Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 374 z ul. Olszową w Strzegomiu

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 374 z ul. Olszową w Strzegomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 374 z ul. Olszową (droga gminna) w Strzegomiu. Zakres obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej nr 374 w jej pasie drogowym (działka nr 513 - obręb Stanowice) na długości 228,50 m od km 20+564,50 do 20+793,00 oraz przebudowę drogi gminnej na długości 32 m (działki nr 338/1, 546 - obręb Stanowice) i zjazdu (działka nr 187/2 - obręb Stanowice). - wycinkę 6 szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogi wojewódzkiej (działka nr 513), - przebudowę rowów, - przebudowę przepustu rurowego betonowego, - przebudowę przepustu rurowego. Zadanie realizowane w ramach Porozumienia z Województwem Dolnośląskim 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) wykonanie robót pomiarowych, 2) roboty rozbiórkowe, 3) wykonanie wykopów oraz wywiezienie gruntu, gruzu poza teren budowy, 4) doprowadzenie podłoża do wymaganej grupy nośności G1 przez wykonanie: - warstwy ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem CO,4/0,5 gr. 25 cm, - warstwy mrozoochronnej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem gr. 28 cm, 5) w miejscach poszerzeń wykonanie pełnej konstrukcji nawierzchni tj. (układ warstw od góry): - warstwa ścieralna - mastyks grysowy SMA11S gr. 4 cm, - warstwa wiążąca - beton asfaltowy BA16W gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza - beton asfaltowy BA22P gr. 10 cm, - podbudowa pomocnicza - mieszanka niezwiązana z kruszywem C 90/3 gr. 20 cm, 6) zabezpieczenie powiązania istniejącej jezdni i projektowanego poszerzenia przez ułożenie na uprzednio frezowanej (na szer. 1,0 m) nawierzchni bitumicznej: - warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego BA22P gr. 10 cm, - siatki z włókna szklanego z geowłókniną polipropylenową, - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego BA16W gr. 6 cm, - warstwy ścieralnej z mastyksu grysowego SMA11S gr. 4 cm. 7) wycinkę 6 szt. drzew zlokalizowanych w pasie drogi wojewódzkiej (działka nr 513), 8) przebudowę rowów, 9) przebudowę przepustu rurowego betonowego, 10) przebudowę przepustu rurowego. 11) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, 12) wprowadzenie stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - dokumentacji projektowej do zgłoszenia robót budowlanych do Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pn.: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 374 z ul. Olszową w Strzegomiu, - dokumentacji projektowej do zgłoszenia robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świdnicy pn.: Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 374 na drogę gospodarczą transportu rolnego - ul. Olszowa, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekcie czasowej organizacji ruchu, - projekcie stałej organizacji ruchu, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 4. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Prace należy prowadzić zgodnie z niżej wymienionymi dokumentami: - zgłoszenie wykonania robót do DUW we Wrocławiu z dnia 13.08.2015 r., - zgłoszenie wykonania robót do Starostwa Powiatowego w Świdnicy z dnia 24.09.2015 r., - Decyzja 33/15 ROŚ.6341.36.2015 z dnia 1.07.2015 r. , - operat wodno-prawny, - Decyzja Nr 151/2015 z dnia 26.06.2015 r., - zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu nr 704/2015 z dnia 21.12.2015 r., - zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu nr 705/2015 z dnia 21.12.2015 r. 6. Roboty ujęte w dokumentacji o której mowa w pkt. 3 a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów i dróg, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 4) demontaż obiektów tymczasowych, 5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań ( w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, 7) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych. 8. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze również w trakcie realizacji inwestycji. 9. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.). 10.Wymagany okres Gwarancji: Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 11. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 12. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. 13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w trzech egzemplarzach. 14. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach