Przetargi.pl
Przebudowa przyziemia Szkoły Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39 połączonej ze zmianą sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń przyziemia.

Pszczyński Zarząd Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2102193 w. 116 , fax. 032 2102193 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pszczyński Zarząd Edukacji
    ul. Zdrojowa 4 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przyziemia Szkoły Podstawowej nr 4 w Pszczynie przy ul. Konopnickiej 39 połączonej ze zmianą sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń przyziemia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia zewnętrznego do budynku z wydzieleniem z istniejącej kotłowni przedsionka oraz przystosowanie pomieszczenia do ćwiczeń na szatnię dla dzieci w zakresie: - robót rozbiórkowych - przebudowy zewnętrznego zejścia do przyziemia z wykonaniem zadaszenia i balustrady, - wykonaniu nowej ścianki działowej w pomieszczeniu kotłowni z otynkowaniem jej, - wykonania przewodów wentylacyjnych , - wykonaniu nadproży dla nowych otworów drzwiowych , - wykonaniu otworów drzwiowych, - montażu drzwi aluminiowych zewnętrznych i wewnętrznych , - wymianie posadzki w przedsionku z remontem podłoża, - wykonania tynków uzupełniających i malowaniu ścian i sufitów, - ociepleniu wewnętrznej ścianki działowej - wymiany instalacji centralnego ogrzewania w szatni dla dzieci , - przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej , - częściowa wymiana płytek na tarasie z remontem podłoża, - wywozu i utylizacji gruzu, wszelkich materiałów i urządzeń zdemontowanych w trakcie realizacji remontu . Szczegółowy zakres zamówienia określają dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako pomoc dla wykonawcy przy sporządzaniu oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500,oo zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22. ust.1Prawa Zamówień Publicznych: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej b) wniosą wadium w wysokości 1 500,00 zł c) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego warunku zamawiający uzna doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania związanego z wykonaniem robót remontowo - renowacyjnych pomieszczeń o powierzchni użytkowej min. 100,00 m2 , w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokument
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta potwierdzające spełnienie w/w warunków a) oświadczenie oferenta b) informacja o oferencie wg załączonego wzoru, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej e) zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane prze dniem wejścia w życie przepisów ustawy Prawo budowlane tj: przed 14.02.1995r.) f) zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządów Zawodowych g) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie zamówień na zał. Nr 4 do SIWZ - Informacja o wykonawcy zostały wykonane należycie h) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach