Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
- Data zamieszczenia: 2012-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ronda na zbiegu ulic Krzywe Koło - Grzybowo - Kilińskiego w Gnieźnie II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: projektu budowlano - wykonawczego, przedmiarów robót, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę ronda na zbiegu ulic Krzywe Koło - Grzybowo - Kilińskiego w Gnieźnie w Gnieźnie, w tym między innymi: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty na pierścieniu ronda, - roboty na wyspie ronda, - roboty nawierzchniowe (bitumiczne), - oznakowanie poziome, - regulację wysokościową studzienek i zaworów urządzeń podziemnych. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181 ze zm./ oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zaopiniowanego przez Zarządcę dróg gminnych i Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie oraz zatwierdzonego przez Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2. Obsługę geodezyjną (wytyczenie w terenie, wykonanie mapy z inwentaryzacji powykonawczej). 2.2.3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 j. t. ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 2.2.4. Po wykonaniu robót budowlanych uporządkowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia. 2.2.5. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia, w tym między innymi: koparko-ładowarkę kołową; sprężarkę spalinową z młotem pneumatycznym; frezarkę; samochód dostawczy; stopę wibracyjną; zagęszczarkę lub inny sprzęt tożsamy, dostosowany do zagęszczania piasku, betonu, kostki kamiennej; piłę do cięcia kostki kamiennej; piłę do ciecia betonu asfaltowego; min. dwa samochody wywrotki, w tym min. jeden skrzyniowy, a pozostałe dostosowane do przewozu betonu asfaltowego (termosy, wywrotki z plandekami itp.); skrapiarkę listwową o szerokości jednorazowego spryskiwania min. 2,00m; rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości układanej masy jednorazowo min. 3,00m; min. dwa walce stalowe dostosowane tonażem do grubości warstw rozkładanego betonu asfaltowego (w tym min. jeden o tonażu powyżej 10Mg). Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji ww. budowy, winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 2.3. Wymagania jakościowe: 2.3.1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe (z wyjątkiem kostki granitowej od Inwestora - odzysk) i posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy. Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.). 2.3.2. Beton asfaltowy użyty do realizacji przedmiotu zamówienia powinien spełniać warunki mas dla ruchu KR 3 oraz posiadać gwarancję jakości na min. 36 m-cy. 2.3.3. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 36 m-cy. Okres rękojmi liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. W tym okresie Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA PARKU MIEJSKIEGO PRZY ULICY WARSZAWSKIEJ W KOSTRZYNIE (I ETAP)
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA UL. KRZYWOUSTEGO (OD UL. WRZESIŃSKIEJ DO PRZEMYSŁAWA - ETAP I) ORAZ UL. STAWNEJ (OSTATNI ETAP) W KOSTRZYNIE
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Łomżyńskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Suchej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Fabianowo oraz w ul. Obrzyca w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne wykonywanie frezowania nawierzchni asfaltobetonowych w szacunkowej maksymalnej ilości do 67 000 m2 na terenie miasta Poznania frezarką o szerokości 1 m z wywozem materiału pofrezowego
Dodano: 2016-07-26 - Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Czereśniowej oraz w ul. Szubińskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Budzisława w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni chodników w ul. Chwaliszewo oraz w ul. Lubowskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20