Przetargi.pl
Przebudowa Sali chorych na izolatkę Oddziału Chirurgii Klatki Piersiowej w budynku SZGICHP

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 35-241 Rzeszów, ul. Rycerska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8611421 w. 380 , fax. 017 861 14 29
  • Data zamieszczenia: 2012-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Rycerska 2 2
    35-241 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8611421 w. 380, fax. 017 861 14 29
    REGON: 00028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali chorych na izolatkę Oddziału Chirurgii Klatki Piersiowej w budynku SZGICHP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia określa: dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i przedmiary robót, a w zakresie organizacji robót - wizja lokalna wykonawcy, który uwzględni istniejący stan i związane z tym roboty koniecznych zabezpieczeń i prawidłowej technologii robót oraz transport materiałów. 2.W zakres robót remontowo- budowlanych wchodzi przebudowa sali chorych na izolatkę oraz dostosowanie istniejących sanitariatów do nowych wymogów sanitarnych. Stworzenie łazienek w części do potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont istniejącego brudownika. Z pomieszczenia Sali chorych zostanie wydzielona śluza umywalkowo fartuchowa i brudownik dla izolatki z urządzeniem myjko - dezynfektorem. Obok powstałej izolatki usytuowano łazienkę i sanitariat dla izolatki. Powierzchnia objęta pracami remontowo-budowlanymi wynosi 44,20 m2 3.Prace budowlane polegać będą na:wyburzeniu części ścian, wykonanie otworów drzwiowych do pomieszczeń izolatki i łazienki chorych,wykonanie ścian z płyt g-k, montaż nowych okien 3 szt. i naświetli 2 szt. oraz wymiana wszystkich drzwi, skucie istniejących posadzek do konstrukcji stropów i wykonanie nowych posadzek w postaci wykładziny Tarkett szpitalnej oraz płytek gresowych nie poślizgowych w łazienkach wymalowanie ścian i sufitów farbą sylikonową,wymiana całkowita na nowe instalacji c.o., wod-kan, gazów medycznych, elektrycznej i przyzywowej oraz wykonanie wentylacji mechanicznej;wyposażenie brudowników w urządzenia myjko- dezynfektory 4.Wykonanie robót: Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, SIWZ, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), w tym względzie kierownik budowy opracuje plan BIOZ.5.Materiały na wykonanie robót zabezpiecza wykonawca. Dostarczone przez Wykonawcę materiały winny odpowiadać: wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w Prawie Budowlanym oraz w przepisach wykonawczych i wymaganiom dokumentacji projektowej.6.Podane w przedmiarze i dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i należy je traktować jako nieobowiązujące. Wykonawca może zaoferować równoważne materiały Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe,funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.7.Wykonawca jest uprawniony do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania robót i zapoznania się z dokumentacją projektową.8.Wszelkie wątpliwości dotyczące treści specyfikacji i dokumentacji projektowej, Wykonawca winien wyjaśnić przed sporządzeniem i złożeniem oferty.9.Prace prowadzone będą w czynnym obiekcie szpitalnym na Oddziale Chirurgii Klatki Piersiowej na II piętrze.10.Niezbędne wyłączenia lub wykonanie wpięć do istniejących instalacji należy uzgadniać z Kierownikiem Techniczno - Inwestycyjnego i Oddziałową ze względu na podpięcie urządzeń medycznych do pacjentów po zabiegach chirurgicznych. 11.Prace związane z wyższą akustyką należy wykonywać w godz. 7-20 12.Korytarz musi być utrzymywany w czystości. Gruz z wyburzeń usuwać przez okno (nie dopuszcza się wywożenia gruzu windą). Prace wykonywane na korytarzu należy zabezpieczyć szczelnie folią od sufitu do posadzki nie dopuszczając do pylenia na czynny Oddział.13.Wykonywanie prac na dachu musi odbywać się z zachowaniem wymogów przepisów BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (kwota słownie: pięć tysięcy złotych i 00 100) 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego):Bank Ochrony Środowiska O Rzeszów Nr : 73 1540 1131 2001 6207 5170 0002 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wykonanie izolatki - nr sprawy ZOAG 240/9/12 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy podać nazwę banku oraz numer konta na jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony, a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 9 i 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szgichp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach