Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Zakopanem - dotyczy budowy basenu z pozostałym zapleczem higieniczno-sanitarnym, pozostałych pomieszczeń hydroterapii oraz zaplecza technicznego w poziomie przyziemia na działce ewid. nr 67/6 obr 3.

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Zakopanem - dotyczy budowy basenu z pozostałym zapleczem higieniczno-sanitarnym, pozostałych pomieszczeń hydroterapii oraz zaplecza technicznego w poziomie przyziemia na działce ewid. nr 67/6 obr 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wykonaniem: Przebudowa pomieszczeń Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Zakopanem - dotyczy budowy basenu z pozostałym zapleczem higieniczno-sanitarnym, pozostałych pomieszczeń hydroterapii oraz zaplecza technicznego w poziomie przyziemia. Inwestycja jest dofinansowana ze środków PFRON Województwa Małopolskiego. W związku z przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące roboty: - przebudowę pomieszczeń w poziomie przyziemia, - przebudowę budynku z dostosowaniem do przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 luty 2011r. (DZ.U.Nr 31 poz. 158) z pozn. zm. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, z dostosowaniem do przepisów, norm i normatywów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego ze szczególnym uwzględnieniem warunków ewakuacji oraz z dostosowaniem do przepisów w zakresie żywienia i leczenia rehabilitacyjnego, przepisów sanitarno-higienicznych i bhp. W pomieszczeniach przyziemia zostały zaprojektowane: 1) basen rehabilitacyjny z pozostałym zapleczem sanitarno-higienicznym oraz pomieszczeniem uzdatniania wody; 2) pozostałe pomieszczenia hydroterapii - dla biczy szkodzkich; 3) pomieszczenia zaplecza socjalnego, gospodarczego i technicznego; W związku z przedmiotowa inwestycja przewiduje się następujące roboty: - zdemontować istniejąca stolarkę drzwiowa i okienna wewnętrzną łącznie z parapetami, - zdemontować istniejąc urządzenia sanitarne, - rozebrać obmurowania istniejących pionów instalacji sanitarnych i c.o. oraz zdemontować istniejące przewody sanitarne, - wyburzyć zaznaczone na rysunkach technicznych ściany, schody, - skuć posadzki - istniejące płytki posadzkowe wraz z wylewka betonowa lub posadzki betonowe, wybrać stare podkłady aż do poziomu projektowanej wylewki z chudego betonu oraz do poziomu montażu wszelkich instalacji, zgodnie rysunkami technicznymi, - wykonać przebicia w ścianach na poziomach lokalizacji kanałów montażowych i pod stropami oraz w stropach dla montażu przewodów wentylacyjnych oraz instalacji c.o. i wod-kan., zgodnie projektami branżowymi; - przygotowanie zbrojenia, montaż zbrojenia, - kontrola jakości robót i materiałów. Zakres robót obejmuje elementy konstrukcyjne niecki basenowej, kanałów technicznych, zbiornika wyrównawczego. - wykonywanie konstrukcji betonowych i żelbetowych, - wykonanie deskowań wraz z usztywnieniem, - układaniem i zagęszczaniem mieszanki betonowej, - wykonanie murów zewnętrznych i wewnętrznych obu dobudowywanych klatek schodowych (od str. wschodniej i zachodniej), szybu windy oraz wiatrołapu tj. :- Wykonanie ścian działowych z bloczków YTONG gr. 12 cm. - Wykonanie okien doświetlających z pustaków szklanych gr. 8 cm - w pomieszczeniu hydroterapii. - Uzupełnienie ścian przez zamurowanie otworów drzwiowych w ścianach z bloczków YTONG gr. 24 cm. - Ułożenie w ścianach murowanych nadproży prefabrykowanych złożonych z jednej lub dwóch belek żelbetowych prefabrykowanych w systemie L o wys. 20. - wykonanie izolacji przeciwwodnej, przeciwwilgociowej i termicznej, - wykonania i odbioru tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych. - zakładanie stolarki budowlanej: - instalowanie okien i drzwi balkonowych drewnianych lub PCV, - instalowanie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - instalowanie drzwi zewnętrznych drewnianych, PCV lub metalowych lakierowanych, - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych drewnopochodnych lub PCV, - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych metalowych lakierowanych, - instalowanie ścianek działowych systemowych. - wykonanie pokrycia podłóg (wykładziny) płytkami, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych, - pokrycia ścian płytkami (okładziny), które stanowią warstwę ochronna ścian wewnętrznych (w łazienkach, WC, wszelkich pomieszczeniach mokrych, przy umywalkach, i innych), - montaż paneli podłogowych laminowanych, - montaż podłóg drewnianych z desek litych na belkach stropowych drewnianych lub stalowych. - wykonanie wykładzin i okładzin z płytek ceramicznych przy użyciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie, - montaż paneli podłogowych bezklejowo, - montaż desek litych bezklejowo metoda tradycyjna. - wykonanie izolacji i uszczelnień powierzchni poziomych i pionowych z mineralnej, dwuskładnikowej, elastycznej zaprawy uszczelniającej sztywnej, - wykonanie okładzin powierzchni pionowych i wykładzin powierzchni poziomych płytkami ceramicznymi lub szklanymi na izolacji z mineralnej, dwuskładnikowej, elastycznej zaprawy uszczelniającej w pomieszczeniach wilgotnych i o dużym obciążeniu woda, w basenach kąpielowych, zbiornikach itp. - wykonanie malowania: - wewnętrznego (wewnątrz pomieszczeń), - wykonania powłok malarskich wewnętrznych i zewnętrznych powierzchni obiektów oraz ich odbiorów. - dostawa i montaż akustycznych sufitów podwieszanych. - wykonanie nowej instalacja filtracji i dezynfekcji wody oraz instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (wodociągowej i kanalizacyjnej) po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie piwnic oraz montaż rur aluminiowych do wentylacji wraz z centralami wentylacyjnymi i innymi urządzeniami wentylacyjnymi. - wykonaniem demontażu ewentualnej istniejącej instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń, - montaż rur wentylacyjnych z wywietrznikami, - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, na poziomie przyziemia w części pomieszczeń werand od strony płd.-zach. budynku Szpitala. - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej instalacji c.o. na poziomie przyziemia. - roboty przygotowawcze - roboty montażowe instalacji co. - obejmują one montaż rurociągów, montaż armatury, montaż grzejników wraz z osprzętem, próby i regulacje, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej, prowadzone na poziomie przyziemia budynku szpitala. - prowadzenia robót związanych z przebudową instalacji elektrycznych części Szpitala. - zakres robót obejmuje: rozdzielnice nN, przewody zasilające i linie kablowe, instalacje gniazd wtykowych i oświetleniowa, sieci telefoniczne i komputerowe, montaż układu technologicznego filtracji i dezynfekcji wody basenowej, rozmieszczenie urządzeń, Wykonanie instalacji technologicznej filtracji i dezynfekcji wody basenowej dla basenu Rehabilitacyjnego, rozruch technologiczny. Zamawiający informuje że integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia są załączniki do siwz od 1 do 10, w których zawarto informacje mające na celu szczegółowe objaśnienie warunków wykonania zamówienia w szczególności zawarte w przedmiarze robót załącznik nr 1 cześć A, B, C, do niniejszej SIWZ, w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a część A, B, C do niniejszej SIWZ jako element, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 część A1, A2, B, C, D do niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji projektowej będące podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza harmonogram rzeczowy robót, załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ jako element dla wykonawcy, w którym należy przedstawić zaplanować harmonogram robót przewidzianych przez wykonawcę w roku 2013r. oraz w roku 2014 wraz z finansowym podziałem na poszczególne miesiące prowadzenia prac. W roku 2013 należy przewidzieć realizację zadania do wysokości kwoty wskazanej przez zamawiającego tj.: do kwoty maksymalnie 800 000,00 złotych brutto pozostałą wartość zadania należy przewidzieć do realizacji w roku 2014r. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 cześć A, B, C, do niniejszej SIWZ, w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a część A, B, C do niniejszej SIWZ jako element, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 część A1, A2, B, C, D do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji projektowej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z zakresem pracy i ze specyfiką robót w czynnym obiekcie. Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót. Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 cześć A, B, C do SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym - załącznik nr 1a cześć A, B, C do SIWZ opracowane na podstawie, dokumentacji technicznej - załącznik nr 10 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB - załącznik nr 2 część A1, A2 , B, C, D do SIWZ. Uwaga: Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ, przedmiot zamówienia (zastosowany materiał), jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie dostarczanie przedmiotu zamówienia (zastosowany materiał), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający zastrzega, że Wykonawca jest zobowiązany do oferty przetargowej dołączyć dokumenty świadczące o tym, że przedmiot (zastosowany materiał), podany w ofercie, jako równoważny posiada w szczególności parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od określonych w niniejszej SIWZ, ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowany przez Wykonawcę przedmiot (zastosowany materiał), podany, jako równoważny posiada parametry techniczne i jakościowe gorsze od określonych w SIWZ spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 40 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-09/13. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach