Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
- Data zamieszczenia: 2009-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
ul. Czołgistów 5 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
REGON: 84115175650000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-lebork.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa parkingu i placu przy Starostwie Powiatowym w Lęborku przy ulicy Czołgistów 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu i placu budynku Starostwa Powiatowego w Lęborku, zgodnie ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1pkt1-3 Prawa zamówień publicznych tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania ,określonych w art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 1.3 Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ. 2. Sposób oceny spełniania warunków: 2.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w punkcie VII SIWZ ,dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert ,chyba ,że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.2 W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 tejże ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ), c) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), d) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z kosztorysem stanowiącym integralną część Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót będącej załącznikiem nr 4 do SIWZ, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,( załącznik nr 5) f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z nich do reprezentowania pozostałych, 2. Oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) musi spełnić następujące wymagania: a) Wykonawcy muszą dołączyć pełnomocnictwo ,podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, b) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców c) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywać wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, d) każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania ,określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, e) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ,a nie dane pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.leborski.samorzady.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej nr 39 o nazwie JEZIORO BIAŁE w Leśnictwie Wdzydze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 16 o nazwie WIERZYSKO w Leśnictwie Wierzysko wykorzystywanej jako dojazd pożarowy
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Kaszubskiej w Zbychowie
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KRĘPIEC GM. PRUSZCZ GDAŃSKI
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ul. Wiczlińskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Obwodowej : budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Obwodowej od kanału Łyskiego do ul. Łąkowej w Redzie - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi transportu rolnego Sikorzyno, gmina Stężyca
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dla rowerów i chodnika przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi osiedlowej na ul. Leśnej w Damnicy
Dodano: 2016-07-25