wymiana podokienników wewnętrznych, wymiana parapetów zewnętrznych, obróbki wokół okien z malowaniem, wywiezienie gruzu, szkła, okien plastikowych i innych odpadów remontowych wraz z ich utylizacją. 1. Zakres robót budowlanych przewiduje ponadto wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowo- ilościowym określonym w załączonym przedmiarze robót. 2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w zał. nr 10 do SIWZ - przedmiary. 3. Załącznik nr 10 przedmiary ma charakter poglądowy i służy do prawidłowego skalkulowania oferty, 4. Zamawiający zaleca, aby wykonawca w celu prawidłowego skalkulowania prac niezbędnych do wykonania dokonał wizji lokalnej przedmiotowych pomieszczeń przeznaczonych do remontu w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie. Termin dokonania wizji lokalnej należy uzgodnić z zamawiającym telefonicznie. 5. Całość zamówienia należy wykonać zgodnie z polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną, 6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia wykonawca musi stosować materiały i urządzenia nowe, wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpsuzdowo@go2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach