Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY KOLEJOWEJ W LUBANIU

Burmistrz Miasta Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464400 , fax. 075 6464405
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464400, fax. 075 6464405
    REGON: 00052606700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY KOLEJOWEJ W LUBANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY KOLEJOWEJ W LUBANIU Przedmiot robót: Przedmiotem robót jest przebudowa, istniejących zniszczonych nawierzchni betonowej i z płyt betonowych typu (trylinka) oraz nawierzchni kamiennej i częściowo gruntowej na nawierzchnie bitumiczną wraz z uzupełnieniem elementów jej odwodnienia, odcinka drogi wewnętrznej ulicy Kolejowej w Lubaniu w obrębie jej pasa drogowego zlokalizowanego na działkach gruntowych nr 38/13, 38/15 i 40 AM 13; Obręb 4 Lubań) stanowiącej dojazd do istniejących bloków wielorodzinnych nr 36/36a/36b oraz połączenie z drogą gminną Nr 109049D. Zakres robót obejmuje: Przebudowę istniejącej nawierzchni betonowej i z płyt betonowych grub. 15 cm (trylinki) na długości 74,0 m i szerokości jezdni 3,1 m poprzez wymianę tych nawierzchni na nawierzchnię bitumiczną z betonu asfaltowego układaną w dwóch warstwach po 4 cm na wcześniej wykonanej podbudowie dwuwarstwowej z mieszanek kamiennych łącznej grub. 20 cm wraz z wymianą obramowania jezdni krawężnikami. Dodatkowo planuje się również przebudowę w tej technologii zjazdów na drogi boczne stanowiące dojazd do istniejących budynków wielorodzinnych. Szerokość zjazdów z zachowaniem ich istniejących szerokości. Przed ułożeniem warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni należy do jej planowanego poziomu wyregulować znajdujące się w jezdni urządzenia obce - wpusty studzienek ściekowych. Pozostały planowany do przebudowy odcinek drogi wewnętrznej ulicy Kolejowej długości 141,50 mb, od końca istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 109049D do początku istniejącej nawierzchni betonowej, posiadający na części nawierzchnię z kruszywa łamanego, a na części nawierzchnię gruntową ulepszoną, przewiduje się przebudować na drogę o nawierzchni bitumicznej dwuwarstwowej o łącznej grub. 8 cm, ułożonej na dwuwarstwowej podbudowie z mieszanek kamiennych łącznej grub. 20 cm, po wcześniejszym wykonaniu niezbędnych robót ziemnych wraz z wykonaniem utwardzenia w tej technologii placu manewrowego i utwardzeniu zjazdu do garaży. Dodatkowo planuje się wykonanie uzupełnienia nawierzchni istniejącego chodnika z placem manewrowym poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, po wcześniejszym wykonaniu robót ziemnych, podbudowy z mieszanki kamiennej grub. 10 cm i ustawieniu jego obramowania z obrzeży betonowych. Przewidziano przekrój szlakowy drogi, a plac manewrowy ograniczono krawężnikiem betonowym wystającym oraz wtopionym na długości zjazdu. Przy krawężniku zaplanowano wykonanie ścieku z kostki betonowej. Pobocze po lewej i prawej stronie jezdni, poza miejscami jej obramowania krawężnikiem, przewiduje się uzupełnić warstwą mieszanki kamiennej grubości 10 cm na szerokości 0,50 m z każdej strony i odpowiednio zagęścić. Szerokość planowanej jezdni 5,00 m. Szerokość placu manewrowego 6,00 m. Zjazd do garaży w km 0+042,10 po stronie prawej szerokości 3,5 m i długości 5,45 m z łukami wyokrąglającymi krawędzi jezdni. Spadki poprzeczne jezdni jednostronny 2 %, w kierunku pobocza po lewej stronie jezdni. Spadek poprzeczny placu manewrowego 2 % w kierunku ścieku przykrawężnikowego i krawężnika. Spadek poprzeczny pobocza przewidziano jako jednostronny o wartości 6%. Odwodnienie jezdni przebudowywanego odcinka drogi wewnętrznej - ulicy Kolejowej przewidziano jako powierzchniowe z wykorzystaniem spadków podłużnych i poprzecznych. Dla prawidłowego odprowadzenia wody opadowej z placu manewrowego przewidziano wykorzystanie spadków poprzecznych i podłużnych do ścieku przykrawężnikowego z dwóch rzędów kostki betonowej oraz dalej poprzez wybudowanie dwóch wpustów ulicznych z osadnikiem z rur betonowych średn. 500 mm połączonych przykanalikami z rur PVC średn. 200 mm z wybudowaną studzienką kanalizacyjną inspekcyjną PVC średn. 425 mm z jej włączeniem przykanałem z rur PVC średn. 200 mm do istniejącej studni rewizyjnej miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. Po zakończeniu robót drogowo - instalacyjnych wykonany odcinek należy oznakować znakami pionowymi i oznakowaniem poziomym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach