Przetargi.pl
Przebudowa odcinków dróg powiatowych powiatu Niżańskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Racławice ul. Rudnicka 15
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415416 , fax. 015 8415416
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
    Racławice ul. Rudnicka 15 15
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415416, fax. 015 8415416
    REGON: 83041406400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa odcinków dróg powiatowych powiatu Niżańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinków dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Niżańskiego. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 4 zadania (części) z możliwością wykonania robót na dowolną ilość zadań: Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi Nr 1035R Cisów Las - Nowy Nart. Zakres przebudowy od km 4+015 do km 4+520 w miejscowości Nowy Nart obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, Wyprofilowanie i naprawa poboczy materiałem kamiennym i ziemnym, Oczyszczenie i wyprofilowanie rowów przydrożnych. Zadanie Nr 2 Przebudowa drogi Nr 1046R Huta Podgórna - Huta Stara. Zakres przebudowy od km 0+598 do km 1+592 w miejscowości Huta Podgórna obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, Wyprofilowanie i naprawa poboczy materiałem kamiennym i ziemnym. Zadanie Nr 3 Przebudowa drogi Nr 1070R Bieliny - Nowa Wieś w miejscowości Bukowina. Zakres przebudowy od km 0+003 do km 0+717 obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, Wyprofilowanie i naprawa poboczy materiałem kamiennym i ziemnym. Zadanie Nr 4 Przebudowa drogi Nr 1073R Kustrawa - Bystre. Zakres przebudowy od km 1+040 do km 1+240 w miejscowości Kustrawa obejmuje: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych, Oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, Wyprofilowanie i naprawa poboczy materiałem kamiennym i ziemnym. Szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania został opisany w przedmiarach robót do każdego z w/w zadań. (Załącznik Nr 7 do SIWZ). Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. Prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych prac. Stosownie do treści art.652 Kodeksu Cywilnego Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich Wykonawcy robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na każde z n/w zadań: 1.1Dla Zadania Nr 1 - Przebudowa drogi Nr 1035R Cisów Las - Nowy Nart Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 3 500, 00 zł. Słownie: (trzy tysiące pięćset złotych 00/100) 1.2Dla Zadania Nr 2 - Przebudowa drogi Nr 1046R Huta Podgórna - Huta Stara Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 7 000, 00 zł. Słownie: (siedem tysięcy złotych 00/100) 1.3Dla Zadania Nr 3 - Przebudowa drogi Nr 1070R Bieliny - Nowa Wieś w miejscowości Bukowina Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5 000, 00 zł. Słownie: (pięć tysięcy złotych 00/100) 1.4Dla Zadania Nr 4 - Przebudowa drogi Nr 1073R Kustrawa - Bystre Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 1 000, 00 zł. Słownie: (jeden tysiąc złotych 00/100) 2Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)Pieniądzu, 2)Poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 3Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 14 9430 0006 0038 4357 2000 0003 - Nadsański Bank Spółdzielczy. 4Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, jako oddzielny dokument lub dołączenie do oferty. 5Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4 ustawy. 6W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1)Zobowiązanie gwaranta(banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty kwoty wadium nie odwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaszły okoliczności wymienione w art.46 ust.4a i ust.5 Pzp, 2)Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)Miejsce i termin zwrotu gwarancji. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację na przykład złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.04.2014 r. do godz. 10.00 (decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 8Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 9Zamawiający po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1)Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)Nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-nisko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach