Gmina Swarzędz ogłasza przetarg
- Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
Rynek 1 1
62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Wieżowej i części ul. Zielińskiej w Gruszczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: przebudowę nawierzchni wraz z odwodnieniem w ul. Wieżowej i części ul. Zielińskiej w Gruszczynie, w szczególności: budowa nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów wraz z odwodnieniem w ul. Wieżowej wraz z łącznikami do ul. Spadochronowej oraz części ulicy Zielińskiej pomiędzy ul. Spadochronową a ul. Wieżową budowa części ulicy Zielińskiej od ul. Swarzędzkiej (droga powiatowa nr 2407P) do istniejącej nawierzchni ulicy Zielińskiej z kostki brukowej - nawierzchnia z betonu asfaltowego budowa progów zwalniających budowa kanalizacji deszczowej, budowy studni chłonnych budowę przyłączy wodno -kanalizacyjnych, zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami przedmiarowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wnisienia wadium w wysokości 95000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - 1 osobę posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót drogowych, - 1 osobę posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót wodno - kanalizacyjnych osoby z w/w uprawnieniami posiadać muszą aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć kserokopię posiadają 11 osób posiadających uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych tj. : 3 osoby z uprawnieniami na koparko - ładowarkę 3 osoby z uprawnieniami na samochód ciężarowy (prawo jazdy) 3 osoba z uprawnieniami na zagęszczarki 1 osoba z uprawnieniami na walec 1 osoba z uprawnieniami na spycharkę Do oferty należy dołączyć kserokopie wszystkich wymaganych uprawnień. - dysponują co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: koparka - ładowarka 3 szt., samochód ciężarowy 3 szt., zagęszczarki 3 szt., walec 1 szt., spycharka 1 szt. - w ciągu ostatnich pięciu lat był wykonawcą robót (zsumować można maksymalnie 3 roboty) dotyczących budowy nawierzchni ulic* z kostki brukowej wraz z kanalizacją deszczową o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 33.000 m2 kostki i nie mniej niż 1500m kanalizacji deszczowej, potwierdzone referencjami. Każda referencja winna potwierdzać zakres budowy nawierzchni ulic (dróg publicznych)- jezdni, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej, według powyższych wymagań. Roboty i referencje muszę dotyczyć budowy lub przebudowy dróg publicznych klasy L lub D - ulic zgodnie z podanymi poniżej definicjami. * Zgodnie z definicją Encyklopedii PWN ulica to niezabudowany teren w obrębie miasta (osiedla, wsi) na ogół dwustronnie ograniczony szeregami budynków lub zespołami zieleni. Z kolei z definicji z ustawy o drogach publicznych ulica to droga na terenie zabudowy lub przeznaczonym do zabudowy zgodnie z przepisami o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (...) oraz z komentarza LEX do art. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych ulica w potocznym rozumieniu jest to droga w mieście lub osiedlu, składająca się z jezdni przeznaczonej do ruchu kołowego i chodnika przeznaczonego dla pieszych (...) c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e) Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 4.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 5.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 6.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA PARKU MIEJSKIEGO PRZY ULICY WARSZAWSKIEJ W KOSTRZYNIE (I ETAP)
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA UL. KRZYWOUSTEGO (OD UL. WRZESIŃSKIEJ DO PRZEMYSŁAWA - ETAP I) ORAZ UL. STAWNEJ (OSTATNI ETAP) W KOSTRZYNIE
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Łomżyńskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodnika w ul. Suchej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Fabianowo oraz w ul. Obrzyca w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne wykonywanie frezowania nawierzchni asfaltobetonowych w szacunkowej maksymalnej ilości do 67 000 m2 na terenie miasta Poznania frezarką o szerokości 1 m z wywozem materiału pofrezowego
Dodano: 2016-07-26 - Remont ulicy Aleja Powstańców Wlkp w Kobylinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont nawierzchni chodników w ul. Czereśniowej oraz w ul. Szubińskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21 - Budowa ulicy Budzisława w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20 - Remont nawierzchni chodników w ul. Chwaliszewo oraz w ul. Lubowskiej w Poznaniu
Dodano: 2016-07-20