Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9

Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Ciągłówka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2068066 w. 22 , fax. 018 2068141
  • Data zamieszczenia: 2012-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
    ul. Ciągłówka 9 9
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2068066 w. 22, fax. 018 2068141
    REGON: 00029544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wykonaniem: Przebudowy pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze poprzez dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje roboty budowlane w tym roboty budowlane rozbiórkowe, betonowe, izolacyjne, montażowe, instalacyjne sanitarne (w tym wod.- kan. i c.o.), instalacyjne elektryczne i inne) tj.: Roboty rozbiórkowe - wszystkie prace budowlane związane z wykonaniem rozbiórek w obiekcie budowlanym zgodnie z ustaleniami dokumentacji projektowej, Wykonanie - ław fundamentowych z betonu B-20 pod ścianki działowe pomieszczenia sanitarnego, - płyta (podest) betonowa w pomieszczeniu szatni z betonu B-20 w części Działu Rehabilitacji na parterze budynku Szpitala, - podkłady betonowe pod warstwy wyrównawcze z betonu B10 w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji na parterze (sala ćwiczeń indywidualnych, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia dawnej hydroterapii), Wykonanie ścian wewnętrznych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, tj.: - wykonanie ścianek działowych z bloków YTONG gr. 11,5 cm na zaprawie murarskiej YTONG (na parterze), - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły, konstrukcja na zaprawie cementowo-wapiennej - zamurowanie bruzd i przebić w ścianach cegłą pełną na zaprawie cem.- wap. przy robotach instalacyjnych. - ułożenie w ścianach murowanych nadproży z belek żelbetowych prefabrykowanych w systemie L19 o wys. 20 cm. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i innych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, tj.: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej na ławach fundamentowych z papy na lepiku - dwuwarstwowo (na parterze), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej poziomej na zimno z pasty emulsyjnej asfaltowej, (2warstwana) na płycie podkładu betonowego (na parterze w części Działu Rehabilitacji - sala ćwiczeń ind., pomieszczenia dawnej hydroterapii, komunikacja - dawna scena), - wykonanie wysokoelastycznej izolacji przeciwwilgociowej powierzchni poziomych i pionowych w technologii firmy Deitermann z masy uszczelniającej SUPERFRLEX 1 wraz z gruntowaniem powierzchni izolowanych środkiem gruntującym Eurolan 3K w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) na parterze i II piętrze - poddanych działaniu wody i wilgoci, Wykonanie izolacji poziomej przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych gr. 4cm układanych na sucho na wierzchu konstrukcji płyty podkładu betonowego (na parterze w części Działu Rehabilitacji - sala ćwiczeń ind., pomieszczenia dawnej hydroterapii - łazienka niepełnospr. + szatnia, komunikacja - dawna scena). Zakładanie stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych i innych w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, tj.: - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych drewnianych do stosowania w służbie zdrowia, do pomieszczeń socjalnych i węzłów sanitarnych oraz na ciągach komunikacyjnych (w części Działu Rehabilitacji na parterze), fabrycznie wykończonych, pełnych o wym. podanych na rzutach kondygnacji projektu budowalnego w ilości 4 sztuk, - instalowanie drzwi drewnianych dwuskrzydłowych przeszklonych z naświetlem o wym. zewn. 165x280cm na ciągu komunikacyjnym (w części Działu Rehabilitacji na parterze) w ilości 1 sztuki, - instalowanie drzwi drewnianych, przesuwnych, pełnych (skrzydło drzw.+system przesuwny z maskownicą) o wym. w świetle 110x200cm (w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze) w ilości 1 sztuki. - instalowanie okna drewnianego dwuskrzydłowego, wewnętrznego, fabrycznie wykończonego, o wym. zewn. 175x100cm (w części Działu Rehabilitacji na parterze - szatnia pacjentów) w ilości 1sztuki. Wykonanie: - tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach w pomieszczeniach szatni pacjentów w części Działu Rehabilitacji na parterze, - uzupełnień tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III z zaprawy cementowo - wapiennej na ścianach, belkach i sufitach w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji na parterze oraz w pomieszczeniu sanitarnym (łazienka pacjentów) w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, - pokrycia tynków wewnętrznych ścian gładzią gipsową jednowarstwową w/ pomieszczeniach Działu Rehabilitacji na parterze oraz Oddziału Szpitalnego na II piętrze Wykonanie warstw wyrównawczych - cementowych. W zakres tych robót wchodzą: - przygotowanie podłoża (m. in. oczyszczenie-odpylenie, uzupełnienie ubytków, gruntowanie, w miejscach spękań podłoża zastosować zbrojenie z siatki) w pomieszczeniu sanitarnym (łazienka pacjentów) w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, - wykonywanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej M12 gr. śr. 4cm pod posadzki wraz z ułożeniem siatki zbrojeniowej w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji na parterze (sala ćwiczeń indywidualnych, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia dawnej hydroterapii),, - wykonanie dylatacji, - wykonanie samopoziomujących, cienkowarstwowych wylewek wyrównujących (o grub. 2-5mm) podłoża cementowe w/w pomieszczeniach Działu Rehabilitacji na parterze oraz Oddziału Szpitalnego na II piętrze. Wykonanie pokrycia podłóg (wykładziny) płytkami ceramicznymi (terakota p.poślizgowa) przy użyciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych wraz z przygotowaniem podłoża w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) Działu Rehabilitacji i w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, Wykonanie pokrycia ścian płytkami ceramicznymi (okładziny) przy użyciu kompozycji klejowych z mieszanek przygotowanych fabrycznie, które stanowią warstwę ochronną ścian wewnętrznych w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) Działu Rehabilitacji i w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze oraz na sali kinezyterapii na parterze budynku Szpitala. Montaż wykładzin elastycznych w pomieszczeniach Szpitala w części Działu Rehabilitacji na parterze (sala ćwiczeń indywidualnych, ciągi komunikacyjne oraz szatnie gimnastyczne), tj.: przygotowanie podłoża, projekt kolorystyczny posadzki, oszacowanie ilości materiałów, docinanie arkuszy, klejenie wykładzin, spawanie arkuszy, prace wykończeniowe, utrzymanie w czystości, zalecenia końcowe. Montaż sufitów podwieszonych z płyt kart.-gips. w pomieszczeniach Działu Rehabilitacji na parterze i Oddziału Szpitalnego na I i II piętrze, wykonywanie sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym z płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych 1-warstwowych gr. 12,5mm w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz na I i II piętrze ww Oddziału, Wykonywanie sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym z płyt kartonowo-gipsowych 1-warstwowych gr. 9,5mm w korytarzu obok szatni ww Działu na parterze. Malowanie nowych i starych tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji na parterze (tj. szatnie pacjentów + komunikacja na dawnej scenie) i Oddziału Szpitalnego na II piętrze budynku Szpitala (tj. część korytarza głównego oddziału) - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową ( lub polimerową) w pomieszczeniach sanitarnych (w łazienkach) w części Działu Rehabilitacji na parterze oraz w części ww Oddziału na II piętrze. - instalowanie balustrad stalowych, jednopłaszczyznowych - łukowych z pochwytem stalowym (malowane proszkowo) o wys. 1,10 m na podeście w pomieszczeniu komunikacyjnym (w miejscu dawnej sceny) Działu Rehabilitacji na parterze. - montaż kątowych poręczy (uchwytów) ściennych wc i natryskowych dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej (z gotowych elementów) w pomieszczeniach sanitarnych Działu Rehabilitacji na parterze i w części Oddziału Szpitalnego na II piętrze, - montaż odbojoporęczy typu HRB35 firmy C/S na ścianach jako gotowych elementów na wys. 1,10 m na ciągu komunikacyjnym w części Działu Rehabilitacji na parterze budynku Szpitala. Instalacje sanitarne, Zakres robót obejmuje wykonanie: nowej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (wodociągowej, hydrantowej i kanalizacyjnej) po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie piwnic oraz montaż wentylacji mechanicznej. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót:: - demontaż ewentualnej istniejącej instalacji, - montaż rurociągów, - montaż armatury, - montaż urządzeń, - montaż przewodów wentylacyjnych z urządzeniami, - badania instalacji, - wykonanie izolacji termicznej, - regulacja działania instalacji, na poziomie przyziemia, parteru w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji oraz I i II piętra w części pomieszczeń Oddziałów Szpitalnych budynku Szpitala. Nowej instalacji centralnego ogrzewania; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej instalacji c.o. na poziomie przyziemia, parteru w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji oraz I i II piętra w części pomieszczeń Oddziałów Szpitalnych budynku Szpitala. W zakres tych robót wchodzą czynności wyszczególnione poniżej, tj.: - roboty przygotowawcze - do robót tych stosują się ustalenia zawarte w SST roboty rozbiórkowe, - roboty montażowe instalacji co. - obejmują one montaż rurociągów, montaż armatury, montaż grzejników wraz z osprzętem, próby i regulacje, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej, prowadzone w części pomieszczeń Działu Rehabilitacji na parterze (sala ćwiczeń indywidualnych, ciągi komunikacyjne, łazienka dla niepełnosprawnych oraz szatnie gimnastyczne), oraz w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych w części Oddziału Szpitalnego na I i II piętrze budynku Szpitala Instalacje elektryczne Zakres robót obejmuje wykonanie: - Rozdzielnice nN, - Przewody zasilające i linie kablowe - Instalacje gniazd wtykowych i oświetleniowa - Sieci telefoniczne i komputerowe - Instalacja RTV-SAT - Instalacja przyzywowa - Instalacja sygnalizacji pożarowej Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 cześć A1, A2, B1, B2, C do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a część A1, A2, B1, B2, C do niniejszej SIWZ jako element pomocniczy, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 część A, B, C do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z zakresem pracy i ze specyfiką robót w czynnym obiekcie. Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót. Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 cześć A1, A2, B1, B2, C do SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym - załącznik nr 1a cześć A1, A2, B1, B2, C do SIWZ opracowany na podstawie, dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB - załącznik nr 2 część A, B, C do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (zastosowany materiał), jednakże na Wykonawcy spoczywa obowiązek stwierdzenia równoważności materiałów tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 6 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-02/12. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach