Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 101 z drogami powiatowymi nr 1517 G i 1519 G w m. Kosakowo

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-778 Gdańsk, ul. Mostowa 11A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3202025 , fax. 058 3202025
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
    ul. Mostowa 11A 11A
    80-778 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3202025, fax. 058 3202025
    REGON: 19168727600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 101 z drogami powiatowymi nr 1517 G i 1519 G w m. Kosakowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 101 (ul. Żeromskiego) z drogami powiatowymi nr 1517G (ul. Żeromskiego) i nr 1519G (ul. Chrzanowskiego) na rondo w Kosakowie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia roboty drogowe w zakresie podbudowy i nawierzchni nie mogą być powierzone podwykonawcom. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 tys. PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 10 mln PLN ; b) Dostęp do środków finansowych oszacowanych na kwotę min. 400 tys. PLN. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną jej powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby: - Kierownik budowy posiadający min 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót, legitymujący się uprawnieniami budowlanymi (bez ograniczeń) do kierowania robotami w specjalności drogowej lub równoważne oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: koparka, walec statyczny samojezdny, walec statyczny samojezdny ogumiony, walec wibracyjny samojezdny, skrapiarka do bitumu-samojezdna z elektronicznym sterowaniem, szczotka mechaniczna, rozściełacz mas bitumicznych z pełną automatyzacją sterowania procesem układania, wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji technicznych (lub możliwość zakupu mieszanki z takiej wytwórni), czas transportu od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, równiarka samojezdna, frezarka do bitumu, samochód dostawczy, samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe. 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia, tzn. polegające na przebudowie lub budowie skrzyżowań w obszarach miejskich w ciągu ulic klasy co najmniej Z. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od kwoty 400 tys. PLN. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do informacji winny być dołączone uprawnienia budowlane (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osobę, którą będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. 2.Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 3.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy oraz dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach